16. rész

2.3K 215 95
                                    

Scott szemszög

Őszintén átgondolva, nagyon nem érre számítottam. Nem tetszik a suli, nem találom a helyem és nem akaszkodhatok rá Jamesre, hogy kísérhessen mindenhova. Megvan a maga kis élete itt, ebben a közösségben és szerintem én nem fogok igazan közéjük tartozni. Mindig is kicsit kívülállónak éreztem magam a többiekhez képest. És azt hiszem lassan kezd tisztázódni bennem az, hogy ki is vagyok igazából.

Az iskolából hazaérve a szobámba mentem. Sikerült viszonylag kipakolnom, de nem ma szerettem volna folytatni. James nem jött haza, valami programja volt a barátaival. Én pedig úgy döntöttem, hogy itt az ideje fejben helyretenni a dolgokat.

Vettem egy forró zuhanyt, majd a szobámba elindítottam a kedvenc lejátszási listámat a telefonomon és leültem a laptopomhoz. Keresgéltem olyan embereket, akik melegek. És ahogy ott nézegettem a világító fényét a készüléknek eszre sem vettem, ahogy besötétedik és lassan mindenki hazaér. Elkezdtem körbenézni a ruháim között. Nem tetszettek azok, ahogy mások öltözködtek ha melegek voltak ezért nem szerettem volna ruhatárat cserélni. Ez kilőve. Nem így mutatom makd meg a világnak, hogy ki vagyok.

-Zavarok?-hallottam meg James hangját az ajtóban.

-Gyere be. Milyen volt a barátaiddal?érdeklődtem amíg kikapcsoltam a zenét és lehajtottam a laptopot.

-Unalmas. Mindig ugyanazt csináljuk. Te mit csináltál itthon?

-Tanultam. Rámért egy kicsit.-hazudtam a szemébe.

-Csak nehogy a végén még jobb legyél az osztályban mindenkinél.-cukkolt egy picit.

-Aha

Láthatóan teljesen zavarban voltunk mindketten így a kínos csendet elkerülve James el is ment. Én pedig egy ideig szeretném őt kizárni az életemből, annak ellenére, hogy kedvelem őt és nem úgy mint a testvéremet. Ő sosem lesz a testvérem! Sokkal több lesz.

Az éjszaka rémálmok miatt forgolódtam. Mindenki kritizált és nem fogadtak el. Ijedten keltem fel az ágyamból, hogy a konyhaba induljak egy pohar vízért hátha az segít. Azonban amikor indultam vissza, James szobaajtaja nyitva volt, ami nála nem megszokott. Elhaladtam a helyiség mellett majd a saját szobámba mentem. Az ágyon viszont James ült. Egy pillanatra lefagytam.

-Nem tudsz aludni?-kérdezte álmosan.

-Nem igazán. Mit keresel itt?

-Hallottam, hogy lementél. Esetleg ma itt maradjak?

Teljesen sokként ért a kérdése. Nem tudtam azonnal válaszolni, csak akkor amikor már teljesen akaratlanul elindultam és befeküdtem az ágyba James mellé. A karjaiban aludni nem coltt a terveim között mégis megnyugtatott és nem kínoztak az álmaim tovább. És hogy hogyan lesz ezután, azt én a jövőre bízom. Én csak élvezni szeretném ezt a pillanatot, ami valószínűleg az első és az utolsó lesz ebben az életben, hiszen minekünk testvéreknek kell lennünk a szüleink miatt.

Én feladtam.. vajon ő is?

••••••••••
••••••••••

Maradt még itt valaki aki várta a részt? Vagy eltűntetek?🥺🥺

By.: gy_vivien

Ha elmegy a wifiWhere stories live. Discover now