10. rész

2.6K 207 67
                                    

Scott szemszöge

"Mégis ki a fasz vagy te?"

Olvastam újra és újra az utolsó üzenetét.

Kezdtem teljesen kiakadni és lelkileg a szakadék szélére zuhanni. Most kellene valamit kitalálnom. Valami olyasmit ami hihető is.

Elgondolkoztam rajta, hogy megírom neki, mégis mire gondol, de reménytelen lenne tagadni. Annak az lenne a vége, hogy letilt. Talán ha el sem kezdtem volna, most nem tartanánk itt.

-Minden oké ott hátul? -fordult hátra anya miközben aggódó tekintetével fürkészte az arcom.

-Persze! Csak már nagyon várom, hogy odaérjünk.-hazudtam majd feltettem kapucnimat fejemre.

-Mégis mióta várod te?-mosolygott anyukám.

-Beláttam, hogy neked van igazad és jó lesz. Örülsz?

-Ennek igen.

Rákellett jönnöm, hogy itt is ez a helyzet. Meg kell mondanom az igazat.

Kezembe vettem a telefonom, megnyitottam a chatet és irni kezdtem.

••••••••••••••••••••••

Nem hazudok tovább, elkerülöm a felesleges veszekedést. Valójában nem lány vavyok, hanem fiú. A nevem Scott. A többi mind igaz, valóban anyukámmal élek és most költözünk. Személyiségre az vagyok akivel beszéltél. Csak ennyi hazugság volt az egészben. Szerettem volna kicsit változtatni illetve új embereket megismerni. Viszont egy dologgal nem számoltam. A dolgok az én részemről kicsit komolyabbá változtak. Nem szerettem volna elmondani ezt, mert gondoltam, hogy rossz vége lenne. Sajnálom.

Most elvárod, hogy ezt is elhiggyem neked? Csak tudd meg ha valami pedofil 60 éves vagy elmegyek a rendőrségre és feljelentelek!

Nem vagyok az... Nézd...

Újabb kamu kép?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Újabb kamu kép?

Nem, és rá is kereshetsz ha akarsz... Ez én vagyok... Sajnálom, hogy hazudtam de a helyemben te is ezt tetted volna!

De ez így nem jó Scott vagy mi a neved.... Egy barátságot....
vagy bármi is az ami köztünk van.. nem lehet hazugságra épiteni.

Kérlek ne hagyj el...

Erre előbb kellett volna gondolnod.

Nee James...

Szia...

▪︎Erre a beszélgetésre nem tudsz válaszolni▪︎

•••••••••••••••••

Itt teljesen kikészültem. Ennyi volt? Most tényleg igy végződik?

Az út további részében nem szólaltam meg. Csak néztem ki az ablakon, hátha változik az az égetően szakitó érzés a melkasomban, ami kitépi a szívemet.

Pár órával később meg is érkeztünk. Egy hatalmas ház várt minket szép az udvarral. Otthonosnak tűnik, azonban mégis volt benne valami ami eltaszított. Nem éreztem helyesnek, nem éreztem a magaménak. Egy kivülálló vendég leszek itt.

Anya megállt, majd kiszálltunk. Az ajtóhoz sétáltunk. Remegő kezekkel, de bekopogtam. Vártunk, hogy kinyíljon végre az ajtó, de bár ne így lett volna.

Az ajtóban egy nálam idősebb srác állt. És amikor megpillantottam, a földbe gyökerezett a lábam!

Ez nem lehet...

Ő James?!

••••••••••••
••••••••••••
Hát sziasztok😅❤️,

Igen nagyon rég volt rész ne haragudjatok🥺😅❤️.
Kárpótlásul jövő héten már érkezni is fog a következő rész❤️

By.: gy_vivien

Ha elmegy a wifiWhere stories live. Discover now