YİRMİNCİ KİLİT

212 77 195
                                    

"Cılız vücuduma tam görünse de,

İçim; bu dar yere sığılmaz diyor."

.

.

.

Tolga Amir katil zanlısının bacağına baktı ve:

-Gerçekten iz yok! Ama bu nasıl olur?

-Ya bu adam gerçek katil değil işte... Anlayın artık şunu! Çıldıracağım.

-Can sakin ol. Tamam bir dakika... Sanırım haklısın çünkü silah yarasının bu kadar kısa sürede iyileşmesi mümkün değil!

Can katil zanlısına dönerek:

-Beni kandırabileceğini mi sandın? Söylesene, seni bu kadar kolay bırakacağımı gerçekten düşündün mü?

-Bacağım iyileşti. Anladın mı? İyileşti!

-Öyle mi? Eğer gerçek buysa küçük bir deneme yapmamda sakınca yok demektir.

Can belinden silahını çıkardı ve katil zanlısının sağ bacağına nişan aldı.

Tolga Amir hemen elini yere indirerek:

-Can saçmalama... Mülakat odasında adam mı vuracaksın? Daha neler... Çıldırdın mı?

-Evet çıldırdım! Hem ne adamı amirim? Ben karşımda adam falan göremiyorum. Bırakın beni.

-Can saçmalama dedim sana. İndir şu silahı!

-Kendi söylemedi mi? Bacağındaki yara hemen iyileşmiş. Kontrol edeceğim ben de işte. Bakacağım nasıl oluyormuş bu.

-Ver şu silahı manyak herif!

Tolga Amir silahı zorlukla aldı ve:

-Çık dışarı!

-Hayır!

-Can dışarı çık ve beni bekle!

-Bu adam bugün sevk edilmeyecek. Anladınız mı beni? Edilmeyecek.

-Tamam! İşlemediği bir suçu üstlenmeye kalktı. Bu da bir suç... Mülakata aldığında ona ne sormak istiyorsan sorarsın! Ama şimdi dışarı çık ve biraz sakinleş.

Can sinirle katil zanlısına baktı ve:

-Şu andan itibaren gördüğün ilk ve son yüz benim yüzüm olacak! Seninle oynayacağım ana dek, sabırla bekle beni.

-Avukatımla görüşmek istiyorum. Bu benim hakkım... Engel olamazsınız!

Can katil zanlısının kulağına eğilerek:

-O hakkı tüm bunları yapmadan önce düşünmeliydin. Bir dahakine kiminle dans ettiğine dikkat et! Ben buradaki kimseye benzemem.

-Ne diyorsun sen? Beni tehdit mi ediyorsun?

-Hayır. Sadece düşün istiyorum.

-Neyi düşünecekmişim?

-Mesela seni benim elimden kim alacak? Bunu düşün! Sonra ben sana cevabı özel olarak vereceğim.

Can katil zanlısının önünden ayağa doğruldu ve Tolga Amirin elinden silahını alarak mülakat odasından çıktı. Kapıyı sertçe üstüne vurdu.

Büronun çıkışına yöneldiği esnada ise kendisine doğru gelen ekip üyelerini gördü.

Süleyman Amir Can'ı fark ettiğinde telaşla adımlarını hızlandırdı ve:

KİLİT KAPI CİNAYETLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin