James szemszög
Még mindig nem írt. Miért van az ha egyszer beleszeretek valakibe az azonnal elhagy? Miért csak használni akarnak? Nem értek már semmit.-Bejöhetek?-nyitott be apám az ajtón belső monológom megszakítva.
-Gyere...-vágtam hozzá flegmán, most senkihez sincs kedvem pláne hozzá nincs.
-Mi a baj öcskös?-kérdezte mosolyogva. Mióta anya meghalt alig láttam mosolyogni és nagyon régen hívott öcskösnek. Nem kellene vele flegmának lennem. Nem ő tehet róla, hogy egy szerencsétlen vagyok.-Hát tudod van egy lány...de nem édekes, megoldom -mondtam mosolyogva pár pillatra elhitetve magammal is hogy nyeregben vagyok.
Különben is miért apával osztom meg a "szív ügyeimet"?És ekkor esett le. A barátaimnak még nem is meséltem róla semmit. Azonnal találkoznom kell velük!
Gyorsan felpattantam az ágyról és beleléptem a cípőmbe mire apa értetlenül nézett rám.
-Hova mész?-kérdezte még mindig az ágyamon ülve.
-Találkozok a haverjaimmal majd estefelé jövök.-mondtam és kiléptem a szobából de az ajtóban megtorpantam.-és...kösz apa nagy arc vagy.-intettem felé és futva a bejárati ajtóhoz érve kiléptem a házból....................
-Na akkor mutass már róla egy képet!- lökött oldalba Oliver a legjobb barátom.
-Oké csak vedd le rólam a kezed-mondtam nevetve és vettem elő telefonom. Két idióta haverom pedig, hogy lássa a képernyőt konkrétan rámmászott mire akkorát löktem rajtuk, hogy majdnem leesetek a padról amin ülünk. -Idióták.- röhögtem rajtunk majd megnyitottam a chat-et és rákattintottam a képre. Lucas haveromnak hirtelen fura lett az arca.
-Miért vágsz ilyen fejet?-kédeztem érthetetlenül.
-Ez a csaj az unokatesóm barátnője-mondta és elővette a telefonját és mutatott róluk egy képet. -Most vagy Emilivel beszélgetsz vagy átlettél baszva.-mondta Lucas.........
Úgy mentem haza mint aki fel akar robbanni. Miért akart átverni? Mivan ha nem is lány? Mivan ha egy pedofil 60 éves csávóval beszéltem eddig?
Hirtelen felindulásból begépeltem egy üzenetet ennek a nem is tudom kinek.
••••••••••••••••
Mégis ki a fasz vagy te?
••••••••••••••••Mikor beértem a szobámba levágtam magam az ágyra és a telefonom szugeráltam. Megnyitottam a chat-et majd öt percen keresztül a képernyőt néztem mikoris megjelent a kis 'látta' az üzenetem mellett.
Jöhet a magyarázat "Emma".
•••••••••••••••••••••••
By.: Resiameli
YOU ARE READING
Ha elmegy a wifi
Romance"-De ez így nem jó Scott vagy mi a neved....egy barátságot vagy bármi is az ami köztünk van nem lehet hazugságra epíteni. -Kérlek ne hagyj el... -Erre előbb kellett volna gondolnod. -Nee James... -Szia.... ▪Erre a beszélgetesre nem tudsz válaszolni...