𝙾𝚞𝚝 𝙾𝚏 𝚃𝚒𝚖𝚎~8

189 16 15
                                    




"Hareket edin, hareket! Bekletme prosedürlerini başlatın ve güvence altına alın, Miroh Heights Kampüsü kilitlemeye giriyor! " 

Bölge 9 Polis Bölgesi tam bir kaosa sürüklenmişti - Şef Bang Chan, polis telsizine komutlar bağırıyor, istasyonun etrafında dolanıyor ve sağa ve sola ekipler gönderiyor. Miroh Tepeleri'nin vatandaşları uyanırken dışarıdaki sirenlerin çaldığını, evlerin ve yatakhanelerin karartılmış pencerelerinin tek tek yanıp söndüğünü duyabiliyorlardı. 

Lucas, arkadaşının yanındaydı ve bir kez olsun uykusuz kalmış dedektif, polis kaptanından daha çılgın görünüyordu. Kendilerini güvenlik kameralarına bakmak için güvenlik ofisine girdiler; Güvenlik görevlisi görüntülere bakarken Lucas'ın iki eli de masanın üstündeydi, gözleri monitöre yapıştı.

Lucas kaşlarını çattı, "Burada... veya orada... burada da hiçbir şey yok," diye mırıldandı. "Bu kör noktalar ne kadar büyük?" 

Chan, "Miroh Heights'taki güvenlik sistemi modası geçmiş," diye cevapladı, sesi gergindi. "Ana yollarda ve binalarda kameralar var, ancak ara sokaklarda..." 

Lucas lanetledi. "Gözlerini monitörden ayırmaya cesaret etme, o zaman - bu piçi yakalayacağız eğer bu benim son şeyimse..." 

Bir yığın sarhoş bağırış Lucas'ı kesti ve omuzlarına iri, yaşlı bir adamla kaplanmış bir grup memur görmeye başladılar. Adamın saçları ve kıyafetleri kanlı ve darmadağınıktı ve yüzünü ışığa doğru eğdiğinde Lucas fena halde dövülmüş olduğunu gördü. Adamın bağırdığı tüm lanetler, ağzında biriken sıcak kan yüzünden lekelendi.

"N-ne şeytan - bıak bni - bıak gidyim, lanet iblisler - bir lanetlinin oğlu -"

Lucas, hemen arkasında Chan olan memurlara koştu. "Bu kim?" 

Memurlardan biri, adamı geride tuttuğu için nefes nefese "Buldukları kurban" diye cevap verdi. "Sağlık görevlileri ona ilk yardımı yaptı ve gitmesine izin vereceklerdi, ancak olay yerindeki birkaç memurun önünde sallandı. Onu gözaltına almak zorunda kaldık- " 

Adamın yeni sarılmış burnundan çoktan koyu kan durmuştu- aslında, adamın yüzü o kadar çok kanla kaplıydı ki, hem taze hem de donmuştu, Lucas nereden kanadığını bile anlayamıyordu. Sadece bir dakika sonra memurun sözleri aklıma geldi.

Bir tanık? Hayır, daha da iyisi - kurban, hayatta ve ellerinde. "O-o katili gördü o zaman? Bu adam?" Diye sordu Lucas memura göğsünde bir umut dalgalanmasıyla. 

"Lucas -" Chan başladı ama Lucas onu zar zor duydu.

"Onu hemen sorgulamaya götürmeliyiz -"

"Lucas," Chan tekrar araya girdi ve elini telaşlı dedektifin omzuna koydu.

"Chan , bir ipucumuz var," diye haykırdı. Lucas nefessizce not defterini cebinden çıkararak. "O..."

"Lucas!" Chan'ın yükselen sesi sonunda genç dedektifin durup yukarı bakmasını sağladı. Chan çenesini adama doğru uzatarak içini çekti. "Bak." 

Kafası karışan Lucas, Chan'ın bakışlarını takip etti ve batan bir hisle arkadaşının neye işaret ettiğini gördü. Adamın gözleri odaklanmamıştı, çevrelerine çılgınca fırlarken gözbebekleri üzerinde süt beyazı bir film vardı.

Hayatta kalan tek kurbanları kördü.

Adam hâlâ ateşli bir şekilde, ağzından hafifçe köpürüyordu. "Lil 'punk... yüzünü bile göremiyordu - lanett' - lane' sağ kancayı hiçbir yerden çıkaramıyordu-" 

𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈 𝑮𝒐𝒅 ~𝒉𝒂𝒏 𝒋𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin