Cynthia Precious něco zamumlala a otočila se na stranu. Netušila však, že není v její posteli a málem spadla na zem.
,, Slečno Precious." přispěchala k ní Poppy Pomfreyová a zle se na ni zamračila. ,, Teprve před týdnem vás přivedli z nemocnice sv. Munga, tak ať vás tam nepošlu zpět." upozornila ji a odpovědí jí bylo zívnutí.
,, Kdde...?" začala chraplavě a následně se i rozkašlala.
,, Nemluvte a jste na ošetřovně v Bradavicích."
Cynthia přikývla a zavřela oči. Proč tu byla? Pořádně k sobě stiskla oční víčka a snažila se vzpomenout si. Nešlo to.
,, Vaši rodiče vás našli ležet na nástupišti." prohlásila Poppy, které došlo, na co myslí.
Cynthia přikývla, neměla důvod jí nevěřit a naposled si pamatovala, jak vystupovala z vlaku. Madam Pomfreyová jí podala pohár, ze kterého se Cynthia dychtivě napila.
,, Odpočiňte si." zaslechla vzdálený hlas Madam a oči se jí znovu zavřely.
,, Nesahej na ni." sykl někdo.
,, Proč? Ona má nějakou nemoc?"
,, Probudíš ji tím, pitomče."
,, Komu říkáš pitomče?!"
,, Zajdi si za Madam Pomfreyovou určitě ti mileráda dá něco, abys lépe slyšel.
,, Až se to dozví můj otec." poznala Malfoyův hlas a ještě jeden.
,, Pánové, řekla jsem, že potřebuje klid a ticho." zvýšila na ně hlas Madam Pomfreyová a odehnala je od její postele.
Cynthia se kolísavě posadila a chytla za hlavu, strašně ji bolela, jako kdyby v ní někdo byl.
,, Cyn." vykřikl Theodore a obešel školní lékařku, aby mohl jít za ní. Ta ho však zadržela svou rukou a přísně se na něj podívala. ,, Ven z ošetřovny."
,, Ale-" zaprostestoval, když ho přerušila.
,, Hned." poté se otočila k Cynthii a pod nos jí strčila šálek čaje. ,, Pij, udělá se ti lépe." nad vůní Cynthia sice ohrnula nos, ale pod bedlivým pohledem školní lékařky do sebe čaj s bylinami hodila. Po dopití se zamračila nad hořkou příchutí, ale cítila se o něco lépe.
Přesměrovala svůj výraz na Madam Pomfreyovou. ,, Jak dlouho tu jsem?" vydala ze sebe otázku tichým hlasem.
,, Tři měsíce. Vaši rodiče vás nalezli v tak žalostném stavu na nádraží, že jste si i chvíli pobyla i v nemocnici Svatého Munga. Záleží na vašem stavu, ale s vaší mocí by jste se měla rychle uzdravit, proto není pochyb, že si tu nepobudete déle než měsíc."
Cynthia na ni překvapeně zamrkala, ona to ví? ,, Vám to ředitel řekl? To s tou mocí?"
,, Kdepak ředitel, mluví o tom celá škola. Ale teď odpočívejte." vzala si ze Cynthiiných dlaní hrnek a vypravila se k dalšímu studentovi, který se nacházel hned vedle ní.
Cynthii srdce vynechalo úder, zase tam byl. Ležel na jedné z postelí se zavřenými oči. Cynthia pozorovala, jak si Madam Pomfreyová bere mokrou hadru a pokládá mu ji na čelo. Na pravé tváři měl skoro zahojený šrám, ale těch jizev okolo bylo mnoho. Madam Pomfreyová od něj odešla zrovna ve chvíli, kdy otevřel oči.
Sundal si mokrý hadr a položil ho na stoleček vedle něj. Najednou se ode dveří linul hluk. Podíval se jejím směrem a všiml si, že se na něj dívá. Rychle uhla pohledem a pohled upřela ke dveřím.
Stál u nich malý více potloustlý chlapec, který se rozhlížel okolo. Měl malé oči a když se do nich zahleděla, viděla starost. Vedle něj postával ten, jehož Bellatrix označila za krvezrádce a u něj zase brýlatý s ne moc načesanými vlasy. A pak se všichni tři rozešli k vlkodlakovi, co ležel vedle ní.
ČTEŠ
Hogwarts Princess
FanfictionVšichni už znají příběh čtyř zakladatelů Bradavic, ale komu případne jejich dědictví, to zůstává otázkou. Nastává doba, kdy do tak známé školy přichází čistokrevná dívka, jejíž moc se rovná těm předešlým. ,, Jsem Theodore Nott." objevil se před Cynt...