Scott szemszög
"Na akkor jó pakolást szia😂❤
Szia hercegnő❤"A minap befészkelődött a gondolat a fejembe, hogy mi lesz ha valóban belémszeret? Mármint a "lány" énembe. Ciki lesz úgy odaállítani elé, hogy "meglepetés, srác vagyok".
Anyám! Ez pocsék lesz! Én és a különleges tehetségem. Imádom. Sosem fogom megbékélni a tudattal ha őt megbántom és ezzel a lelkébe taposok. Le kellene álnom... De ott van az a "mi van ha..."
Fhuuu!
-Scott!-nyitott be anyám a szobába
-Igen?
Ijedtemben fordultam egyet a székemmel és véletlenül levertem a laptopom mellett heverő ceruzatartómat. Még jó, hogy nem a laptopot.
-Jobban is odafigyelhetnél! Hogy haladsz a pakolással?
-Most komolyan megkérdezed? Semmi kedvem menni, akkor szerinted neki fogok állni pakolni? Minden bizonnyal nem!
-Kisfiam a hangnemedből vegyél vissza! Nem a kutyád vagyok akivel akárhogyan beszélhetsz! Ha nem pakolsz össze nem hozol semmit. Ennyire egyszerű!
-De anya!
-Nincs semmi de anya! Akár tetszik, akár nem költözni fogunk! Kész a vacsora!
-Majd lemegyek!
Néha tényleg fel tud húzni az ilyen baromságaival. Nem akarok költözni! Itt van nekem mindenem! Kialakítottam az életemet és nem fogok mindent eldobni anyám hülye kapcsolata miatt!
Amúgy is....elromlik majd és utánna mi lesz? Megyünk az utcára? Hát én tuti nem! Itt fogok maradni! Muszáj volt egy picit levegőznöm, így vacsora után felöltöztem és elmentem sétálni. Eközben irtam egy üzenetet Jamesnek.
••••••••••••••••••••••
Szia😊
Szia hercegnő❤ Mi a helyzet?
Hát...
Picit összevesztem anyummal...Miért?
A költözés miatt... Mindenképpen el akar menni. De én nem.
Miért nem akarsz?
Itt van kialakitva az életem. Nem dobhatom el csak úgy!
Igazad van. De anyukád csak jót akar neked.
Hát akkor rosszul mutatja ki!
Probáld meg más szemszögből nézni a dolgokat❤
Igyekszem, de idővel mindent elbaszok...
Mint pl?
Ezt a barátságot is el fogom,
csak várd ki a legvégét...Nem hiszem, hogy így lenne, ezt sosem fogod❤
••••••••••••••••••••
Túl sok nekem minden... El fogom rontani, mert hazudok neki. Életem legnagyobb átverése lesz.
Oh ezt még vissza fogom kapni. De még mennyire. Az élet kegyetlenül vissza adja azt amit mi adunk másoknak. Csak idő kell és a bomba robban, én pedig megszívom utánna...
By: gy_vivien
YOU ARE READING
Ha elmegy a wifi
Romance"-De ez így nem jó Scott vagy mi a neved....egy barátságot vagy bármi is az ami köztünk van nem lehet hazugságra epíteni. -Kérlek ne hagyj el... -Erre előbb kellett volna gondolnod. -Nee James... -Szia.... ▪Erre a beszélgetesre nem tudsz válaszolni...