2. rész

3.2K 204 16
                                    

Scott szemszög

"Joéjt hercegnő❤
Joéjt❤"

-Annyira édes...Mi..várjunk..... jézusom!-kiáltottam fel és dobtam el magamtól a telefonom ami a padlón landolt.

A fejemben ott ordítottak a gondolataim. Mégis mi a francot képzeltem? Én beadom magam lánynak? Persze! És most meg insta kell.....

Még mit nem! Elköszöntem és most akkor el is kell tűnnöm! Legalábbis ez a beszélgetés itt halt meg! Nem fogok szórakozni!

Oké jólvan igaz kellene egy barát...De..de ha lebukok? Mi lesz azután? A tökéletes katasztrófa bekövetkezik!

Megéri?

Nem!

De ha jól belegondolunk......Ott van az a bizonyos "mi van ha".

Igen egy probát megérne, de mi van ha tényleg lebukok? Az katasztrófa lenne! És egy teljesen vad idegen érzéseivel játszani? Hülyiteni?Ahh...

Fejemet fogva vergődtem az ágyon mikor beugrott valami....

Mi van ha ő sem az akinek mondja magát! Mi van ha ő is szórakozik?

-Hmm... -ültem fel az ágyon és abban a pillanatban az első mondat ami eszembe jutott, csak annyi volt: "Hogy a villámba csináljam meg azt a fake instát?"

Az idő telt, de semmi ötletem nem volt. Kellene egy név és egy kép is...

Ahh miért nehezitem meg mindig az életemet ennyire, sosem fogom megérteni!

Nézegettem, kutakodtam a tökéletes név után, míg nem megakadt a szemem egynél.

Emma Spours.

Tökéletes lesz.

A kép most még nem lényeges, majd később...

Tehát a mai naptól kezdve Emma lettem!

Fantasztikus!

Ha ennek vége emlékeztetnem kell majd magam, hogy ha legközelebb ilyet akarok csinálni inkább fejbelövöm magam!

Nekiláttam elkésziteni a profilomat.

emma.spours

Egynek jó lesz. Viszont azt az egyet nem tudom, hogy biztosan akarom e...

Ahh hagyjuk a bizonytalanságot már akkor eldöntöttem amikor a neveket kerestem...

Szóval lássuk meg mi lesz belőle. Aki mer az nyer!

Kezdődjön a hazugság.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Sziasztok!
Remélem tetszett a rész.
2 hét múlva megint én írom addig is jó olvasást😊.

By.: gy_vivien

Ha elmegy a wifiWhere stories live. Discover now