Jisung, ağır kapılar kapandıktan ve yüzünüzü görüş alanından sildikten çok sonra hala yerinde donmuştu. Kendi eli, acıyan yanağına karşı tutarken yabancı geliyordu, o donuk zonklama, hâlâ kulaklarında çınlayan kelimeler tarafından bastırıldı.
Arkadaşların hayatta kalmanı istiyor. Annen hayatta kalmanı istedi.
Hayatta kalmana ihtiyacım var.
Lucas onu yandan izliyordu, dedektifin gözleri eşit derecede eğlence ve ihtiyatla doluydu. Sonunda konuştu. "Bunu hak ettin, biliyorsun."
Jisung sessizdi ama zihni zaten sahneyi tekrar tekrar oynuyordu. Endişeli gözlerin, sabit durma çabasıyla titreyen sesin. Tokat, her defasında sert bir şekilde konuşup seni kendinden uzaklaştırmaya çalıştığı her seferinde yüz hatlarına kazınan acıyla kıyaslanamazdı. Yaptığımı biliyorum.
Lucas içini çekti. "Nasıl hissediyorsun?"
Jisung'un kuru ağzından yumuşak bir kahkaha kaçtı. "Baş dönmesi," dedi dürüstçe. Adrenalin azalmaya başlamıştı, ama onu midesinde hasta ve her zamanki gibi şiddetli bir baş ağrısıyla bırakmak yerine, Jisung neredeyse...rahatlama ile sersemlemiş hissetti. "Mesela... az önce azarlanan bir çocuk gibi mi?"
Dedektif kıkırdayarak alçak, imza düdüğünü çıkardı. "Sana ne demiştim? Bu aşk, dostum."
Jisung ona inanamayarak baktı. "Yüzüne tokat mı yedin?"
"Hayır," Lucas gülümsedi, ama bir kereliğine gözleri ciddiydi. "Yanıldığın zaman sana seslenecek kadar seni önemseyen biri."
Ne diyeceğini bilemeyen Jisung arkasını döndü ve duvardaki saatin tik taklarının gergin sessizliği doldurmasına izin verdi. Lucas'ın bakışlarını hala üzerinde hissedebiliyordu ama bu artık bir dava dosyasını incelemeye çalışan bir dedektifin bakışı değildi. Bunun yerine Lucas, Jisung'u Üçüncü Göz'de kenara çekip iyi olup olmadığını sorduğunda sahip olduğu tuhaf yumuşaklığa sahipti.
"Sana bir keresinde," diye başladı Lucas yavaşça, "herkesin sevilmeyi hak ettiğini ve senin de farklı olmadığını. Tabii ki, işler... değişti," diye devam etti ve Jisung, Lucas'ın bitirmesini beklerken boğazı sıkı bir şekilde aşağı baktı. "Ama yine de söylediklerimin arkasındayım."
Jisung cevap veremeden interkom tavanda çatırdadı. "Han Jisung ve Miroh Heights Cinayet Davalarının duruşması beş dakika içinde devam edecek. Duruşmaya katılan tüm avukatlar, jüri üyeleri ve katılımcılar, lütfen derhal mahkeme salonuna gelin..."
"Dedektif, gitmelisiniz," diye alçak sesle konuşan bir güvenlik görevlisi, içini çekerek başını salladı ve ayağa kalktı. Jisung'un durduğu yerden geçerken bir an durdu.
"Sen iyi bir çocuksun Han Jisung. Kendin inanmıyor olsan bile... inanmaya başlasan iyi olur."
"Lucas-"
Dedektif omzunun üzerinden Jisung'a baktığında kapıya ulaşmıştı. Yüzünde yine aynı eski yaramaz gülümseme vardı ama gözleri hüzünlüydü.
"Umarım bir ara birlikte bir kahve daha içebiliriz, değil mi?"
━━━━━━━━
Seungmin seyirciler ve muhabirlerle dolu odalardan geçerken sonunda daha boş bir koridora gelene kadar başı dönüyordu. Gözleri kapılardaki levhaları taradı ve Seungmin çılgın konuşmalarını duyduktan sonra mahkeme katiplerinin ona verdiği oda numarasını aradı.
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ððððð ð®ðð ~ððð ðððððð
Romance~ðªððððð En iyi arkadaÅın Felix seni sevimli tıp öÄrencisi Han Jisung ile kör bir randevu ayarladıÄında, kendini onun tatlı sözlerine, kara gözlerine ve bÃŒyÃŒleyici, melek gibi gÃŒlÃŒmsemesinin ardında sakladıÄı daha karanlık sırlara aÅık olarak b...