Han Jisung, adını ne hatırladığı ne de umursamadığı bir kafenin pencerelerine dönük oturmuş, bir saat önce soğumuş bir fincan kahveyi dalgın dalgın karıştırıyordu.
Dairenizden çıktığı andan itibaren, ayakları onu ters yöne itmekten vazgeçmedi, aktif olarak onunla aranıza mümkün olduğunca fazla mesafe koydu. Bu kahve dükkanı - Üçüncü Göz ya da buna benzer bir şey - Jisung'un içeri girmesi, menüdeki ilk şeyi sipariş etmesi ve kendini pencerenin kenarına yerleştirmesi için şehrin diğer tarafında yeterince uzaktaydı.
Keşke seni aklından çıkarabilseydi.
Gözlerini her kırptığında, senin korkulu, kanlı yüzünün silüetini göz kapaklarının içinde yanarak gördü - pankek yapmaktan göğsünde kıpırdanan sıcak kahkaha şimdi bir buz yanığı gibi hissediyor, göğüs kafesini ağrıyor, çiğniyordu ve soğuk.
Yalanlar, yalanlar, yalanlar.
Hepsi bu kadardı aslında: o hassas, değerli anlar ona ait değildi, gerçekten değil. Hayır, kaşlarını çattı - çalınmışlardı, olması gereken kişiye aitlerdi. Kim olduğunu sandın, kim olmasını istedin. Ne de olsa, gerçekte kim olduğunu bilseydin onu hala sevmene imkan yoktu. Bunu, senin titrek gülümsemelerinde, sohbetlerindeki çatlakları dolduran gergin kahkahalarında gördü; O gece onu aradığınızda duydu, sesi inanılmayacak kadar kısıktı ve katilden güvende kalması için ona yalvarıyordu.
Kendinden güvende kalmak için.
Jisung başını ellerinin arasına aldı, pencereden boş boş bakarken parmakları şiddetle saçlarını karıştırdı. Bunu daha ne kadar sürdürecekti? Hayır – bunu daha ne kadar sürdürebilirdi? Zaman kazanıyordu ve yaptığı her aptalca hata, bu acı gerçeğin yeterince acı verici bir hatırlatıcısıydı. Orta yaşlı adamın anısı, kaba gri elleri ve süt beyazı gözbebekleri Jisung'un ensesindeki tüyleri dikleştirdi. Bir yerlerde, kasabanın sokaklarında ayaklarını sürüyerek dolaşan son kurbanı hâlâ hayattaydı.
Ve yaşayan bir tanık, diye düşündü Jisung, çok fazlaydı.
Kafe oldukça meşguldü ama Jisung duvardaki saatin aralıksız tiktaklarını hala duyabiliyordu. Cildinin sürünmesine neden oldu. Seninle olan zamanının tükenmekte olduğunu ve ne kadar uğraşırsa uğraşsın, kendi yüzünün gerçek olmasını ne kadar istese de artık çok geç olduğunun sürekli bir hatırlatıcısıydı.
Zaten çok fazla hasar verilmişti.
"Kimi öldürdün, Han Jisung?" Lucas'ın tanıdık sesi Jisung'un neredeyse sandalyesinden düşmesine neden oluyordu, savrulan kolları kahve fincanını tehlikeli bir şekilde masanın kenarına vuruyordu. Ağzı sudan çıkmış bir balık gibi gevşekçe sarkarken, tam bir şok içinde sert gözlü dedektife baktı. Öldürmek? Lucas bilemezdi, değil mi? Ama sonra tekrar, kilitlenme-
Jisung daha ağzını kıpırdatmadan önce, dedektif onun imzası niteliğindeki geniş sırıtışıyla küçük çocuğun sırtını sıvazladı. "Yüzündeki ifade, dostum - az önce birini öldürmüş gibi görünüyorsun ve cesedi nereye gömeceğini bulamıyorsun. Gevşe." Lucas gülüyordu ve Jisung sonunda dondu, bir rahatlama dalgası tüm vücudunu zayıflattı. Lucas, üstünde bir parça krema olan bir fincan uzatıp Jisung'a almasını işaret etti. Jisung'un elleri sıcaktı ve titrek bir şekilde yudumladığında karamelin yoğun, tatlı tadı diline hücum etti. "Bu nedir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈 𝑮𝒐𝒅 ~𝒉𝒂𝒏 𝒋𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈
Romance~𝑪𝒆𝒗𝒊𝒓𝒊 En iyi arkadaşın Felix seni sevimli tıp öğrencisi Han Jisung ile kör bir randevu ayarladığında, kendini onun tatlı sözlerine, kara gözlerine ve büyüleyici, melek gibi gülümsemesinin ardında sakladığı daha karanlık sırlara aşık olarak b...