17

5.2K 243 156
                                    

Z Magdą ustaliliśmy, że zostanie na noc, ale rano sobie pójdzie, żebym mogła wszystko wyjaśnić z Tommy'm. Oglądałyśmy różne filmy tak długo aż obie nie zasnęłyśmy na kanapie.

Rano ze snu wybudził mnie mój dzwoniący telefon, szybko go odebrałam żeby nie obudził Magdy. Był to Tommy, który mówił że pisał, ale nie odpisywałam, więc postanowił zadzwonić przez messengera. Mówił że jest już w samolocie, a ląduje za niecałą godzinę. Szybko poszłam do łazienki się umyć I ogarnąć, następnie poszłam się ubrać, i zaczęłam sprzątać, w między czasie wstała Magda, która pomagała mi ogarnąć mieszkanie. Gdy był już jakiś porządek, powiedziała że będzie już spadać, pożegnałam się z nią I podziękowałam za przyjście. Następnie zadzwoniłam po ubera, a kierowcą podjechał już po 5 minutach. W aucie ciągle oglądałam zdjęcie, całującymi się osobami szukając rzeczy, która mogłaby udowodnić że osoba na zdjęciu nie jest mną. Po paru minutach znalazłam, kobieta na zdjęciu miała kolczyki, a ja nawet nie mam przekutych uszu.

Kiedy znalazłam się na lotnisku czekałam tam na Tommy'ego, muszę przyznać że stresowałam się bardziej niż podczas naszego pierwszego spotkania. Gdy go zobaczyłam podbiegłam do niego I go przytuliłam, niechętnie odwzajemnił objęcie I spytał się o co mam mu do powiedzenia odnośnie zdjęcia. Powiedziałam że wolałabym porozmawiać w mieszkaniu a nie przy setkach ludzi, tak też zrobiliśmy. Pojechaliśmy do mojego mieszkania, mój już chyba były chłopak zachowywał się jak nie on. Nie tryskał pozytywną energią, nie wygłupiał się, nie śmiał i nie żartował, czułam się obco w jego towarzystwie.

Gdy znaleźliśmy się w moim mieszkaniu wytłumaczyłam mu, że osoba na zdjęciu nie jest mną. Po chwili powiedziałam też chłopakowi, że jest najważniejszą osobą w moim całym życiu, że jest on ogromną częścią mojego życia, i gdyby nie on pewnie by mnie tu nie było i że kocham go najbardziej na całym świecie więc czemu miałabym go zdradzać. Po wyrzuceniu tego wszystkiego z siebie popłakałam się, a blondyn siedzący wcześniej na drugim końcu kanapy przysunął się do mnie. Objął mnie najmocniej jak mógł i pocałował mnie w głowę mówiąc ciche 'sorry'. Powiedziałam ciągle płacząc, że nie ma za co przepraszać, a on powiedzial ze przeprasza, za to że pomyślał wczoraj o zerwaniu ze mną. Doszło do mnie wtedy że moglibyśmy nie być już razem, zaczęłam jeszcze bardziej płakać, a chłopak ciągle próbował mnie uspokoić. Nie chcialam jeszcze mówić chłopakowi o tym że podejrzewam, że takie zdjęcie wyszło do internetu przez Amy. 

Po paru minutach uspokoiłam się, a z Tommy'm postanowiliśmy zrobić live'a, na którym wszystko wyjaśnimy. Usiadłyśmy przy moim komputerze, a ja odpaliłam transmisję, na początku na chacie pojawiały się obraźliwe teksty w stosunku do mnie. Na szczęście gdy wszystko usłyszeli, hejt zaczął się zmniejszać. Streama zakończyliśmy po niecałej pół godzinie, gdyż chcieliśmy szybko zrobić z tego materiału film, zmontować go i opublikować na YouTube.

Kiedy już to wszystko zrobiliśmy spytałam się mojego chłopaka, czy nie chciałby poznać mojej przyjaciolki
Magdy, zgodził się. Zadzwonilam do dziewczyny i umówiliśmy się ze spotkamy sie w pizzeri za 30 min. Z Tommy'm od razu zaczelismy się przygotowywać do wyjścia. Już po chwili wychodziliśmy z mojego mieszkania, a do miejsca docelowego dotarliśmy chwilę przed czasem. Następnie zajęliśmy stolik, zamowilismy napoje i chwilę poczekaliśmy na Magdę.

Gdy ta weszła do restauracji pierwsza rzeczą jaką zrobiłam było popatrzenie na mnie pytającym wzrokiem. Od razu wiedziałam, że chodzi jej o sytuację z Tommy'm. W odpowiedzi uśmiechnęłam się i lekko kiwnęłam głową. Po chwili usiadła przy nas, a ja powiedziałam jej, że zamówiłam już dla nas napoje. Na początku wszystkie jej interakcje z Tommy'm były lekko niezręczne. Na szczęście po dość niedługim czasie wszyscy znaleźliśmy wspólne tematy do rozmów.

Bardzo miło spędziliśmy ten dzień, a mój chłopak na szczęście polubił się z Magdą. Kiedy wróciliśmy do mnie do domu było już dość późno, bo po pizzeri poszliśmy się przejść po parku. Rozłożyliśmy tylko moje wiecznie złożone łóżko, gdyż sama nigdy nie potrzebowałam go rozkładać. Następnie szybko przebraliśmy się w piżamy, położyliśmy się i dość szybko zasnęliśmy.

Time Skip
Był już ostatni dzień festiwalu muzycznego, właśnie byliśmy na ostatnim koncercie. Ostatnim utworem, była nasza ulubiona piosenka, staliśmy prawie pod sceną patrząc się sobie prosto w oczy i śpiewając. Gdy tekst się  skończył nasze twarze zbliżyły się do siebie, a my się pocałowaliśmy. Trwaliśmy w pocałunku przez chwilę, było to może 10 sekund, ale mi wydawało się ze 10 minut. Gdy nasze usta się już od siebie oddaliły  chwyciliśmy się za ręce i poszliśmy w stronę wyjścia z imprezy.

Do mojego domu dotarliśmy może po pół godzinie, byliśmy padnięci więc tylko szybko przebraliśmy się w piżamy I poszliśmy spać.

Kiedy rano wstałam chłopak jeszcze spał, więc wyślizgnęłam sie z jego objęcia i poszłam do kuchni zrobić nam jakieś śniadanie. Kiedy skończyłam robić jajecznicę, wyciegnelam z łóżka Tommy'ego, który był już obudzony, ale jeszcze nie wstawał i nałożyłam mu jedzenie. Podczas konsumowania posiłku umówiliśmy się ze zrobimy wieczorem streama, na którym będziemy gotować. Napisaliśmy o tym na Twitterze, a następnie poszliśmy do sklepu kupić składniki na babeczki, bo to zdecydowaliśmy się upiec i owoce, gdyż będziemy robić z nich sok.

Kiedy wróciliśmy już do mieszkania posprzątliśmy kuchnię, żeby na transmisji nie było widać w jakim syfie na codzień żyję. Gdy już to zrobiliśmy, postanowiliśmy pójść na spacer do parku, gdyż do stream'a mamy jeszcze 2 godziny.

Podczas chodzenia sobie bez celu zostaliśmy poproszeni o zdjęcie przez jakąś dziewczynkę, była to moja jedna z pierwszych takich sytuacji. Gdy zobaczyliśmy że zaczęło robić się późno wróciliśmy do mojego miejsca zamieszkania i odpaliliśmy live'a. Od razu weszło dużo osób, a my zaczęliśmy gotować.

Wsypywałam mąkę do miski, a w tamtym momencie chłopak specjalnie mnie szturchnął. Wzięłam wtedy trochę mąki na rękę I wtarłam ją chłopakowi we włosy. Zrobił mi to samo, a po chwili rzucaliśmy się mąką, a całą kuchnia była biała. Po chwili kontynowalismy robienie babeczek, a kiedy były już w piekarniku zabraliśmy się za robie soku.
_____
Ważne info
Powoli kończą mi się pomysły na "książkę", więc od teraz rozdziały będą pojawiać sie trochę rzadziej. Niedługo za to (dzisiaj albo jutro) na moim profilu pojawi się nowy fanfik "Brother | Tommy X Reader".

Meet in minecraft || Tommy X Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz