,,Cynthia Precious." Hlas profesorky McGonagallové se díky napínavému tichu a akustice rozléhal do všech koutů Velké síně ve škole čar a kouzel v Bradavicích.
Jmenovaná dívka si zastrčila neposedný pramen do vlasů a provedla pár kroků vpřed. Posadila se na maličkou stoličku, prsty sevřela okraje stoličky a vyčkala, až jí profesorka přiloží na hlavu Moudrý klobouk.
Její grimasa se v jednu chvíli změnila, jak jí Moudrý klobouk promlouval do duše, poté jí však na tváři ustanul lhostejný výraz.
,,Zmijozel." Vyřkl své rozhodnutí Moudrý klobouk a v následujících vteřinách dívčiny kroky směřovaly ke koleji, jejíž kolejním znakem byl had.
Naproti místa jejího usazení se nacházela dívka stejného věku a naprosto rozdílného charakteru a postavy.
,,Jsi čistokrevná?" Zeptala se Cynthii, jako kdyby ji nic jiného nezajímalo. Přesto se nebylo čemu divit vzhledem k tomu, jaká byla její výchova.
Cynthiin nesmělý úsměv a přikývnutí kudrnatou dívku nějak utvrdili, že vypovídá pravdu.
,,Bellatrix Blacková." Představila se, načež Cynthii došlo, s kým má tu čest. Doma o rodině Blackových slýchávala neustále, a ne zrovna v dobrém slova smyslu.
,,Cynthia." Sdělila i ona své jméno, ale v další moment ji nezajímalo nic jiného než její myšlenky.
Bellatrix dál sledovala zařazování a čas od času si zhnuseně povzdechla nad kouzelníky, jejími slovy krvezrádci a mudlovskými šmejdy. U čistokrevných a jejich zařazení do Zmijozelu však nadšeně tleskala a tvář jí zdobil úsměv.
Když zařazování skončilo a Brumbál započal svou řeč, odtrhlo to Cynthii od svých myšlenek, načež se také rozhlédla kolem.
Až doteď si nevšimla chlapce, který seděl vedle Bellatrix a horlivě s ní o něčem diskutoval. Nevhodně dlouhou dobu si ho prohlížela a snažila se si vybavit, o koho se jedná. Věděla, že jej už někde viděla.
,,Rodolphus Lestrange." Natáhl k ní daný hoch ruku, když už ani jemu neunikla její pozornost.
,,Cynthia Precious." Pousmála se a přijala ji. Bylo lepší vědět, s kým má tu čest.
Když se opět posadili na svá místa, přeměřil si ji i on svým pohledem. ,, Vypadáš jako Malfoy." poznamenal při pohledu na její vlasy a zkoumavě přelétl očima k Luciusovi Malfoyovi. Možná kdyby seděli sobě blíž, byl by lépe poznán jiný odstín.
,,Nejsi první, kdo má takový názor." Přitakala a prohrábla si svoje přírodní bílé vlasy. ,, Popravdě bílou barvu moc nemusím." Dodala, což Lestrangee staršího i Bellatrix pobavilo.
,,O tvé rodině jsem ale neslyšel," pověděl Rodolphus a na chvíli se odmlčel, ,,Oba tví rodiče kouzlí?" Jeho tón při dotazu zněl nejistě, ale toho si Cynthia nevšímala. Nebylo pochyb, že se jí na to někdo ve škole zeptá, ale v životě už na takovou otázku odpovídala tolikrát, že ji už přestávalo bavit odpovídat.
,, Máma studovala v Krásnohůlkách a otec v Bradavicích. Vím jen, že se setkali na Ministerstvu ve Francii a pak to bylo mezi nimi nějaký složitý. Táta si vzal matčino příjmení, proto Precious." Vysvětlila obloukem, ale Rodolphus si byl jistý, že je za tím něco víc, neptal se však, ne před Bellatrix.
,, Cynthie, půjdeme?" Optala se spíše ze slušnosti Bellatrix a zvedla se z lavičky, jakmile všechno jídlo zmizelo. Cynthia přikývla a napodobila ji.
Prefekta z pátého ročníku první ročníky vedla do sklepení, kde se měla nacházet jejich kolej. Cestou je zběžně informovala o základech školy a zdůraznila zákazy. ,,Zde je vstup do Zmijozelu. Heslo je Fides." Prohlásila prefektka a všichni ji do místnosti následovali.
Zmijozelská společenka byla vskutku úchvatná. Napravo mezi dveřmi a schody plápolal oheň v krbu, okolo kterého byly postaveny dva gauče a několik křesel. I když byla zpočátku podlaha studená, ba ledová, měnila se. U posezení se tvořil černý koberec postupně zaplňující celou místnost.
,, Chlapecké pokoje se nacházejí vlevo a děvčat zase napravo." dodal prefekt, který právě přicházel do společenské místnosti.
Bellatrix se rozloučila s Rodolphusem a spolu se Cynthií, v zástupu dalších děvčat kráčely do dívčích pokojů.
Když narazily na pokoj Bellatrix, z úst jmenované vyšlo pár nadávek, když zjistila, že má spolubydlící. Oddělily se od sebe a Cynthia dál kráčela chodbou, přičemž na dveřích hledala cedulku se svým jménem.
Brzy ji našla a tiše zajásala při zjištění, že ho bude obývat sama. Zavřela dveře a prohlédla si i zbytek pokoje. Stěny byly natřeny čtyřmi barvami, na každé stěně jiná, jakoby Brumbál věděl, že jí nevadí ostatní koleje. Skříň, která se nacházela u rudé barvy, Cynthii připadala obrovská. Uprostřed dvou dvířek byly poličky, a když otevřela jedny šatní dveře, uviděla ze zadní strany zrcadlo přes celou délku. Od skříně se mohla znovu podívat na její postel. Byla obrovská, doslova. Za průsvitným závěsem byla kupa načechraných polštářů. U jiné stěny barvy havraspárské se nacházel menší gauč s křeslem a stolem, ale tam díky Brumbálovi nechyběla knihovnička. Cynthia zalétla pohledem ke čtvrté stěně, nic tam nebylo. Poté přešla ke stolu, na kterém se nacházelo spoustu pergamenů a tři brky, zřejmě z jejího kufru.
Cynthia si namočila brk do kalamáře a začala psát. Bylo načase napsat jejím rodičům.
A jsem tu zase já s klasickým měněním dob narození...
Bellatrix Blacková se stejně jako Cynthia Precious a Rodolphus Lestrange narodila v roce 1956. Do tohoto roku započítáváme samozřejmě i Luciuse Malfoye a jeho věrné dva kumpány, Goyle a Crabbea, mimo jiné i Evana Rosiera a Theodora Nottea.
Narcissa Black vyšla na svět 1958. Stejný rok byla oslava narození i Thorfinna Rowleyho, Rabastana Lestrange a Augusta Rockwooda.
Všem ostatním postavám zůstává věk stejný.
ČTEŠ
Hogwarts Princess
FanfictionVšichni už znají příběh čtyř zakladatelů Bradavic, ale komu případne jejich dědictví, to zůstává otázkou. Nastává doba, kdy do tak známé školy přichází čistokrevná dívka, jejíž moc se rovná těm předešlým. ,, Jsem Theodore Nott." objevil se před Cynt...