"Görüşürüz Bayan Y/n!"
Adını seslenen küçük kıza el sallamak için döndün, yuvarlak gözleri kliniğinizin bekleme odasından gözle görülür şekilde parlıyordu. Yedi yaşında, ön dişleri yeni yeni çıkmaya başladı. Annesi diğer elini tutarken, bir eli yarı açılmamış bir lolipopu kavradı.
Onları ilk gördüğünde, çocuk konuşmaya isteksizdi -okulda amansızca zorbalığa uğramıştı, annesi çaresizce gözyaşları içinde sana haber vermişti- ama şimdi, kahkahası sıcak havayı doldurdu, bir zamanlar içine kazınmış travmalar. Zaten iyileşmeye ve solmaya başlayan çok genç bir yüz.
Akşam güneşi binanın kapısından dışarı adımını attığın anda yanaklarınızı ısıttı, hafif bir esinti elinizdeki kağıtları hışırdatırken çabucak çantanıza tıkıştırdı. "Beş yıllık lisansüstü eğitim seni daha düzenli yapamadı," diye sık sık seninle dalga geçerdi Felix ve sen de misilleme olarak onun omzuna vururdun.
Beş yıl da arkadaşlığınızı en ufak bir şekilde değiştirmemişti ve bunun için minnettar olduğunuzu kabul etmek zorundaydın.
Her zaman olduğu gibi, etrafınızdaki şehir hayatla uğulduyordu: akşamın yoğun olduğu saat, insanların bir oraya bir buraya koşturduğu, çılgınca taksileri durdurup otobüslere bindiği. Genellikle böyle günlerde eve ilk taksiye atlayıp dairene ulaşır ulaşmaz bir ceset gibi yere yığılman gerekirdi. Ama bugün, iç çekerek hatırladın, o günlerden biri olmayacaktı.
"Merhaba Doktor Y/n!"
Kafanı sese doğru çevirdin, kime ait olduğunu gördüğünde yorgun hatlarına bir gülümseme yayıldı. Biraz yorgun bir Mini Cooper'da - tabii ki ikinci el, ama tıpkı yeni gibi çalıştı - Yang Jeongin sürücü koltuğundan sana el salladı.
"Ben doktor değilim, 'innie," diye şakacı bir şekilde hatırlattın, yolcu kapısını açıp içeri girmene izin verirken.
"Henüz doktor değilsin," diye düzeltti seni, sırıtarak. "Ayrıca, 'çocuk terapisti' o kadar da önemli değil."
Jeongin motoru çalıştırırken gözlerini devirdin, gülerek ve hastalarından birine el salladın. "Gerçekten beni götürmeyi teklif etmene gerek yoktu, biliyorsun - bu saatte sokaklar tam bir kabus."
"O kadar uzak değil," diye itiraz etti Jeongin, "Ayrıca, şimdi seni zar zor görebiliyorum, çok meşgulsün." Tartışacak yüreğin yoktu. Çocuk direksiyon başında olmayı o kadar çok seviyordu ki, ona bir iyilik yapıyormuşsun gibi gösteriyordu.
Jeongin'in arabayı bir minibüsle bir motosikletçinin arasına sıkıştırarak ana yola dönüşünü izledin. Son birkaç yılda gerçekten büyümüştü -saçları şimdi daha koyuydu, bir zamanlar yuvarlak olan meleksi yanaklarını ele geçirecek kadar keskin elmacık kemikleri- ama bazı açılardan hiçbir şey değişmemişti. Hâlâ adımını attığı odayı aydınlatmak gibi doğal bir hüneri vardı – Hyunjin buna Yang Jeongin etkisi diyordu. Ve kalbi hala kendi iyiliği için çok büyüktü: Dava sonunda kapandıktan sonra Jisung'un ona teklif etmeye devam ettiği parayı nasıl inatla reddettiğini ve Hyunjin ona nedenini sorduğunda Jeongin'in basitçe, "Her şeyden sonra... Bu oldu, bana borçlu olan o değilmiş gibi geliyor."
Öte yandan, Jeongin bunun yerine Savcı Kang'ın tazminat parasını almaktan çok mutluydu ve sonunda sen ve Hyunjin ile bir araba galerisini ziyaret etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈 𝑮𝒐𝒅 ~𝒉𝒂𝒏 𝒋𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈
Romance~𝑪𝒆𝒗𝒊𝒓𝒊 En iyi arkadaşın Felix seni sevimli tıp öğrencisi Han Jisung ile kör bir randevu ayarladığında, kendini onun tatlı sözlerine, kara gözlerine ve büyüleyici, melek gibi gülümsemesinin ardında sakladığı daha karanlık sırlara aşık olarak b...