Cynthia Precious užasle pozorovala jedno z kouzel paní profesorky McGonagallové a vše si zapisovala.
Bellatrix sedící vedle ní si odfrkla a ani ji nenapadlo dotknout se svého brku. Znuděně si podepřela bradu a začala si prohlížet své černé nehty.
,, Bell," drcla do ní Cynthia a Bellatrix se na ni s pozdviženým obočím podívala. ,, máme to zkusit."
Bellatrix se ušklíbla, vzala si hůlku, zakroužila rukou proti směru hodinových ručiček a švihla, přičemž z jejích úst zazněla formulka.
Cynthia překvapeně zamrkala a otočila se ke svícnu postaveného před ní. Podívala se na pergamen před ní a znovu si přečetla postup. Zakroužila proti směru hodinových ručiček a švihla. Svícen s třemi bodci se přeměnil v misku.
,, Výborně slečno Precious, slečno Lestrange také, uděluji Zmijozelu pět bodů za každou." prohlásila profesorka, když procházela kolem nich.
,, Aby se nepředala." houkl k nim Terrence tiše, ale přesto ho McGonagallová slyšela. Strhla Zmijozelu pět bodů.
,, Idiote." sykla k němu Bellatrix, když hodina skončila a všichni k nim přišli. Strčila svou tašku Rodolphusovi do nastavené ruky a vydala se po jeho boku.
Cynthia se natáhla pro tašku, jenže to už ji bral Theodore Nott. ,, Díky." šeptla k němu a věnovala mu úsměv, který jí oplatil.
,, Jdete? Nebo snad chcete na lektvary přijít pozdě?" zeptal se jich Terrence, který čekal spolu s Johnnym u dveří.
,, Křiklan by nám to prominul." prohodil k němu Theodore, když procházeli okolo něj.
,, Ále tady vás máme pane Nott, právě opakujeme, mohl byste nám zopakovat přísady zmenšovacího dryáku?" zeptal se ho profesor Křiklan.
Theodore si pohodil tašku vedle stolu, kde obvykle sedával, a s úsměvem mu odpověděl: ,, Čtyři sedmikráskové kořeny, dva scvrklofíky, krysí slezina, pět housenek, šťáva ze čtyř pijavic, pelyněk a rozpuk."
Horácio Křiklan uznale pokýval hlavou. ,, Deset bodů pro Zmijozel."
Theodore mrkl na Terrence, který se zasmál a pokroutil hlavou. Posadil se a podal Cynthii tašku.
Cynthia z ní vytáhla pergamen a brk a začala si psát poznámky z hodiny.
,, Co teda potřebuju?" zeptal se Cynthii Johnny po hodině přede dveřmi učebny.
Ta si povzdechla a promnula si spánky. ,, Citronovou šťávu, šťávu z granátových jablek, mořskou vodu, nadrcený jednorožčí roh, mločí jazyk a křídla rotulice."
Johnny pokýval hlavou, ale po chvíli se zamračil. ,, Nemají to náhodou spíš být dvě žihadla té trotlice?"
,, Je to rotulice a ne nemají."
,, Jsi si jistá?" přesvědčoval se Johnny. ,, Přece jen jsi ztratila paměť a Salazar ví, co by se pak se mnou stalo."
,, Jsem si jistá." přikývla Cynthia a znovu se podívala k zavřeným dveřím, už tam byl docela dlouho.
,, Na sto procent?" pozvedl obočí Johnny a překřížil si ruce na hrudi.
Než stihla Cynthia odpovědět, otevřely se dveře a z nich vyšel Theodore Nott.
,, Co se řeší?" odhadl zcela přesně situaci.
,, Jestli se do Paměťového lektvaru používají křídla nebo žihadla rotlice." zasvětil ho do rozhovoru Johnny.
,, Je to rotulice a křídla, žihadla se dávají do Zpívajícího roztoku."
Cynthia se na Johnnyho vítězně usmála.
,, Šprtko." zamumlal, načež zmizel v chodbách.
,, Kde to chce vařit?" zeptal se Theodore a vydal se s ní ke sklepení.
,, Mám pocit, že ve svém pokoji." zamyslela se a Theodore zaklel.
,, A to máme zítra psát minimálně tři testy."
,, Proč myslíš, že ho vaří?" položila mu řečnickou otázku Cynthia.
,, Můžu se s tebou učit v knihovně?" optal se jí Theodore a usmál se na ni.
,, Měla jsem spíše v plánu učit se ve svém pokoji."
,, Dobře, přidám se." rozhodl za ni.
,, Jak se tam chceš ale dostat?" pozvedla obočí Cynthia.
,, Umíš pořád to kouzlo neviditelnosti?" zeptal se jí s šibalským úsměvem na tváři.
,, Jo, ale to náš problém nevyřeší." nechápala Cynthia.
,, Vyřeší, tak sleduj." řekl heslo rytíři a kamenná stěna se začala otevírat. Podíval se na Cynthii, která zavřela oči a vydechla. Cítil mravenčení a když shlédl dolů, všiml si, že jeho končetiny pomalu mizí.
,, Jdeme." šeptla Cynthia, která ho jako jediná viděla.
,, Počkej." zastavil ji u dívčích schodů a změnil směr. Po chvíli se vracel s koštětem v ruce a pyžamem na sobě. Nasedl a vzlétl nad schody.
Cynthia se snažila nesmát. Vyšla schody a mířila až dozadu, kde se u dveří zastavila. ,, Nemám tam moc uklizeno." podotkla a nechala Theodorea zviditelnit.
,, To nevadí, určitě ale víc než Bellatrix."
,, Jak to víš?" zněla zaraženě.
,, Rodolphus mi to říkal." pokrčil rameny. ,, Mimoto mi také potvrdil, že jsi dědička Zmijozelu."
Cynthia se uchechtla a zvedla knihu, co jí právě spadla na zem.
,, Jsi výjimečná, víš o tom, že ano?" zeptal se jí vážně.
,, Nevidím na tom nic výjimečného." přiznala Cynthia a chytla kliku ode dveří jejího pokoje.
,, To je chyba, jsi totiž mnohem lepší než Bellatrix, máš mnohem lepší schopnosti a vsadím se, že v budoucnosti budeš mnohem lepší než ona." usmál se na ni a vešel do jejího pokoje.
Dívka stojící hned nalevo odkryla zastírací kouzlo a její tvář obývala zloba a vztek. Nedovolí nikomu, aby byl lepší než ona, to ona bude stát po boku Pána Zla a nikdo jí to nepřekazí a rozhodně ne tahle nicka.
ČTEŠ
Hogwarts Princess
FanfictionVšichni už znají příběh čtyř zakladatelů Bradavic, ale komu případne jejich dědictví, to zůstává otázkou. Nastává doba, kdy do tak známé školy přichází čistokrevná dívka, jejíž moc se rovná těm předešlým. ,, Jsem Theodore Nott." objevil se před Cynt...