𝚃𝚑𝚎 𝙳𝚎𝚟𝚒𝚕'𝚜 𝙰𝚍𝚟𝚘𝚌𝚊𝚝𝚎~15

153 10 5
                                    






"Miroh Heights, 20 yaşındaki bir yetimin ölümü için mi toplanıyor? Adalet her zaman bu kadar kalpsiz midir?

"Seri katil olduğu iddia edilen Han Jisung'un mevcut tek psikolojik analizi, daha önce hepimizin tanıştığı taş gibi katilin imajıyla tam bir tezat çizerek, şimdi kamuoyuna açıklandı. Savcılık başka ne saklıyor? Han Jisung, onu bir kez başarısızlığa uğratan bir sistemin insafına mı kaldı - ve onu tekrar başarısızlığa uğratacak mı? Bu karmaşık dava hakkında daha fazla bilgi gelecek hafta."

Okul gazetesini yemek masasına bıraktın. Karşınızda, Yukhei alçak bir ıslık çaldı. "Lee Felix, öyle mi? Gerçekten kendini aştın, evlat."

Felix sırıttı. Parlıyordu, sadece dedektifin övgüsünden değil, aynı zamanda hafif bir ter parıltısıyla da parlıyordu - ikiniz şehirdeki gazeteleri dağıtmak için şafakta uyanmıştınız, Felix Jeongin'in bisikletinde ve sen ve Yukei Chan'ın polis kruvazöründe. Teslimatçı bildiği tüm kısayolların bir haritasını bile çıkarmıştı ve böylece hepiniz öğleden önce Hyunjin'in taze kahve fincanlarıyla beklediği Glow Cafe'ye dönmüştünüz.

Jeongin heyecanla başını sallayarak ön sayfadaki makaleyi yeniden taradı. "Hastanedeyken her gün yerel basının gazetelerini okudum - bu temelde doğrudan onların söyledikleri her şeye aykırı." Hastaneden taburcu olmasına izin verilmeden önce daha haftaları vardı, ancak gün içinde "temiz hava için kısa yürüyüşler" yapmasına izin vermesi için bir hemşireye rüşvet vermeyi başarmıştı.

"Yine de yerel medyaya karşı neden savaşıyoruz?" Hyunjin sordu. Barista, Jeongin uyanık olduğu için şimdi çok daha iyi görünüyordu - bir zamanlar solgun yanaklarına renk dönmüştü ve kafeyi tekrar iş için açmıştı. "Yani, haberlerin davayla ne ilgisi var? Savcıyı tanıdığına göre muhtemelen umurunda bile değil."

Yukhei başını salladı. "Medya bu gibi vakalarda büyük bir rol oynuyor - toplu cinayet iddiaları, tüm kasabayı etkileyecek şeyler. Daha küçük durumlarda, evet, kimse haberlere iki kez bakmaz. Ancak Jisung'unki gibi davalar için, duruşma için bir jüri oluşturacaklar - ve çoğu zaman, jürinin hemfikir olduğu şey nihai karar oluyor."

"Ama jürinin davayı önceden duymaması gerekiyordu."

Chan yüzünü buruşturdu. "Teoride. Miroh Heights büyük bir kasabadır, ancak eskidir ve bir kampüs alanı olduğundan bahsetmiyorum bile." Hyunjin hala kafası karışmış görününce Chan devam etti, "Bunların hepsi onu sıkı sıkıya bağlı bir topluluk yapıyor. Jüri görevine hak kazanan çok fazla insan var - ve şu ana kadar Miroh Heights'ta Jisung'un davasına ayak uyduramayan tek bir kişi olmadığına bahse girerim."

Yukhei, kupasına uzanıp kahve kalmayınca kaşlarını çatarak, "Kang birinci sınıf bir pislik ama aptal olmaktan çok uzak," dedi. "Jürideki kişileri seçmesini sağlamak için bazı ipleri eline almak kesinlikle onun ötesinde olmazdı: davaya maruz kalanlar - haberler - en çok -"

Onun için düşüncesini bitirdin. "Öğrenciler. Profesörler. Vatandaşlar."

"Aynen öyle."

Kısa bir sessizlik oldu. Yukhei, Felix ile bir yan konuşmaya başladı ve sen Hyunjin'e bir göz attın. Tezgahın arkasında gözden kaybolmuştu ve başı eğik bir şekilde kasayla oynuyordu.

Masaya dönüp baktın. Chan ve Jeongin garip bir şekilde garip bir sessizlik içinde oturuyorlardı - teslimatçı çocuğun ifadesi tuhaf bir şekilde kapalıydı, diye düşündün kendi kendine. Neredeyse... soğuktu, Jeongin'in daha önce hiç görmediğin bir yanıydı. Omuz silkerek, oturduğun yerden izin istedin ve Hyunjin'in sessizce durduğu barın arkasına çekildin. Barista kasayı doldurmak için boş boş bozuk para paketleri açıyordu ve sana bakmadı.

𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈 𝑮𝒐𝒅 ~𝒉𝒂𝒏 𝒋𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin