Podczas zwykłej gry w bedwarsy, co z tego że o 3 w nocy, zobaczyłam nick, który już słyszałam, a po sekundzie znowu dołączył ktoś ze znajomym nickiem.
Ja: Tommyinnit? Tubbo?
Po chwili mnie olśniło, to są Ci z dream smp, zdecydowanie mój mózg o 3 w nocy nie pracuje najlepiej. Pomyślałam sobie że przecież wybrałam trójki i na pewno muszą grać z kimś jeszcze, myliłam się. Gdy gra się zaczęła od razu kliknęłam tab żeby sprawdzić z kim są w drużynie.
Ja: Ze mną?!
Byłam strasznie przerażona, tym bardziej że Tubbo napisał do mnie na chacie.
Tubbo:Hi
Ja: Hi
Tommy: Can you do bed?
Ja: Yeah, i canPowiedziałam, mimo że kompletnie nie umiałam obudowywać łóżka, kupiłam trochę desek i endstone'a i zbudowałam coś na kształt łóżek, które zawsze niszczyłam. Jak na pierwszy raz wyszło mi świetnie. Gra ciągnęła się i ciągnęła aż wygraliśmy, wtedy Tommy wysłał mi zaproszenie do party, mimo że byłam już zmęczona zaakceptowałam, bo wiedziałam że to już nigdy się nie powtórzy. Zagraliśmy jeszcze parę gierek, nie ważne ile byla juz 5 w nocy. Przeprosiłam ich na chacie i powiedziałam że muszę już spadać, wtedy chłopacy wysłali mi zaproszenie do znajomych więc od razu je zaakceptowałam i poszłam spać.
Następnego dnia obudziłam się bardzo późno, i od razu po przebudzeniu chwyciłam telefon weszłam na twitcha i znalazłam kanały Tubbo i Tommy'ego zaobserwowałam je i zobaczyłam, że Tommy miał wczoraj live'a z bedwarsów, na którym byłam ja. Obejrzałam tylko jego kawałki i końcówkę, stream ten skonczyl sie chwile przed tym jak się z nimi żegnałam i wysyłali mi zaproszenia. Na twitchu była też jedna rzecz, która przykuła moją uwagę moja liczba obserwujących wzrosła o prawie 500 osób, to pewnie przez wczorajszego live z moim udziałem, pomyślałam. A następnie zeszłam na dół do kuchni wziąć sobie bułkę z nutella, ale na dole czekała moja mama.
Mama: Wiesz że w nocy się śpi, a nie krzyczy?
Ja: Ale odkrycie
Mama: To może zacznij wprowadzać je w życie
Ja: Postaram się
Mama: I przestań ciągle grać, jesteś w klasie maturalnej
Ja: Nauka idzie mi akurat bardzo dobrze
Mama: Obyś mówiła prawdęChwyciłam bułkę, posmarowałam ją nutellą i poszłam do góry
Mama: Nie powinno się jeść nutelli na śniadanie
Krzyknęła, gdy już zamykałam drzwi do pokoju. Odrobiłam szybko lekcje, żeby nie robić w niedziele na ostatnią chwilę. Podczas elekcji zadają nam zdecydowanie mniej pomyślałam przewracając kolejną stronę książki od matmy. Skończyłam odrabiać lekcję około 16, zaraz potem odpaliłam twitcha żeby zrobić streama, bo w sumie dawno nie robiłam. Zobaczylam ze większość osób na chacie pisze po angielsku, wiec również zaczęłam mówić w tym języku. Odpaliłam hypixela i zobaczyłam że Tommy jest online, więc wysłałam mu zaproszenie do party, po 2 godzinach grania zakończyłam live a chłopak spytał się mnie o discorda. Przez pierwsza chwilę zastanawiałam się czy to nie sen, ale dałam mu moja nazwę, dodał mnie w mgnieniu oka, ale napisał również że musi spadać, bo ma napisac essay.
Po mniej wiecej tygodniu od tej gry, znowu spotkałam Tommy'ego w grze, ten powiedział że ma streama i spytał się czy mogę gadać na discordzie, zgodzilam się bez dłuższego zastanowienia, a nasza pierwsza rozmowa brzmiała tak:
Tommy: Were you born before or after April 9, 2004?
Ja: Before
Tommy: F***, Im younger again!!! So when you were born?
Ja: November 10, 2003Po paru minutach gry ludzie na chacie u Tommy'ego zaczęli pytać się mnie o nazwę mojego kanału na twitchu. Podałam im ją, po czym musiałam wyciszyć telefon, bo z małego kanału z 600 obserwacjami, nagle stał się kanał, o którym nigdy nie śniłam z 20 000 obserwacjami, a najlepsze jest to ze ta liczba ciągle rosła. Po zakończeniu streamu gdy licznik obserwacji się zatrzymał zobaczyłam, że Tommy zaczął mnie obserwować. Nie pamiętam żebym kiedykolwiek przez ostatnie parę lat była tak szczęśliwa.
Gdy była już noc położyłam się w łóżku z myślą, że pójdę spać, lecz nie mogłam zmrużyć oka. Ciagle myślałam o Tommy'm i o ostatnuch paru dniach. Strasznie chcialam juz zasnac, ale tekie mysli nie dawaly mi jak. Nie udało mi się zasnać przez pierwsze godzinę, druga a nawet trzecia. Gdy wstalam odpaliłam komputer, teamsy i lekcje polskiego. I poszłam zrobic sobie tosty z serem i kawę, żeby nie zasnąć.
______________
Sorry za wszystkie błędy
CZYTASZ
Meet in minecraft || Tommy X Reader
FanficJesteś 17 letnią streamerką z polski, której życie po jednej grze w bedwarsy zmienia się o 180⁰.