'Wat gaan we nu doen?' vraagt Draco.' Eerst een film kijken en dan slapen,' zeg ik Draco knikt. De eerste week gaat supersnel voorbij. Net zoals de tweede. Vandaag gaan we weer naar hogwarts. Ik en Draco hebben alles al ingepakt en lopen nu naar de auto om naar de trein te gaan. We laden de auto in en rijden naar de trein. Ik en Draco nemen afscheid van mijn ouders en lopen naar de trein. In de trein zoeken we voor een coupé we hebben er een gevonden en gaan er in zitten.' Hoe lang duurt de reis?' vraag ik.' 6 uur,' zegt Draco. ik knik ik voel mijn oogleden zwaar worden en val in slaap.' Wakker worden we zijn er,' zegt Draco. Ik doe slaperig mijn ogen open. Ik loop samen met mijn bagage en Draco naar hogwarts. Alle lessen gaan goed.
3 weken later. We zitten aan het ontbijt en er komt voor iedereen post. Mijn uil komt ook op me afgevlogen. Ik maak de brief los van mijn uil. Ik stop de brief in mijn zak en eet door.' Draco is het goed als ik even weg ga ik wil even alleen zijn,' zeg ik.' tuurlijk lieverd,' zegt Draco en geeft me nog een zoen voordat ik weg loop. Ik loop naar de treurwilg en maak de brief open.
Lieve lieve Stormia van me,
je vader is ontzettend ziek. Hij heeft demonia. Er is geen medicijn tegen deze ziekte. Het is lastig om te zeggen/ schrijven maar je vader gaat het niet overleven. Je moet zo snel mogelijk naar huis komen. Je bent nog te jong om dit mee te maken, maar je moet wel te minste wel bij je vader zijn als hij overlijd.
groetjes,
moeder
Er zijn al een hoop tranen op het stuk perkament gekomen. Ik steek de brief terug in mijn zak en ren huilend naar mijn kamer.' Hey Stormia,' zegt pansy lief. Ik haal snel mijn tranen weg en haal mijn hoofd uit mijn kussen.' hi meid,' zeg ik.' Waarom heb je roden ogen?' vraagt ze.' Oh ik heb in mijn ogen gevreven,' zeg ik ze knikt.' Ik moet naar Dumbledore,' zeg ik en loop weg. Ik ren snel naar het kantoor van Dumbledore zeg het wachtwoord en loop naar zijn kantoor. Ik klop op de deur.' Kom maar binnen,' zegt hij. Ik duw de deur open.' Aah mevrouw Klauw ik heb gehoord wat er is gebeurd je vertrekt vanavond na het avond eten,' zegt Dumbledore. Ik knik en loop weer naar de leerlingenkamer.' Ik moet dit zo lang mogelijk geheim houden,' zeg ik tegen mezelf. Ik loop de leerlingenkamer binnen en ga naast Draco zitten na een uurtje is het middageten. Ik ben stil.
Draco pov
Storm is erg stil en ze heeft haar vreugde van vanochtend niet meer. Stond er wat naars in de brief van haar ouders?
Stormia pov
Ik loop na het middag eten naar buiten. Ik voel me hopeloos. Ik weet dat je niet naar het verboden bos mag maar ik ga er toch naar toe. Ik ga tegen een boom aan zitten.' Hallo lieverd,' zegt iemand ineens.' Wie is daar laat je zelf zien,' roep ik.' Rustig maar ik doe je niks,' zegt de stem. ineens komt er een gedaante uit het bos. Het is een vrouw met lang zwart gekruld haar.' Ik ben Bellatrix,' zegt de vrouw. Ze loopt naar me toe. Op dit moment heb ik echt iemand nodig. Ik ren naar haar toe en knuffel haar ze knuffelt raar genoeg terug. Dit voelt zo vertrouwt aan alsof ik haar al jaren ken. 'Hier heb je een ketting als je mij nodig hebt houd hem dan vast,' zegt Bellatrix ik knik en ze is ineens weg. Ik doe de ketting om. Verberg het onder mijn t-shirt en loop naar binnen.' Waar was je?' hoor ik Draco vragen. Ik draai me om.'Oh buiten,'zeg ik. Draco loopt naar me toe en pakt mijn hand. We lopen samen naar de leerlingenkamer. Ik doe alsof ik naar bed ga maar pak snel een paar spullen en loop naar Dumbledore. Ik klop op de deur.' Binnen,' zegt hij ik doe de deur open.' De trein staat te wachten,' zegt hij. Ik knik en ren snel naar de trein. Ik kom op het station rond half tien. Ik zie mijn moeder staan en ren snel naar haar toe. Ik stap de auto in met mijn moeder en we rijden snel naar huis.' Wat is er precies gebeurd met papa mam?' vraag ik.' Ik had gedacht dat je ons niet meer zo zou noemen,' zegt mijn moeder.' Misschien zijn jullie niet mijn echte ouders maar jullie hebben wel jaren voor me gezorgd terwijl jullie me ook naar het weeshuis konden sturen,' zeg ik.' Oké,' zegt mijn moeder.' Maar oké'we gaan weer even terug naar waar we gebleven waren,' zegt mijn moeder.' Weten we niet hij werd ineens heel erg ziek,' zegt mijn moeder treurig.' Oh,' zeg ik stil. De rest van de terug reis is het stil in de auto. Thuis. We stappen de auto uit en mijn moeder geeft me de sleutel van het huis. Ik open de deur en ga naar binnen.' Hij is nu even aan het rusten maar morgen kan je met hem praten,' zegt mijn moeder en ik knik. Ik ga naar mijn kamer maak me klaar voor bed en ga slapen.
NEXT DAY
Draco pov
Ik word wakker van Pansy's geschreeuw. Ik ren zo snel mogelijk naar hun kamer.' Wat is er?' vraag ik.' Stormia ze is weg,' zegt Pansy in paniek.' Geen zorgen ik ga wel even naar Dumbledore,' zeg ik, ze knikt en ik loop naar het kantoor. Ik klop 3x op de deur.' Kom binnen,' zeg Dumbledore. Ik doe de deur open.' Ah meneer Malfoy waar heb ik dit bezoek aan te danken?' vraagt hij en gebaart naar een stoel. Ik ga zitten.' Stormia is weg,' zeg ik.' Ah ze heeft het niet vertelt?' vraagt hij en fronst zijn wenkbrauwen.' Wat heeft ze niet vertelt?' vraag ik een beetje in paniek.' Ze heeft laten we zeggen familie problemen ze komt over iets van 2 weken weer terug,' zegt Dumbledore ik knik en loop weg. Op weg naar Pansy's kamer.' Ze heeft familie problemen,' zeg ik en Pansy knikt. Ik loop naar beneden het is nu zo saai zonder Storm. Zij maakte altijd grappen. En ze maakte me altijd zo blij. Ik ga zitten en staar droevig voor me uit bij het eten.
Hermione pov
Ik loop de grote zaal binnen en ga aan de gryffindor tafel zitten. Ik kijk even naar de Slytherin tafel en zie dat Stormia er niet is. Malfoy staart ook droevig voor zich uit. Zou er wat gebeurd zijn? ' He jongens ik ga even naar de Slytherins,' zeg ik.' Hoezo, ze zijn toch onze vijanden?' vraagt Ron.' Gewoon even wat checken,' zeg ik en loop weg. Ik loop naar Malfoy toe.' He Malfoy waar is Stormia?' vraag ik voorzichtig.' Ze heeft familie problemen,' zegt Malfoy zonder me aan te kijken.' Oké, bedankt voor de mededeling,' zeg ik en loop weg.
Stormia pov
Ik word wakker en ren zo snel mogelijk naar beneden. Ik ga aan tafel zitten en ga eten ik zie dat mijn ouders nog steeds aan het slapen zijn. Na een half uur komen ze ook naar beneden en ik zie mijn vader heel erg wankelen. Het lijkt wel of hij in zijn beide schenen is getrapt. Ze komen aan tafel.' Hoi lieverd,' zeggen mijn ouders.' Hi,pap hi, mam,' zeg ik.' Gaat het al wat beter pap?' vraag ik. Mijn ouders kijken elkaar aan.' Waarschijnlijk verlaat je vader ons over een paar dagen,' zegt mijn moeder. Ik ga helemaal kapot van binnen, maar zeg:'Oh.' Ik ren snel de tuin in naar de boomhut. Waar...................
JE LEEST
My life is a mess and a love story ( Nederlands, HP Fanfiction)
FanfictionHoi, ik ben storm afkorting voor stormia en mijn achternaam is klauw. Ik kreeg een brief van een uil. Ik was echt bijna flauw gevallen, maar ja er stond op de brief, dat ik naar een school genaamd Hogwarts mocht. Ik was 15 jaar oud, maar ik dacht da...