𝙱𝚕𝚒𝚗𝚍 𝚍𝚊𝚝𝚎~1

1.7K 53 13
                                    


Blind date: Tanımadığın biriyle buluşma/randevuya çıkma


Mia's Diner genellikle meşguldü, öğrencilerle ve kasaba halkıyla aynı şekilde hareketliydi, ancak bugün neredeyse terk edilmişti: sadece siz, odanın karşısındaki bir stantta okuyan iki öğrenci ve köşede baş aşağı bir gazete gibi görünen bir şeyi okuyan yaşlı bir adam. Yalnız bir garson, tezgahın arkasına temiz milkshake bardakları yığıyordu.

Dışarıda çok hızlı yağmur yağıyordu, sabırsız parmakların yanınızdaki pencereye vurması gibi sesler geliyordu. Camdan bakarken, paslı bir bisikletin üzerinde, karşıdan karşıya geçmeyi bekleyen bir çocuk yakaladınız. Yang Jeongin'i tanıdınız - teslimatçı çocuk. Gümüş bir Walkman kot pantolonunun arka cebine sokulmuştu, dudakları bir şarkının sözlerini ağzından çıkarıyordu, kapüşonunun altından damlayan sarı saç halesi çıkıyordu. Kova dökmesine rağmen gülümsüyordu ve muhtemelen sabahın 6'sından beri teslimat yapıyordu. Yang Jeongin her zaman gülümserdi.

Işık kırmızı renkte yanıp söndü, trafik durdu ve teslimatçı hızla uzaklaştı.

Dikkatinizi önünüzdeki boş koltuğa çevirerek iç çektiniz.

Randevunuz otuz dakika gecikti.

Yarın onu sınıfta gördüğünde Felix'i cehenneme göndereceğin tüm yolların üzerinde aklın koşuyordu; Senin için ayarladığı kör buluşmada ekildiğini ona nasıl açıklayacaktın.

"Bana ne derler biliyor musun? Miroh Heights'ın Çöpçatan. Hoş bir yüzüğü var, ha? "

En iyi arkadaşın kaşlarını oynatırken inlerdin. Felix, çöpçatanı oynamayı severdi. Okul fotoğrafçısı ve yetenekli bir gazetecilik öğrencisi olarak, kampüs gazetesinin "En Şirin Çiftler" bölümünü - fotoğraf çekimleri ve çiftlerin samimi çekimleri - çoğunu kendisinin kurduğu - ortaya atan kişiydi. Yine de, onun... işinin... seni kapsayacağını asla düşünmezdin.

Aşk kavramıyla eğlenmeyeli uzun zaman olmuştu. Karşılıksız aşklar ve pek de hoş olmayan sonları olmayan ilişkilerden adil bir pay almıştınız, bu yüzden üniversiteye kaydolduğunuz ve iş yükü tüm programınızı silip süpürdüğü an, aşkı arka planda bırakmıştınız. Kendine doğru kişinin doğru zamanda geleceğini söylüyordun - ama Felix'in başka fikirleri varmış gibi görünüyordu.

"Bakalım... Hyojong? Ah, hayır, unutmuşum - o oldukça kıdemli tarafından alındı. Şanslı piç." Üfledi. "Veya... Seungcheol? Hayır, senin tipin görünmüyor. Ah!" Parmaklarını şıklattı ve seni zıplattı. "Biliyorum!"

"Felix, son kez söylüyorum - şu anda bir erkek arkadaşa ihtiyacım yok."

"Sadece bir randevu? Lütfen?" Sarışın çocuk, karanlık odada bile görülebilen gözlerinde yaramaz bir parıltı olan son fotoğrafı kapattı. "Harika bir adam tanıyorum - sağlık bilimleri bölümü ve her şey. Siz ikiniz neredeyse birbiriniz için yaratılmışsınız. "

"Ben psikoloji bölümündeyim, Lix. Bilmiyorum -kör randevularda iyi olmadığımı biliyorsun-" Onun yavru köpek ifadesini gördün ve yenilgiyle içini çektin. "Peki! Tamam. O halde adı ne? "

Okul gazetecisi şaşkın bir gülümsemeyle parladı. Han Jisung.

Han Jisung.

Burada olmanın sebebi buydu, yağmurlu bir Pazar öğleden sonra neredeyse boş bir lokantada oturup, evde bir sürü psikoloji dersi sizi beklerken bir randevunun gelmesini bekliyordunuz.

𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈 𝑮𝒐𝒅 ~𝒉𝒂𝒏 𝒋𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin