𝙶𝚒𝚟𝚎&𝚃𝚊𝚔𝚎~13

151 11 3
                                    





Ölümle yakınlaştığın zaman, hayatının gözlerinin önünden geçtiğini görürsün derler

Jeongin bunda bir doğruluk payı olduğunu düşündü. Bir an karanlıkta altın saçlı çocuğa gözlerini kısarak bakmıştı; sonra kendini orman zeminine yığılmış halde bulmuştu. Gökyüzü, kafasındaki dayanılmaz sıcak zonklama sonunda gözlerini kapamaya zorlayana kadar, üzerinde kırık bir kaleydoskop gibi dönmüştü. Hayvanların kanlarının çekilmesi gibi, uzuvlarından sızan gücü hissetmiş ve uyuşukluğun buzlu bir gelgit dalgası gibi onu ele geçirmesine izin vermişti. 

İşte o zaman Jeongin'in hayatı, kapalı göz kapaklarının ardında parıldamıştı - çarpık ve baş döndürücü anıların ve insanların seslerinin dalgalı kıvılcımları. 

"Hapiste hayat?" Jeongin'in kendi sesi kulaklarında teneke gibi geliyordu ve babası plastik camın diğer tarafında ona hüzünlü bir gülümseme gönderdi. "B-ama senin tek yaptığın-" 

"Bir adam benim yüzümden hayatını kaybetti," dedi babası yavaşça, gözleri Jeongin'in perişan yüzünde sabit kaldı. Yavaş, istikrarlı, dikkatli.. Jeongin babasını her zaman böyle tanırdı - bir sineği bile incitmeyen nazik bir adamdı - ama şimdi onun karşısında bir mahkûm üniforması içinde oturuyordu, kelepçeleri bileklerine sımsıkı kenetlenmişti. 

"Ama o—önce annemi incitti," diye fısıldadı Jeongin, kelimeleri boğazından güçlükle çıkarabiliyordu. "O - sen dedin ki -" 

"O yaptı." Babasının yüzü kararmıştı, normalde yumuşak olan çenesi kasılmıştı. "Ben... onu kaybettim ve başına gelen, o piçin hak ettiği şeydi - ama hiçbir şey onu... öldürdüğüm gerçeğini değiştirmiyor." Derin, yorgun bir iç çekti ve Jeongin aniden babasının ne kadar yaşlı göründüğüne şaşırdı. "Günahlarının cezasını bir şekilde aldı ve şimdi benim cezamı ödüyorum. Bu kadar basit oğlum." 

Zil sesi duyuldu ve arkasındaki kapı tıklatılarak açıldı, babası ayağa kalkarken taş suratlı bir subay odaya girdi. "Annene iyi bak, olur mu?" 

"Baba, eğer..." Jeongin'in titreyen sesi babasının arkasını dönmesine neden oldu. Soru tuhaftı ama ziyaretin başından beri aklının bir köşesinde yanıyordu. "Eğer geri dönme şansın olsaydı. Yine de... yapmış mıydın?" 

Baba ve oğul arasına bir perde gibi sessizlik çöktü. Babası derin bir nefes aldı ve oğlunun gözleriyle tekrar karşılaşmadan önce kaşlarını kaldırdı. "Bundan şüphem yok," diye yanıtladı sonunda, sesi yumuşaktı. "Ne yapabilirdim? Sevdiğim biri içindi." 

O andan itibaren, Jeongin'in annesi hayatının daha iyi yıllarını bulabildiği her işte çalışarak geçirmişti ve ikisi, zavallı kadın hastalanana kadar asgari ücret ve yabancı akrabalar tarafından gönderilen parayla geçiniyordu. Hiç kimse hasta yaşlı bir kadını işe almaz, özellikle de yıllar önce cinsel saldırı davasına karışmış birini. 

Bu yüzden Jeongin aynı anda dört farklı teslimat şirketiyle çalıştı; Hyunjin'e ya da sana söylemeye asla cesaret edemediği şey buydu. Dört işte çalışıp, mezun olup annesinin hastane faturalarını ödemek, tüm hayatı boyunca bildiği yoksulluktan kurtulmak için uygun para kazanmak. Yang Jeongin'in tek yönlü ana planı. Şuna kadar... 

Koma. 

Bir göletin ortasına batmış bir beden gibi neredeyse rahat bir şekilde uyuşmuştu - yine de ara sıra, kısa bir an için bile olsa bir şey onu yüzeyin üzerine çekerdi. Bir ses, bir baskı, bir ışık. Neredeyse her zaman Hyunjin, yumuşak kalpli barista onunla günü hakkında konuşuyordu, sanki Jeongin sadece Glow Cafe'de sohbet etmek için oturmuş, bir sarsıntıyla hareketsiz ve tepkisiz hale gelmemiş gibi. Ama bazen, büyük çocuk ağlıyor, sessiz hıçkırıklar zayıf vücudunu o kadar çok sallıyordu ki, Jeongin'in yanında uyuyakalacaktı. Ve Jeongin ona güven vermek için uzanmaktan, arkadaşını kucaklamaktan başka bir şey istemiyordu ama ne kadar uğraşırsa uğraşsın vücudunun hareket etmesini isteyemiyordu. 

𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈 𝑮𝒐𝒅 ~𝒉𝒂𝒏 𝒋𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin