Po wyjściu z łazienki weszłam do pokoju Tommy'ego, a chwilę po mnie weszłam jego mama, która spytała czy chcielibyśmy kanapki. Nie chciałam się narzucać, więc już chciałam odmawiać, a w tym momencie chłopak powiedział że chcemy po czym kobieta wyszla z pokoju. Nie minęło 5 minut, a ona przyszła z dużym talerzem najróżniejszych kanapek, obok których leżały kawałki ładnie pokrojonych ogórków, marchewek i papryki, dawno nie jadłam takiego śniadania. Podczas jedzenie Tommy tłumaczył się, z tego że przytulał mnie w nocy, mówił coś o tym że zrobił to przez sen, a ja tylko zwijałam się ze śmiechu i nie słuchałam co do mnie gadał.
Kiedy zjedliśmy blondyn zaproponował pójście na boisko do kosza, mimo że nie lubie w sportu, i nie umiem grac w koszykówkę to się zgodziłam. Chłopak wziął piłkę i poszliśmy, dopiero gdy doszliśmy na miejsce okazało się jak bardzo oboje nie umiemy grać.
Po paru godzinach wróciliśmy do jego domu, zbliżała się już pora odlotu, więc wzięłam mój bagaż, a Tommy odprowadził mnie na lotnisko.
Skip Time
Matury zbliżały się nieubłaganie, a ja po dwóch tygodniach myślenia o studiach zdecydowałam się na nie, nie iść. Nie powiedziałam o tym mamie, bo strasznie bałam się jej reakcji. Pewnego dnia postanowiłam ją o tym powiadomić.Ja: Mamo... bo jest taka sprawa
Mama: Nie, nie pojedziesz do tego chłopaka za granicę, bo masz matury
Ja: Nie o to tym razem chodzi
Mama: To o co?
Ja: Tylko obiecaj że nie będziesz zła
Mama: Nic Ci nie mogę obiecać
Ja: No dobra... Zdecydowałam się nie iść na studiaStrasznie się na mnie wkurzyła, pokrzyczała, obie się powyzywałyśmy i pokłóciłyśmy. Postanowiłam wtedy pójść do pokoju i odstresować się graniem w mc, ale nie mogłam, wyłączyła internet. Kompletnie nie wiedziałam co robić, byłam w rozsypce, zaczęłam płakać. Zadzwoniłam do Tommy'ego mu się wyżalić, lecz nie odebrał, w sumie mu się nie dziwie, bo po pierwsze dzwoniłam dość rano, a po drugie w Anglii jest o godzinę wcześniej. Zdałam sobie wtedy sprawę, że nie mam żadnych innych bliskich znajomych z Polski, nie mam też żadnych znajomych tej samej płci.
Postanowiłam pójść się przewietrzyć, założyłam bluzę, włożyłam buty i wyszłam trzaskając drzwiami. Usłyszłam wtedy moją mamę krzycząca zza drzwi, nie obchodziło mnie to co do mnie mówiła. Kierowałam się w stronę małego jeziorka w lesie, gdy dotarłam do celu usiadłam na pomoście i moczyłam nogi w wodzie. Przypomniało mi się wtedy jak kiedyś z przyjaciółką zawsze robiłyśmy tak gdy tylko, któraś z nas z kimś się pokłóciła. Niestety wyprowadziła się zagranicę i od tej pory nie utrzymujemy kontaktu.
Po parunastu minutach siedzenia bezczynnie, postanowiłam założyć buty i się gdzieś przejść. Gdy chodziłam tak bez celu po dzielnicy, spotkałam "kolegę" z klasy z jakimiś jego "ziomkami". Wyglądałam jak żul, miałam na sobie brudne dresy i bluzę, a do tego byłam cała zapłakana.
Ja: Hej
Powiedziałam bardzo niepewnie.
Kuba: Hej
I na tym skonczyla się nasza jakże ciekawa rozmowa, nie wiedziałam co dalej robić, do domu nie miałam co wracać, bo matka zapewne zaczęłaby robić mi wykłady. Wtedy oddzwonił do mnie Tommy, odebrałam od razu, a on zaspanym głosem przywitał się ze mną, rozmawialiśmy tak przez dłuższą chwilę. Postanowiłam podejść do żabki i kupić sobie hotdoga, nie miałam pieniędzy, ale miałam wystarczającą liczbę punktów w aplikacji, wiedziałam że kiedyś się przydadzą. Gdy zjadłam doszłam do wniosku, że w sumie mi się nudzi i wróciłabym do domu.
Od razu na wejściu, mama zaczęła się do mnie pruć, nie zwracałam na nią uwagi, poszłam do góry i zamknęłam się w moim pokoju.
_____
Sorry za błędy
CZYTASZ
Meet in minecraft || Tommy X Reader
Fiksi PenggemarJesteś 17 letnią streamerką z polski, której życie po jednej grze w bedwarsy zmienia się o 180⁰.