Çok uzak bir yerde birisi konuşuyordu. Jisung bu kadarını biliyordu. Belki de zihninin derinliklerinde karıncalanma yapan başka bir başıboş düşünceydi. Belki rüzgârdı, üstündeki ağaçların tepesini kıstırıyordu. Su altındaymış gibiydi - batıyor, batıyor, batıyor, sesi boğuk ve bozuktu.
"....Orada her şey iyi mi??"
Nefesi onu sert, pürüzlü nefesler içinde bırakıyordu, göğsü sıkıştı ve sarkıyordu. Avuç içi sıcak ve kanla yapışmıştı, ayaklarının altında yer dönüyordu; tüm çevre, tek, karanlık, anlaşılmaz bir kütle halinde eriyip gidiyordu.
"...Ambulans çağırabilir. Ne yapıy-... "
Jisung etrafta büyüdü, vahşi gözleri. Bir an için bir yüzü gördü. Daha genç bir çocuk. Nazik, hilal şeklindeki gözler ve bir melek yanakları. Bu çocuğu tanıyordu. Bir yerde bir şekilde. Zihninin arkasını bir anı gıdıkladı, zayıf bir uyarı.
Dünyaları uzak hisseden Jisung, çocuğun yere düşmesini izledi ve siyah, Jisung'un görüşünü yeniden su bastı.
────────
Jeongin bacaklarının açıldığını, gözleri gökyüzüne doğru yuvarlandığını hissetti. Üstündeki ay orantısız bir inciydi. Kalp atışının kafasında zonkladığını, çarptığını, yarıldığını hissetti; Gözlerine ıslak ve ılık bir şey damlıyor ve onları yakıyordu.
Gözleri, kırık bir kamera deklanşörü gibi odak içine girip çıkıyordu ve tekrar odaklandıklarında, ay ortadan kayboldu ve yerini bir yüz aldı - tıpkı solgun, aynı soğuk. Tıpkı güzel.
Jeongin'in başının arkasından gelen bir ses, zayıf bir şekilde, bir meleğin böyle görünüp görünmediğini sordu.
Ama bu çocuğun gözleri kraterler kadar geniş ve karanlıktı, sanki ona bakıyormuş gibi cam gibi ve boştu. Sanki Jeongin'i hiç göremiyormuş gibi.
────────
Bir çocuk. Ayaklarının dibinde yatan bir çocuktu, sarı saçları açık bir yaradan dökülen kanla kaplıydı. Jisung'un hiçbir hatırası olmamasına rağmen neden olduğunu bildiği bir yara. Jisung'un ayakları yere değdi, genç çocukla ezilmiş ceset arasında donmuştu. Sanki yaşamla ölüm arasındaki eşiği koruyormuş gibi.
Jisung ayaklarını yerinden çekip çocuğun genişlemiş gözlerine baktı ve aniden dünya odaklanmaya başladı.
────────
Jeongin'in göz kapakları ağrıdı, bu yüzden çok ağırdı ve soğuk yapraklar üzerinde küçük bir top şeklinde kıvrılıp derin, derin bir uykuya dalmaktan başka bir şey istemiyordu.
Yabancı ellerin göğsüne uçtuğunu, kazağını çekerek yüzüne dokunduğunu hissetti. Halsiz, yarı kapalı gözlerle aynı çocuğu görmeye baktı, bu sefer vahşi, çılgın ve insan gözlerini gördü. Kırık bir plağın mırıldanması kadar boğuk bir ses konuşuyordu.
"Kims- neden? Neden sensin? Neden buradasın?"
Jeongin bir şey söylemek istedi, büyük çocuğa ağlamamasını, sorun olmadığını ama ağzının kıpırdamayacağını söylemek istedi. Gözleri nihayet kapandığında, Jeongin kendini sabah geldiğinde sokak köpeğini kimin besleyeceğini merak ederken buldu.
────────
Bu yanlıştı. Bunun olmaması gerekiyordu. Bu, planın bir parçası değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈 𝑮𝒐𝒅 ~𝒉𝒂𝒏 𝒋𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈
Любовные романы~𝑪𝒆𝒗𝒊𝒓𝒊 En iyi arkadaşın Felix seni sevimli tıp öğrencisi Han Jisung ile kör bir randevu ayarladığında, kendini onun tatlı sözlerine, kara gözlerine ve büyüleyici, melek gibi gülümsemesinin ardında sakladığı daha karanlık sırlara aşık olarak b...