James szemszög
Készen is vagyok...
Kitakarítottam az új öcsém szobáját először és egyben utoljára. Remélem nem lesz egy beképzelt kelkényeztetett okádék mert akkor nem állok jót magamért így is eleget tettem érte habár úgyis vissza fogja kapni kamatosan.Most jut eszembe még a nevét se tudom... habár úgyis bemutatkozik majd ha megjönnek szóval teljesen mindegy.
Gondolataimba merülve bementem a szobámba levetettem magam az ágya és elővettem a telefonom.
Vajon milyen ha az embernek van egy öccse? Remélem normális lesz a srác. Aranyos vicces cu..... hé álljunk meg miért gondolok ilyenekre...nem érdekel milyen lesz úgyse fogok vele beszélni.
Gondolataim terelése érdekében beléptem az instagrammra és csak akkor realizálódott bennem hogy én még nem is láttam a kis hercegnőmet.
De ha most ráírok hogy: küldjél képet.
Akkor az nagyon nyomulós lenne.-Ahhj...mennyi baj van a lányokkal-vakartam meg a tarkóm és elkezdtem gondolkodni egy megoldáson...aztán eszembe jutott.
Gyorsan csináltam egy fekete képet és kitettem napomba ezzel a szöveggel:
'Ha jóban vagyunk küldj egy képet magadról'
Ez tökéletes lesz. Komolyan mondom egy zseni vagyok. És ha megkérdezik hogy "miért rólam" akkor annyit mondok "mert kitörlődött a galériám és nincs képem a barátaimról hogy szülinapokkor kirakjak egy képet róluk".Oké mondjuk ez elég dedós kifogás de a zseniknek is pihenni kell néha.
Ezzel a mondattal a fejemben felkeltem az ágyról és letettem a telefonom az asztalra.
Most megyek enni.
●●●●●●●●●●●●●●●●●
●●●●●●●●●●●●●●●●●Sziasztok! Tudjuk nagyon eltűntünk és nagyon sajnáljuk csak most kezdődött a suli és nem nagyon értünk rá írni. De ha minden jól megy megint hetente fognak jönni a részek.
Köszönjük a türelmet ❤By:Resiameli
YOU ARE READING
Ha elmegy a wifi
Romance"-De ez így nem jó Scott vagy mi a neved....egy barátságot vagy bármi is az ami köztünk van nem lehet hazugságra epíteni. -Kérlek ne hagyj el... -Erre előbb kellett volna gondolnod. -Nee James... -Szia.... ▪Erre a beszélgetesre nem tudsz válaszolni...