𝚂𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝙶𝚑𝚘𝚜𝚝𝚜~7

216 18 5
                                    





Dairenizin kapısını açtınız ve bir mezar kadar karanlık ve serin olan yere girdiniz.

Odanız için bir kestirme çizgisi yaptınız ve rahat bir kapüşonlu için dolabınızı karıştırarak çantanızı masanın üzerine attınız. Rahatlamış bir iç çekişle, masa lambanıza hafifçe vurdunuz ve sıcak parıltının karanlığı yumuşatmasına izin verdiniz. Eve yürüyüşünüz sırasında güneş batmıştı, cırcır böceklerinin cıvıltısı ve akşam melteminin hışırtısıyla susturulmuş şehrin yoğun sesleri. Jisung her zaman elinizi tutmuştu - iki ya da üç parmağı nazikçe sizinkine takıldı ve siz yürürken hafifçe ileri geri sallanıyordu. 

Size merdiven boşluğundan veda etmişti - kalp şeklinde bir gülümseme falan - ama dizüstü bilgisayarınızı açıp notlarınızı karıştırırken bile, parmaklarının hissi teninizde oyalanıyordu. Jisung'un sesi -yumuşak ve ağrılı bir şekilde- kulaklarınızda yankılanırken kanın yüzünüze geldiğini hissettiniz. 

Söz... beni asla terk etmeyecek misin? 

Defterinizi gereksiz bir güçle yere düşürdünüz, sanki düşünceleri bir kenara atmaya çalışıyormuş gibi başınızı şiddetle salladınız. Kahretsin, y/n. Odaklan! Karaladığınız notlar, kağıdın satırlarından düşüyormuş gibi görünüyordu. Derin bir nefes alıp yanağınıza hafifçe vurarak onları yazmaya başladınız. 

Hasta: Han Jisung

Yaş: 20

Siz gazeteleri okurken hatıralar ve kısa diyaloglar zihninizde parladı.

Birinci Seans.

Hasta geçmişte eğitim kurumlarında zorunlu psikolojik değerlendirmelerden geçmişti.

Terapistin varlığında hızlı düşünceler, hızlı kalp atışı ve muhtemelen çarpıntılardan bahseder. ** (Sadece konuşkan olabilir ve bu nedenle güvenilmez olabilir).

Geç saatlerde kabuslardan muzdarip olmak; uyku problemleri. Bahsedilen sorunlar hakkında konuşurken tedirgin görünüyor.

Seansın sonu.

Kaşlarını çattın. Yeterince basit. Bağlamın dışında okunduğunda biraz garip - ama özellikle dikkat çekmeyen hiçbir şey. Dudağını ısırıp omuz silkerek, bugünün notalarına baktın.

İkinci Seans.

Sorular aile ve çocukluk üzerine odaklandı. Hasta baktı

Parmaklarınız klavyede durdu, Jisung'un daha önceki ifadesi hafızanızı doldurdu. Ailesini sorduğunuzda gözleri farlarda bir geyik gibi nasıl genişlemişti. Ve - bunu hayal ediyor muydun? - nihayet cevapladığında sesi dalgalandı. Kaşlarını çatarak başını salladın - hayır, hayır. Muhtemelen olayları aşırı analiz ediyordun, değil mi? 

Yine de, kendini her zaman aklının arkasında dırdır eden bir ayrıntıyı yazarken buldun -

Hasta, aile ve çocukluktan söz edildiğinde üzgün görünüyor

Bu konuda yine tereddüt ettin. Çocuğu iki haftadır zar zor tanıyordun. Jisung'un size çocukluğuyla ilgili söylemediği şeyler vardı, elbette - ama henüz birbirimizle ilgili her şeyi bilmemek normal değil miydi? Ve Jisung'un parçalanmış bir aileden gelmediğini düşündün. Sonuçta, annesinin sevdiğini söyledi - 

𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈 𝑮𝒐𝒅 ~𝒉𝒂𝒏 𝒋𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin