Jisung yanıyormuş gibi hissetti.
Yağmur yine çiseliyordu, akşam gökyüzünde kara bulutlar birbirine çarpıyordu, ama damlaların tenine çarptığını zar zor hissetti. Sokaklarda dolaşırken, güneş ufukta alçalırken, midesini yiyormuş gibi hissetmeye fazla odaklanmıştı.
Sıcaklık.
Hissettiğini tarif edebilmesinin tek yolu buydu: göğsünün derinliklerinde aynı derecede yabancı ve tanıdık gelen sıcak bir his onu çıldırttı.
Jisung'un başı çarpıyordu. Felix'in sesi kırık bir plak gibi kulaklarında çınlayarak onu ürküttü.
"Hey, sung, bekarsın değil mi? Sanırım senin için mükemmel olacak bir kız tanıyorum. " O imzayı at, yapışkan Felix göz kırpıyor. "Bu Pazar boş musun kardeşim?"
Neden kabul etmişti? Elbette, ilişkilerde kötü değildi - tüm tatlı konuşmaları, yumuşak yalanları biliyordu; ona neredeyse doğal bir şekilde geldiler. Her zaman ne söyleyeceğini biliyordu. İnsanların duymaktan hoşlandıkları şeyler. Ama onları uzun süre ortalıkta tutmak istememişti.
Sana kadar.
Felix'in teklifini reddeden sözler çoktan Jisung'un dilinde oluşmaya başlamıştı, ama Felix telefonuna senin fotoğraflarını çeker çekmez dağılmışlardı. Çünkü gülümsemenizdeki sıcaklığı, gözlerindeki ışığı gördüğü anda Jisung ağzının kuruduğunu hissetti. Ve Mia's Diner'da seni ilk gördüğünde, her şey yeniden oldu.
Neden? Sen ona ne yapıyordun?
Jisung saçına dokunmak için uzandı, parmaklarını saçlarının arasından geçirdi; kilitlerden su damlacıkları titredi ve gözlerine düştü. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, seni kafasından çıkaramadı. Saçını karıştırdığında yanaklarının pembe parlaması, sen utangaçça uzaklaşırken elinin cildini fırçalaması.
Seninle ilgili her şey çok tanıdık geldi.
Kafasında ani, keskin bir zonklama, Jisung'un iki katına çıkmasına, elleri fırlayarak bir duvara tokat atmasına neden oldu. İyi değil. Kafası yarılıyordu, zihninden görüntüler parlarken görmesi kalın, puslu bir kırmızıydı.
Sıcaklık. Nazik bir dokunuş. Kahkaha. Bağıran. Ayaklarından kanayan soğuk bir vücut-
Sokaklarda dolaşarak körü körüne tökezledi. Yer dönüyordu, başı çarpıyordu, çevredeki görüşünü kırmızı bir şekilde bulanıklaştırıyordu. Artık hatırlamasına imkan yoktu. Tüm anılar, kabuslar, düşünceler, onları yakmalı, parçalara ayırmalı, durmalı.
"İyi misin?"
Bir el kolunu sıkıca kavramak için fırladı ve onu gerçeğe döndürdü. Önünde duran bir kadına odaklanan gözbebekleri tereddüt etti. Diğer elinde gümüş bir Zippo çakmakla sigara içiyordu. Yalın çerçevesinin üzerine kırmızı kaşmir bir palto, dudaklarını kaplayan ve sigarayı lekeleyen parlak kırmızı ruj lekesi vardı. Etrafında kırbaçlanıp gözlerinin içine bakarken ona gülümsedi-gerçekten piçti.
Şaşkınlıkla bir kaşını kaldırdı. "Tanrım, yakışıklı değil misin?" Çakmağını cebe indirip sigarayı savurarak yaklaştı. Uzun paltosu omuzlarından hafifçe sıyrıldı ve altındaki çıplak ten ve iç çamaşırından başka hiçbir şey açığa çıkmadı. "Söylesene, geceyi benimle geçirmek ister misin tatlım? Sen de bana dokunabilirsin, "diye mırıldandı. Son kullanma tarihi geçmiş parfüm kokuyordu. "Seni gerçekten iyi hissettireceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈 𝑮𝒐𝒅 ~𝒉𝒂𝒏 𝒋𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈
Romance~𝑪𝒆𝒗𝒊𝒓𝒊 En iyi arkadaşın Felix seni sevimli tıp öğrencisi Han Jisung ile kör bir randevu ayarladığında, kendini onun tatlı sözlerine, kara gözlerine ve büyüleyici, melek gibi gülümsemesinin ardında sakladığı daha karanlık sırlara aşık olarak b...