𝚈𝚘𝚞𝚗𝚐 𝙶𝚘𝚍~11

164 11 3
                                    






"Güle güle bebeğim, ağacın tepesinde, 

Ve rüzgar estiğinde beşik sallanacak." 

Annesinin şarkı söyleyen sesi Jisung'un kulaklarına yumuşak bir şekilde ulaştı, nazik parmakları saçlarının buklelerini düzeltiyordu. Kadının geceliğini inatla kavrayan minik yumrukları, sonunda ağır göz kapakları düşerken gevşedi. Jisung, istemsizce çığlık atıp annesini uyandırmadan önce ne kabus gördüğünü bile hatırlayamadı, ardından gelen sıcak kucaklama göğsündeki sıkışmayı yatıştırdı ve yanaklarındaki yaşları kuruttu. 

Annem her zaman çok sıcaktı. Annem evdeydi ve annem güvendeydi. 

Bu Jisung'un hatırlayabildiği en eski anıydı - ne zaman bir şey tüm geri dönüşleri, kabusları tetiklese, kendini her zaman burada bulurdu - bu hatırada, annesinin kollarında, her şey her seferinde daha az netleşiyordu. Sanki anıları yıpranmış bir fotoğrafa dönüşmüş - köşelerde bulanıklaşmış ve odaktan kaybolmuş gibi, çamurlu sularda, kalınlaşan bir sis örtüsünde yürümek gibiydi. 

Sonunda, tamamen hatırlamaya çalışmayı bırakmıştı ve ninni, aklının bir köşesinde çınlayan beyaz bir gürültüden başka bir şey değildi. 

━━━━━━━━

"Peki, açmayacak mısın?" 

Kutu, kırmızı bir fiyonk ve kurdele ile tamamlanan altın kağıda sarılmıştı. Küçük Noel Baba ve Noel ağacı desenleriyle kaplıydı, küçüktü ama Jisung'un kollarını tutmaktan hafifçe ağrıtacak kadar ağırdı. Babam bir şey söyleseydi ona zayıf diyecekti, bu yüzden Jisung dudağını ısırdı ve emdi. 

"Sağ ol oğlum," dedi, Jisung'un kafasının yan tarafına gözlerini sulandıracak kadar sert bir tokat attı. "Sakın bana küçük bir kız büyüttüğümü söyleme?" 

Annem ona sözlerine aldırmamasını söylerdi. 

Babam şimdi onu izliyordu, kanepede arkasına yaslandı. Belki gözlerinde bir sabırsızlık parıltısı vardı ama Jisung yayı yavaşça çözerken bunu fark etmedi, paketi açarken yırtma korkusuyla parmakları kağıda zar zor dokunuyordu. Doğum gününde hiç hediye almamıştı - aslında, babam tarihi hiç hatırlamıyormuş gibi görünüyordu ve annesinin ona bir şey alacak parası hiç olmamıştı. Yine de Noel'i hatırlamak daha kolaydı. 

Çırpınan kağıt, kara bir kutuyu ortaya çıkarmak için düştü ve Jisung kapağı kaldırdığında parlak bir şey - metal mi? - gözüne çarptı. 

"Bana bir servete mal oldu. Young Wings'deki yaşlı deli bana çok şey verdi..." 

Annem babama baktı, elini kolunun üstünde gezdirip çekinerek geri çekti. Jisung'un dikkati hala şimdiye odaklanmıştı - bu bir video kameraydı ve yepyeniydi; cilalı gümüş metal ona göz kırptı ve Jisung kocaman gözlerle onu çıkardı. Ekranı açtı, parmakları güç düğmesiyle uğraşıyordu. Kırmızı kayıt ışığı ona bir tavşan gözü gibi göz kırptı. Sırıtarak, Jisung bunu ebeveynlerine tuttu, babamın ilgisiz gözlerine ve annemin gergin yüz hatlarına rağmen gülümsemeyi kaybetmedi. 

Annem objektife gülümsedi. "Mutlu Noeller, "sungie." Jisung, gülümsemenin gözlerine asla tam olarak ulaşmadığını fark edemeyecek kadar büyülenmiş bir halde arkasını döndü. 

𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈 𝑮𝒐𝒅 ~𝒉𝒂𝒏 𝒋𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin