16

5K 238 476
                                    

Skip Time
Przez najbliższe trzy tygodnie nie działo się nic ciekawego, no może poza tym że Tommy zaprosił mnie na swoje 18 urodziny. Jako prezent chciałam dać mu jakieś nasze oprawione urocze zdjęcie, ale żadnego takiego nie mieliśmy. Wybrałam więc najładniejsze jakie znalazłam, ale i tak mieliśmy na nim głupie miny, a do prezentu dorzuciłam bilet na kilkudniowy festiwal muzyczny odbywający się w Polsce.

Kiedy byłam już blisko jego domu zobaczyłam wchodzącą do budynku tą samą dziewczynę, z którą przytulał na zdjęciach. Zatrzymałam się i zobaczyłam Tommy'ego przytulającego ją na powitanie. Gdy to zobaczyłam strasznie się zdenerwowałam, ale po chwili pomyślałam sobie, że jest to tylko  przytulanie, po chwili podeszłam do drzwi i zapukałam. Już po sekundzie chłopak otworzył mi je również przytulił mnie na powitanie i nie puszczał przez chwilę, w jego objęciach czułam się strasznie bezpiecznie. Gdy weszłam do domu chłopaka wszystko goście już byli, a blondyn przedstawił mnie tej dziewczynie, miała na imię Amy, na kilometr było widać że jest fałszywa.

Po paru minutach zabrałam chłopaka na bok, dałam mu wtedy prezent i wytłumaczyłam, czym jest ten bilet. Chłopak przytulił mnie i obiecał mi że przyjedzie. Odbyliśmy jeszcze poważną rozmowę o tej dziewczynie, a chłopak wytlumaczyl mi że jest to córka przyjaciół jego mamy, na szczęście przyszla tylko na kawałek "imprezy". Ustaliliśmy jeszcze że powiemy dzisiaj członkom Dream SMP o tym że jestemy razem, postanowiliśmy wstrzymać jeszcze tą informację przed fanami.

Po chwili wróciliśmy do reszty osob i poszliśmy do pokoju chłopaka, napisaliśmy też na discordzie dsmp żeby wszyscy co mogą weszli na kanał głosowy, bo mamy do przekazania ważna informację. Nie zdążyliśmy nic zrobić, a na głównym kanale głosowym znajdowało się już 10 osób, nie chcieliśmy dłużej czekac więc też do nich weszliśmy. Tubbo, Wilbur, Eryn i Amy, którzy znajdowali się razem z nami w pokoju, również nie wiedzieli co chcemy powiedzieć. Na początku spytaliśmy się czy nikt nie streamuje, gdy wszyscy jednoglosnie odparli że nie  blondyn powiedział że jesteśmy razem. Clay, który wszedł na rozmowę ostatni powiedział, że on to wiedział od zawsze i że było to widać. Wilbur spytał się nas jak długo to ukrywaliśmy, gdy odpowiedzieliśmy na jego pytanie wszyscy udawali obrażonych. Amy tylko powiedziała, że musi iść do toalety i zaraz wróci, jak powiedziała tak zrobiła wróciła po paru minutach i oznajmiła nam że będzie już wracać. Postanowiłam odprowadzić ja do drzwi, bo chciałam powiedzieć jej żeby trzymała się zdala od mojego chłopaka.

Kiedy wychodziła powiedziałam jej żeby odwaliła się od Tommy'ego. Odpowiedziała tylko że blondyn tak naprawdę kocha ją, i że rozwali nam ten nędzny związek, na pożegnanie życzyłam jej powodzenia, a ona tylko pokazała mi środkowy palec i weszła do czarnego samochodu, który właśnie podjechał. Gdy wróciłam do chłopaków zaczęliśmy się z niej śmiać, a potem oglądaliśmy jakieś filmy. Gdy zaczynało robić się późno  wszyscy wrócili do siebie, a ja I Tommy poszliśmy spać.

Rano obudziłam się, a chłopak jeszcze spał, poszlam do łazienki umyć się i przebrać. Gdy weszłam do jego pokoju chłopak był bez koszulki, zauważył mnie od razu, ale i tak wyszłam i zaczęłam się śmiać z tej sytuacji. Po chwili zapukałam, i uslyszlam zza drzwi żebym weszła, blondyn był już ubrany, a twarz miał całą czerwoną. Przeprosiłam go za moje wtargnięcie, ciągle się śmiejąc.

Time Skip
Wróciłam do Polski, a od mojego powrotu minęły ponad 2 miesiące. Po jakimś czasie z blondynem ogłosiliśmy nasz związek w sieci, bo już nie widzielismy potrzeby ukrywania go. Gdy rano wstałam I chwyciłam telefon zobaczyłam miliardy powiadomień z mediów społecznościowych, a Tommy napisał mi na messengerze że chce poważnie ze mną porozmawiać. Weszłam na Twittera, a moim oczom ukazało się zdjęcie dziewczyny strasznie podobnej do mnie całującej się z jakimś chłopakiem. Wszyscy obrażali mnie i pisali mi okropne rzeczy, bo myśleli że to ja, wiedziałam że za tym wszystkim stała Amy. Odpisałam mojemu już chyba byłemu chłopakowi, że możemy porozmawiać teraz. Odpowiedział, że woli porozmawiać w realu, gdyż mieliśmy zobaczyć się jutro, ponieważ przylatywał do Polski na festiwal muzyczny.

Zapowiadały się najgorsze i najdłuższe 24 godziny w moim życiu, dostawalam od ludzi pogróżki, a obserwacje na moich social mediach niemal ciągle spadały. Na tiktoku, Twitterze i instragramie popularne były hasztagi obrażające mnie, a ja nawet nie miałam siły nagrywać wyjaśnień. Leżałam w łóżku, bałam się nawet wchodzić na media społecznościowe żeby znowu nie zobaczyc nieprzyjemnych treści. Zadzwoniłam do Magdy, bo tylko z nią w tamtym momencie mogłam porozmawiać. Pocieszała mnie i powiedziała że już do mnie jedzie, po czym się rozłączyła.

Po niecałych 30 minutach usłyszałam pukanie do drzwi, było to brunetka, w ręce trzymała siatkę, w której były dwa pudełka lodów czekoladowych, paczka sushi z Biedronki i jakieś tanie wino. Kiedy zobaczyła że jestem całą zapłakana przytuliła mnie.

Magda: Będę Cię przytulać tak długo aż się nie uspokoisz

Powiedziała swoim wiecznie wesołym głosem, po chwili dziewczyna mnie puściła i weszłyśmy do salonu. Położyłyśmy się na kanapie odpaliliśmy komedię romatyczną w telewizji i zajadałysmy się raz to lodami, raz to sushi z paczki na zmiane, popijając to tanim winem.
_____
Sorry za błedy

Meet in minecraft || Tommy X Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz