Cynthia sykla a po její tváři steklo několik slz. ,, Prosím, už přestaň." vydala ze sebe a zakřičela, když to znovu udělala. Přemluvila ji na procházku po lese, nemohla tušit, že udělá zrovna tohle.
,, Nikdo nebude lepší než já." zasyčela na ni Bellatrix míříc na ní hůlkou.
,, Mám pro tebe návrh," škubla sebou a v ústech už jí vadily slané slzy. ,, Můžeme si vydobýt Bradavice, i když občas budu lepší, budeš blízko mě, budeš si dělat, cokoliv chceš."
Bellatrix sklonila hůlku a založila ruce v bok. ,, Já mám lepší," šeptla k ní a usmála se. ,, všem povíš, nejen Bradavicím ale celému světu, že je to jen fám, že žádnou moc nemáš, že všichni, kdo to prohlašovali, lhali. A až se ti to povede, už ti nemusím nic dělat. Potřebuješ být jen horší než já."
,, Jak je mám ale přesvědčit? A Brumbál to ví, učí mě ovládat mou moc."
Bellatrixin úsměv se změnil v škleb a přehodila si hůlku do levé ruky a pak zpět do pravé. ,, Však ty na něco přijdeš, nejsi snad dědic?" hůlku namířila na ni a znovu použila jedno ze svých oblíbených řezacích kouzel.
Cynthia se probudila s oroseným čelem a třasem po celém těle. Urychleně se posadila a ucítila slzu, však ji ihned setřela, už nemůže být slabá, ničemu tím nepomůže, jen tím dovolí někomu s ní manipulovat.
Její bosé nohy se dotkly jemného koberce a rozpohybovaly se směrem do koupelny, kde se rozhodla pro sprchu. Rty se jí lehce chvěly zimou, když na její tělo dopadly první kapky studené vody. Bylo to snad jediné řešení, co ji napadlo, aby se osvobodila od svých myšlenek a pocitů, alespoň na chvíli. Poté se usušila a pohled jí spadl na umyvadlo, na kterém byl stále položen nůž. Odvrátila od něj pohled a vzala si několik kousků ze skříně, načež se převlékla.
Uchopila si do ruky jednu z knih ve své knihovně a začala si číst, očima přejížděla řádky a hltala do sebe každé slovo. Její mysl se naprosto odprostila od reality a zaplula do světa fantazie. Ještě několik hodin poté, co knihu odložila, si představovala jiný konec. Podívala se na budík, který ukazoval něco po desáté hodině dopolední, jenomže jí se nikam nechtělo, na žádný oběd. I když se jí o Bellatrix jen zdálo, bála se, že to může být pravda, že to může udělat. Bellatrix přeci jen na ní už jednou použila mučící kouzlo a ne zrovna příjemné. Stále si pamatovala tu bolest.
Pohled jí najednou sjel na fotografii na nočním stolku, která se hýbala. Seděla na ramenou Theodorea a smála se, byla šťastná.
Flashback
,, Slez dolů." poručil jí a lehce sebou cukl, když se její prsty opět dotkly jeho krku.
,, Zapomeň." zanotovala Cynthia s širokým úsměvem na tváři a znovu ho polechtala.
,, Nech toho." vzal ji za ruce a snažil se ji dostat dolů.
,, Až to řekneš." dala mu ultimátum.
,, Fajn, jsi ten nejúžasnější a nejlepší kouzelník, kterého znám." donutil se k úsměvu a Cynthia mu položila lokty na hlavu a podepřela si bradu.
,, Za pár let se to naučíš říkat bez donucení." poznamenala a naposledy ho zalechtala. Slezla z něj a podívala se mu přímo do očí.
Dal jí pramen vlasů za ucho, uchopil její bradu a zlehka ji políbil na rty.
Její první polibek se udál v lese pod několika větvemi stromů.
End Flashback
ČTEŠ
Hogwarts Princess
Hayran KurguVšichni už znají příběh čtyř zakladatelů Bradavic, ale komu případne jejich dědictví, to zůstává otázkou. Nastává doba, kdy do tak známé školy přichází čistokrevná dívka, jejíž moc se rovná těm předešlým. ,, Jsem Theodore Nott." objevil se před Cynt...