8. rész

2.8K 195 12
                                    

Scott szemszög

Reggel felkelni sem volt erőm. Mégis minek gondoltam azt, hogy majd kiadhatom magamat az egyik lány osztálytársamnak? Borzalmas volt a szemébe nézni. Az az egy szerencsém van, hogy jövő héten költözünk. Tehát ez annyit jelent, hogy a héten ez az utolsó napom a suliban. Így azért kicsit könyebb lesz.
••••••••••••••••••••••••••

Probálkoztam nem foglalkozni a tegnap történtekkel... Még nem is válaszoltam neki, meg sem néztem amit üzent. Pedig ideje lenne már este 10.

Leülve az ágyamra remegő kezekkel lassan de megnyitottam a beszélgetést.

••••••••

Úristen gyönyörű vagy😍

••••••••
-Ahhh..-csaptam le az ágyra a telfonom- ez nem lehet igaz! - üvöltöttem a párnámba.

Ha most ez többet jelent, mint szimpla barátság akkor rengeteg mindent fogok elvesziteni... Őt mint barátot... De... Ha jobban belegondolok lehet nem is szimpla barát... Lehet többről van szó az én szemszögemből. Oké ő nem tudja, hogy fiú vagyok... Lehet szereti azt aki vagyok, csak más nemben szeretné... Ennyi.
-Ez miért ilyen rohadt bonyolult?????

Másnap

A gondolataim a nap folyamán nem hagytak nyugodni. Nagyon is rossz irányban haladtak. Otthon rengeteg minden kell még elpakolnom, hiszen csak ezen kattogtam. Teljesen elveszi az eszemet és az időmet, az, hogy vele foglalkozom. Ennek véget kellene vetnem! És nem majd, hanem most rögtön. Igazából már régen véget kellett volna vetnem ennek. De nem merek.... Mert elveszithetek pár dolgot...

Igazából ŐT veszithetem el!

Amit nagyon NEM akarok!

A hétfő eljöttével együtt mi is elindultunk otthonról. Izgalmas utam lesz... Kicsit sem vártam, de ha muszáj akkor muszáj. Félúton megálltunk egy kicsit vásárolni még pár dolgot,majd ahogy elindultunk, kaptam egy üzenetet. Tőle...

•••••••

Mégis ki a fasz vagy te?

•••••••
Ijedtemben az ölembe ejtettem a telefont. Még szerencse hogy a hátsó ülésen ülök mert anya biztos ordítana.

De mégis mi volt ez az üzenet?
Ebben a pár napban amikor beszéltünk nagyon furcsa volt... Gyanakodni is kezdtem de ez az üzenete mindenre választ adott.

Azt hiszem lebuktam.....

By: gy_vivien

Ha elmegy a wifiWhere stories live. Discover now