,, Takže, jak dlouho to víš?" vyhrkl James, když se usadili v Komnatě nejvyšší potřeby.
Cynthii stačilo pomyslet na pár skleniček a ohnivou whisky a už se objevili na menším stolku. ,, Už jsem Remusovi říkala, že od prvního ročníku." řekla a lépe se usadila v křesle.
,, Jo to nám taky řekl, jen tomu pořád nemůžu uvěřit." netrvalo dlouho a sáhl po jedné ze skleniček, načež si nalil whisky.
,, Jak ses o něm dozvěděla?" zněla Siriusova otázka, ale byla přerušena jinou a na tu jeho se zapomnělo.
Někdo chtěl, aby se zapomnělo.
,, Proč jsi ho zastavila, když mě chtěl praštit?" zeptal se Remus a Cynthia se malinko pousmála, než odpověděla.
,, Hádáme se, poslední dobou a strašně moc."
,, Aha, to je zajímavá výmluva,ale proč o tom nikdo neví?" zamračil se na ni Sirius, jako jedinému mu dělalo problémy jí věřit.
Cynthia sklonila svoje oči na skleničky a pak se mu podívala do očí.
,, Tajíme to, skoro celý Zmijozel to ví, velká většina v něm."
,, Proč ses rozhodla se zrovna teď s námi "kamarádit"? udělal prsty uvozovky Sirius a když uslyšel její odpověď, vítězoslavně se usmál, dobře věděl, že by jí neměli věřit.
,, Neříkám, že se s vámi chci přátelit," pokroutila hlavou a všimla si Siriusova úsměvu a úst, které se nadechovaly a byly připraveny něco říct proti ní. ,, jenomže mi to překvapivě chybí. Chtěla bych, abych pochopila, co mají rodiče proti Zmijozelu, co mají všichni proti Zmijozelu, není špatný, jen málo lidí v něm. Říkáte, že to jsou Smrtijedi, navážíte se proto do nich, ani to nevíte, ale vštěpujete jim to a oni se pak stanou, protože se pak vám chtějí pomstít." pronesla Cynthia a všimla si vážných výrazů na tvářích většiny Pobertů.
,, Na tom něco bude." zauvažoval Remus a pohlédl na ostatní.
,, A co prosímtě? Většina čistokrevných je ve Zmijozelu a všichni se už těší, jak budou Voldemortovi líbat nohy." odfrkl Sirius.
,, Tím jako chceš říct, že já bych měla líbat nohy tomu idiotovi?" překřížila si ruce na hrudi Cynthia, rozhlédla se a uchechtla se. ,, Neuvěřitelný." zamumlala si pro sebe a nevěřícně pokroutila hlavou.
,, Tvoje matka je mudla, takže tebe jsem zrovna nemyslel." Cynthia pozvedla obočí, ale nechala to být, nevadilo, že měl mylné informace. Vytáhla hůlku a všimla si, jak Sirius zpozorněl a upozornil ji: ,, My jsme čtyři." Cynthia se na něj provokativně usmála a mávla s ní. Láhev s ohnivou whisky se zvedla a přelila svůj obsah do sklenice, kterou si poté přivolala k sobě a napila se z ní.
,, Neřekneš to?" zeptal se s pochybnostmi James a podíval se na svého kamaráda, jemuž Fenrir Šedohřbet zkazil život.
Cynthia pokrčila rameny. ,, Tak snad ne."
,, Snad?!" zvýšil hlas Sirius a pohled jí upřel do očí.
,, Ano snad, pokud mi nedáte důvod, tak nic neřeknu." dodala a zívla. ,, Jsem unavená, už půjdu." vstala a nechala je v Komnatě nejvyšší potřeby o samotě.
S menším úsměvem si to kráčela chodbami hradu. Chvíli trvalo, než se dostala ke zmijozelské společenské místnosti, částečně za to mohli pohybující se schody. V ní na ni čekal Theodore Nott a nervózně pochodoval před krbem. Mnul si ruce a přešel k Cynthii, když si jí všiml. ,, Takže?" zeptal se a pozvedl obočí.
,, Takže co?" nechala se jím obejmout a své ruce mu spojila za jeho krkem.
,, Máš je na své straně?"
Cynthia se usmála a přikývla. Natáhla se k němu blíž a jako první ho políbila.
,, To je dobře, úkol našeho Pána je splněn." zamumlal jí do rtů a spodní část rtu jí lehce skousl.
,, Už půjdu spát. Dobrou." zašeptala a než stihl cokoli říct, už zmizela v dívčí části koleje.
ČTEŠ
Hogwarts Princess
FanficVšichni už znají příběh čtyř zakladatelů Bradavic, ale komu případne jejich dědictví, to zůstává otázkou. Nastává doba, kdy do tak známé školy přichází čistokrevná dívka, jejíž moc se rovná těm předešlým. ,, Jsem Theodore Nott." objevil se před Cynt...