𝚃w𝚘 𝚁𝚘𝚊𝚍𝚜 𝙳𝚒𝚟𝚎𝚛𝚐𝚎𝚍~4

373 24 9
                                    





Jisung apartman kompleksinizden çıktığında gece havasına hafif bir sis sızıyordu ve sendeleyerek geçerken boş paket servis kutularını Çöp Kutusu'na fırlattı. Bu saatte sokakta araba yoktu, kampüs bir saat kadar önce kapılarını kapattı. Telefonuna baktı. GECE 1:00. dakikası dakikasına. 

Yine loş, gölgesini çarpık parçalara bölen titreyen sokak lambalarıyla seyrek dizilmiş bir ara sokağa - bir kestirme - daldı. Çevresel görüşünde, neredeyse biri onu takip ediyor gibiydi. Kapüşonunu başının üzerinden geçiren Jisung, daha hızlı yürümeye başladı.

"Sen ölüsün," diye mırıldandı, sokaklarda dolaşırken gözleri etrafta dolanırken. Kafasında bir zonklama gelip çatmaya başlamıştı. "Öldün, öldün, ölmen gerekiyor."

Yumruğu son kelimede tuğla duvara çarptı, tüm vücut öne doğru eğildi. Gözlerini kapattığında, kendi ağır nefes alışının sesi kulaklarında yankılanıyor gibiydi, göz kapaklarının arkasında yanıp sönen görüntüler vardı. Ay ışığı perdesi altında gülümseyen yüzünüz, hilallere dönüştü. Kanaması boştu, gözleri ona bakıyor ama görmüyordu. Jisung onu kaldırabileceğini düşünmüştü - denemeden bile ondan çıkardığın anıların ateşli anılarını. Belki, bir gece dayanabileceğini, onun yanında olursan, kabusların nihayet körfezde kalacağını düşünürdü. Bu belki, onun normal bir çocuk olduğunu düşünürseniz, kendini de ikna edebilirdi.

Ayakları betonun içinde sürükleniyormuş gibi hissederek, bir parkın açıklığına açılan ara yolun sonuna geldi. Şimdi önünde bir çocuk oyun alanı vardı. Gün boyunca kahkaha ve neşe çığlıklarıyla parlıyordu, anneler ve babalar mutlu çocuklarını aşağı yukarı kaydıraklarla ve renkli salıncak setleriyle kovalıyordu. Şimdi ise mezarlık gibi içi boş ve çoraktı, soğuk metal yeni günün sıcaklığını geri getirmesini bekliyordu.

Solunda, parkın iki yolunun seyrek bir orman çalılığına dönüştüğü Sarı Orman vardı. Oyun alanının karşısında Jisung, dükkanların sıralandığı ana caddeyi görebiliyordu. Artık pencereleri karanlıktı - yanılmış olmasaydı, kampüsteki son dükkan gece 1'de kapandı. - Uğursuz gibi yankılanan loş neon tabelalarının uğultusu boş caddede fısıldıyordu. 

Jisung iki gözün onu izlediğini hissetti, boynunun arkası kıpırdadı ve arkasını döndü ve küçük ve tırtıklı bir başıboş köpek gördü. Bir zamanlar sarışın olabilecek sarkık kulakları ve keçeleşmiş kürkü vardı - tıpkı çok kez yıkanmış bir oyuncak ayı gibi. İnanılmaz bir kahkaha atarak, Jisung eğildi, parmaklarını sallayarak kulaklarının arkasını kaşıdı. Tuttuğunu fark etmediği bir nefes dudaklarından kaçtı. İyiydi. Hala kontrol altındaydı.

"Neden ağlıyorsun? Ayağa kalk."

Jisung'un başı puslu karanlığın içinde gözlerini kısarak sese doğru döndü. Nefesini tuttu ve boğuk ağlama işitti, sesler yaklaştı.

"Ağlamayı kes dedim!"

Gece havasında keskin bir tokat çınladı ve Jisung'un eli başıboş köpeğin kürkünde dondu. Parkın girişindeki iki figürün ana hatlarını belirleyerek gözlerini kıstı. Konuşan - gerçekten bağıran - sesi geveleyerek sarhoş olan bir adamdı. Önünde, yüzü ellerinin arasına gömülmüş, daha küçük bir kadındı. Adamın eli bir avuç saçını yakalayarak tekrar fırladı.

"Lanet orospu. Beni terk etmek mi istiyorsun Denediğini görmek isterim." Alay ederek başını kaldırdı. "Başka bir ses çıkarırsan, yemin ederim..."

𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈 𝑮𝒐𝒅 ~𝒉𝒂𝒏 𝒋𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin