H6 nieuwe kracht

17 2 0
                                    

'Ik denk dat ik terug ga,' zeg ik net wanneer ik weg wil lopen pakt Draco mijn hand. 'Wacht ik ga wel met je mee.' Ik glimlach naar hem en loop samen met Draco naar binnen. wanneer we in de leerlingen kamer zijn zeggen we slaapwel en gaan naar onze kamers. Ik maak me klaar en ga naar bed en val best snel in slaap.

NEXT DAY

Ik sta op en denk meteen terug aan gisteren met dat water ik trek mijn kleren snel aan maak me klaar voor school en ren naar beneden. Ik wil net door het portret gat gaan wanneer iemand mijn hand vast pakt en me terug trekt. Ik kijk geschrokken om en zie Draco. 'Waar ga je naar toe,' vraagt hij. 'Naar Dumbledore,'zeg ik. Oke maar kom dan meteen terug dan kunnen we samen naar het ontbijt, zegt Draco. 'Tuurlijk,' zeg ik. Ik maak me los uit zijn greep en ren naar Dumbledore. Wanneer ik er ben klop ik op de deur. 'Kom maar binnen,' zegt hij.

' Ah mvw Blauwster Wat brengt u hier?'Vraagt hij. 'Is een van mijn andere krachten dat ik ijs kan maken? Vraag ik. 'Ja dat is zo kwam je hier daarom naartoe?' Vraagt hij. 'Ja,' zeg ik. 'Nou dan mag je weer gaan,' zegt hij. Ik knik en loop weg weer naar de leerlingenkamer en inderdaad daar zit Draco daar op mij te wachten in een zetel. Ik loop naar hem toe en plof naast hem neer. 'Hai Draco,' zeg ik. 'Hi kom je dan gaan we,' zegt Draco lief. 'Ja tuurlijk, 'beantwoord ik hem. We staan op en lopen naar de grote zaal. Ik wil net in mijn hoekje gaan zitten tot opeens iemand mij optilt en me naar het midden van de tafel brengt. 'Draco Laat me los,' zeg ik lachend. 'Nope,' zegt Draco ook lachend. 'Ik zet je pas weer neer, wanneer we er zijn,' zegt hij nog steeds lachend. 'We zijn er,' zegt Draco en zet me neer op de bank. 'Leuk joh Draco,'zeg ik nep boos. En dan beginnen we weer te lachen we gaan aan tafel zitten en beginnen met eten na dat we uit gelachen zijn. Pak ik een groene appel en neem er een paar happen van dan pakt Draco hem ineens af en neemt er een grote hap van. 'He die is van mijn Draco,' zeg ik. 'Oh dat wist ik niet, hier,' zegt Draco lachend. Na het eten ga ik lezen en denk daarna terug aan mijn krachten. Wat zou mijn andere kracht zijn?

'Dan komt Draco naar de leerlingenkamer. We moeten naar bezweringen,' zegt Draco.

'Oh ja dit wordt mijn eerste les bezweringen,'zeg ik hieper.

'Kom je Draco? Dan gaan we,' vervolg ik me zelf.

'Ja tuurlijk,' zegt Draco. En ik sleep hem mee de leerlingenkamer uit.                                                    'We zijn er,' zegt Draco.

Dan komt opeens een groepje van mijn huis en dan zegt een van hun:'He nieuweling ga je naar bezweringen we gaan eens kijken wat jij allemaal kan. 'Ja joh waarschijnlijk kan ik wel wat,' zeg ik uitdagend terug. Draco pakt mijn hand vast en sleurt me mee naar binnen. En gooit me neer naast hem op de bank. Wanneer iedereen binnen is.

'Ah mevrouw Klauw, heeft u ooit eerder een bezwering gedaan?' Vraagt professor Banning.

'Ja zeker,'zeg ik. 'En welke kan u allemaal al?'Vraagt hij.

'Ik kan wingardium leviosa,'zeg ik. En dan begint mijn boek te vliegen Ik heb er prima controlen over maar dan laat ik hem naar de jongen vliegen die me voor dat we naar bezweringen gingen uitdaagde ik laat hem boven zijn hoofd hangen en laat dan de spreuk los.

'Oeps, zo te zien heb ik het nog niet helemaal onder controlen,'zeg ik.

De jongen pakt het boek en is net van plan om het boek naar me te gooien maar dan zeg ik:'Nunc Veni'. En het boek komt meteen naar me toe en vliegt in mijn handen.

'Weet je nog meer bezweringen,' vraagt de professor.

'Jazeker,' zeg ik tegen de professor.

'Laat maar zien dan mevrouw Klauw,'zegt hij.

'Expelliarmus,'zeg ik richtend op de deur van staal. En de deur vliegt er met een klap uit en gaat dan tegen de muur daar achter aan. 'Goed zo weet je ook hoe je het weer kan maken,' vraagt hij. 'Ja denk het wel,'zeg ik. En roep: 'Ianua Repero'. En de deur zit er weer zo goed als nieuw in.

'Nou ik denk dat je gewoon mee kan doen met de les die we vandaag gaan doen,' zegt professor Banning. 'Nou we gaan vandaag een duel doen,'zegt hij. Ik roep twee iemanden uit de klas en die doen dan een duel begrepen,'vervolgt hij zichzelf. Het is steel dus dat betekent dat iedereen het begrijpt.

'Oké, mevrouw klauw en meneer Potter kom maar naar voren en begin je duel maar,'zegt professor Banning.

Ik kijk Harry uitdagend aan, wanneer we op de vloer staan. '3....2...1 begin,'zegt de professor 

Nog voordat Harry iets kan zeggen zeg ik:'Expelliarmus'. En Hary schiet naar achteren. Wanneer hij opstaat roept hij boos:'Ictu'. Ik kom met een klap tegen de muur aan en val op mijn knieen. Ik sta weer op en roep heel erg boos:'Ictu Lactucis Agrestibus'. Nu gaat Harry met een harde klap tegen de muur aan en krijgt een gloeiende wang omdat hij zichzelf een keiharde klap geeft. Hij staat boos op er roept heel erg boos:'Dolor'. 

Ik krijg een stekende pijn door me heen. Maar na een paar seconde is hel al weer weg. Ik roep nu nog bozer dan eerst:'Ictu Dolor Ledo Vultum Suum.' Harry gaat met een klap tegen de muur aan slaat zichzelf keihard en krijgt een stekende pijn door zich heen voor een paar seconden. Harry  gaat recht opstaan en zegt:'An.' ik vlieg door de deur heen en klap tegen de muur aan. Ik loop weer naar binnen en gooi Harry met een spreuk tegen de muur aan. Harry gaat recht staan maar dat heeft geen nut. 

Ik ben opeens zo boos dat Harry naar achteren vliegt zonder dat ik iets zeg. Alle ramen knappen en alle stoelen die aan de kant staan gaan eerst door de hele ruimte en knappen dan. Opeens vlieg ik omhoog en komt er een grote straal uit me. Iedereen in de klas zit te gillen van schrik behalve slytherin die kijkt me geamuseerd aan. Wanneer die straal uit me komt gaat het recht streeks op Harry af en Harry gaat nu door de muur heen en komt dan terug en gaat ook 30 meter hoog staan en valt dan neer het licht dat uit mij komt gaat weer weg en ik vaal ook naar beneden. Een paar seconden later zie ik alleen maar zwarte vlekken voor mijn gezicht en ben niet meer bijbewust zijn.

Hermione pov

Harry viel net naar beneden en nu valt Stormia ook met een klap naar beneden. Ik en Ron rennen heel hard naar Harry en alle slytherins in deze klas rennen naar Stormia. Ik en Ron rennen daarna naar de zieken zaal en zeggen tegen Madame Pomfry dat ze moet komen. En dan komt ze achter ons aan.

'Oh mijn god kinderen wat is er gebeurt?'Vraagt Madame pomfry.

'Nou er was een duel en het ging te ver en toen zijn ze 30 meter uit de lucht gevallen,'zeg ik wanhopig. 'Breng ze ondmiddelijk naar de ziekenzaal,'zegt ze. Ik breng Harry en Draco brengt voor mijn verbazing Stormia. We lopen snel achter Madame Pomfry aan. 'Leg Harry maar hier neer Granger en breng Stormia maar hier Malfoy,' zegt ze.

2 dagen later

Harry opent langzaam zijn ogen en vraagt dan:'Wat is er gebeurt'?'Je had een duel met Stormia maar ze ging te ver en toen vloog je dertig meter de lucht in, zeg ik. Oh oké na 2 uur mag Harry alweer terug gaan naar de leerlingenkamer denk ik als we in de leerlingen kamer zijn.

We zijn alweer twee uur verder en we gaan naar Harry om hem te helpen. 'Waar is Stormia eigenlijk?'Vraagt Harry. 'Euhm ze ligt daar,' zeg ik en wijs naar de andere kant van de ziekenzaal. 'Wat is er met haar gebeurt?'Vraagt Harry. Ik en Ron leggen alles uit en Harry. 'Oh nou dat verdiende ze ook,' zegt Harry. We beginnen alle drie te lachen.

3 weken later



My life is a mess and a love story ( Nederlands, HP Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu