"Pekala, vay, vay - bak kedi ne getirmiş."
Kim Seungmin, Savcı Kang'ın ofise girer girmez kibirli sesini duyunca yüzünü buruşturdu. Yaşlı savcının sözleri, diğerlerini masalarından kaldırıp birkaç çift gözü, onların incelemesinden kaçınmak için başını eğmemek için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışan genç adama yöneltti. Seungmin'i dehşete düşüren Kang, konuşmaya devam etti.
"Eğer en yeni savcımız değilse. Nasılsın, Kim? Daha fazla saldırı olduğunu duydum - hatta bir tanık. Sırf işleri kontrol altında tutmak için sokağa çıkma yasağı ilan etmeleri gerçekten utanç verici."
Seungmin boğazındaki yumruyu yutarak çenesini açmaya zorladı. "Biz—aktif olarak kanıt topluyorduk." Doğru olsa da - Lucas ve Chan gecenin bir yarısı onu tanık ifadelerini saklamak için karakola çağırmışlardı ve son birkaç gününü Miroh Heights'ta ipucu aramakla geçirmişti - yine de sözler kulağa inanılmaz kötü geliyordu. Tabii ki, diye homurdandı Kang ve diğer birkaç savcı rahatsız bir şekilde kıpırdandı.
"Ne tür bir kanıt, Kim? Beni aydınlat."
"Şüphe, son tanıkla görüştükten sonra Miroh Heights'ın öğrencilerine yerleştirildi. Ve failin akli dengesinin yerinde olmadığından veya en azından kurbanlarının düzensiz seçiminden dolayı bir tür travma barındırdığından şüphelenmek için nedenimiz var." Seungmin, sesinin hissettiği kadar gergin çıkmadığını umarak boğazını temizledi. Ne de olsa Lucas ve Chan ile birlikte teorilerini tekrarlamıştı.
"Sadece garip - utanç verici, gerçekten - her şeyi size teslim ediyormuşsunuz gibi görünüyor, Savcı Kim ve yine de bir karara varmak için bu kadar uzun sürüyorsunuz." Kang tek kaşını kaldırdı. "Bana tereddüt ediyormuşsun gibi mi geliyor? Kararsız mı, belirsiz mi?"
"Yeni başlayanların sinirleri olabilir mi?" Bir kadın konuştu ve etrafındaki birkaç işçi kıkırdamalarını bastırdı.
Seungmin diğerlerinin görememesini umarak yumruklarını sıktı. "Akli dengesi yerinde olmayan bir seri katille uğraşmak farklı bir yaklaşım gerektirir Kang. Eylemlerinden dolayı ne kadar sorumlu tutulacaklarını göz önünde bulundurmalıyız ve—"
"Kovuşturmada kararsız bir kalbe yer yok," diye araya girdi Kang soğuk bir şekilde, gözleri iki kara hançer. "Kibar ya da empatik olduğunu düşündüğün şey zayıflık, evlat. Failin içindeki insanlığa değil, suçlayıcı kanıtlara odaklanın - sonuçta," dedi bir kez daha, "insanları öldüren herkes bir canavardır - ve canavarlar cezalandırılmayı hak eder, sence de öyle değil mi?"
Birkaç anlaşma mırıltısı duyuldu ve Seungmin bakışlarını Savcı Kang'ın beklenti dolu yüzünden aldı.
"Sizi temin ederim, niyetim de bu." Bununla, Seungmin Savcı Kang'ın yanından geçti, ofisinin koridorun daha aşağısında olduğu için aniden minnettardı. İlk gününde onun için konuşmaya çalışan kadın, yanından geçerken ona anlayışlı bir bakış attı ama bu onu daha da kötü hissettirdi. Gerçekten o kadar... zayıf mıydı? Beceriksiz mi?
Bu katili yakalamak ve onları mahkum etmek, Savcı Kang'ı sırtından atmak için gerekliyse, o zaman Seungmin'in yapacağı şey tam olarak buydu. Ofisinin kapısını, niyetinden biraz daha sert bir şekilde kapadı ve notlarını düzenleyerek masasının üzerindeki evrak çantasını açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈 𝑮𝒐𝒅 ~𝒉𝒂𝒏 𝒋𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈
Romance~𝑪𝒆𝒗𝒊𝒓𝒊 En iyi arkadaşın Felix seni sevimli tıp öğrencisi Han Jisung ile kör bir randevu ayarladığında, kendini onun tatlı sözlerine, kara gözlerine ve büyüleyici, melek gibi gülümsemesinin ardında sakladığı daha karanlık sırlara aşık olarak b...