H4 De Waarheid!

22 3 0
                                    

Ik klop op de deur.'Kom maar binnen,' zegt Dumbledore. Ik kom binnen en hij gebaart dat ik moet gaan zitten.'Ik moet je iets vertellen Stormia Klauw,' zegt Dumbledore.'Oke wat is er professor,' zeg ik.'Nou heb je ooit gehad dat je iets of iemand kon laten vliegen?' Vroeg hij.'Ja ik heb mijn potlood een keer laten vliegen en toen ik boos was op Umbridge vloog ze ook de lucht in,' zeg ik.'Nou Stormia Klauw is niet je echt naam je ouders zijn vermoord in de eerste wizzerdeingworld-oorlog,' zegt hij rustig.'Wie heeft mijn ouders vermoord dan?' Probeer ik rustig te vragen. Voldemort laat hij me op briefjes zien. 

'Maar professor wat is mijn echte naam dan?' vraag ik.'Je heet eigenlijk Stormia-Nature-Venture-Blauwster'. zegt hij. 'De namen van jou ouders waren, Jason en Saar Blauwster', zegt Dumbledore.

'Je hebt ook nog meer krachten Mevrouw Blauwster, maar daar kom je zelf wel achter', zegt Dumbledore.'Je hebt nu de Kracht telekinese, Heb je nog iets anders gehad wat raar was? vraagt hij.'Ja toen ik die potlood liet tekenen zonder het aanteraken ging het heel snel', zeg ik. 

'Heb je enig idee wat voor kracht dat kan zijn mvw Blauwster?'vraagt hij.'Ja het kan snelheidskracht zijn,' zeg ik. 'Correct je hebt nu al twee krachten die je kent,' zegt hij.'Jou moeder had de zelfde kracht net zoals jou oma, niemand mag het geheim weten mvw Blauwster', zegt hij.'Dat komt goed professor', zeg ik.'Je hebt 3 krachten die heb je geerfd van je oma en je moeder, maar je hebt 2 krachten die er bij jezelf bij komen', zegt hij. 

'En je moet je krachten onder controllen krijgen en daar moet ik je bij helpen,'zegt hij.'Weten Mike en Hazel hier van?' vraag ik Dumbledore, hij knikt.'Ja zei weten hier ook van,' zegt hij.'En dat hebben ze nog nooit tegen me gezegd,' zeg ik aan de boze kant.'Rustig mevrouw Blauwster, ze mochten het niet zeggen, want het is te belangrijk dat niemand het weet,' zegt hij.

 Na nog even hebben verder gepraat over de school.'Je kan gaan,' zegt hij. Net wanneer ik het kantoor wil uitlopen.'Wacht even,' zegt Dumbledore. Ik draai me om.'Wat is er Professor,' vraag ik.'Je kan altijd langs komen als je een kracht hebt uit gevonden of wat anders,' zegt hij. 'Dank u wel', zeg ik en loop weg.'Hi Draco,' zeg ik lief. 'Hi Storm, hoe was het gesprek?' Vraagt hij lief terug.'Prima,' zeg ik. En schenk hem dan een schlimlachje die ik al snel terug krijg we lopen samen naar de slytherin leerlingenkamer.

 'Slaapwel Draco', zeg ik  lief als we in de slytherin leerlingenkamer zijn.'Slaapwel Storm,' zegt hij lief terug. Dan lopen we allebij naar onze kamers. Pansy ligt al te slapen dus ik moet heel erg steel zijn. Ik kleed me om in de badkamer poets mijn tanden borstel mijn haar uit en ga in bed liggen en al snel val ik in slaap. De volgende ochtend is het al mijn tweede dag op hogwarts en tot nu toe is het heel leuk. Ik denk nog even terug aan gister. Het is zo raar om te bedenken dat de mensen waarvan ik zo lang denk dat het mijn ouders zijn, kom ik er achter dat het ze niet zijn. 'Kom op Stormia, stop met daar aan te denken stop met piekeren,' zeg ik tegen mezelf. Ik sta op uit mijn bed en loop naar de leerlingenkamer. Draco zit in een zetel voor het vuur ik kom zachtjes naast hem zitten.

'Goeie morgen Draco, zeg ik lief.

'Goeie morgen Storm,' zegt hij blij.

'Zullen we gaan ontbijten?' vraag ik Draco.

'Ja goed idee,' zegt hij lief. Hij houdt mijn hand vast en trekt me omhoog. Wanneer we naar de grote zaal lopen maken we heel veel grapjes. Eenmaal bij de grote zaal lopen we naar de slytherin tafel. Ik wil in mijn hoekje gaan zitten maar Draco ziet het en trekt me mee naar zijn vrienden. Hij gaat zitten en trekt me naast hem neer ik geef hem  een glimlachje en die krijg ik meteen terug. 

'Draco ik wil geen last zijn voor jou en je vrienden ik kan beter aan mijn hoekje gaan zitten,' fluister ik in zijn oor.

'Je bent geen last voor mij dus dan ben jij dat ook niet voor hen,' fluistert Draco terug.

Ik moet blozen dus kijk ik snel weg maar ik denk dat Draco het al heeft gezien, want hij begint te lachen. Ik geef hem een por in zijn zij die ik al snel terug krijg we beginnen alle bij te lachen. Maar mijn lach verdwijnt al snel, wanneer ik zie dat Harry ons vernietegend aankijkt. 

'Waar kijk je naar?' Vraagt Draco lief.

Ik geef een knikje in Harry's richting. 

'Oh daar moet je je niks van aantrekken hij is gewoon jaloers,' fluister Draco stoer.

'Oh oké', zeg ik een beetje bot.

'Je hoeft niet bot te doen hoor, het is wel leuk als iemand jaloers is,' zegt Draco.

'Zullen we hem nog meer jaloers maken,' vraagt Draco. 'Nee dat is niet aardig,' zeg ik. 'Maar ik ben niet aardig,' zegt Draco sluw. Ik begin te lachen, na nog een paar minuten aan tafel hebben gezeten. 'Ik ga maar alvast naar de les', zeg ik. 'Ik ga wel mee,' zegt Draco. 'Thanks Draco dat je mee wilt, want ik heb geen flauw idee naar welke klas we nu gaan,' zeg ik lachend Draco begint ook te lachen. Draco staat op pakt mijn hand en trekt me omhoog. 'We moeten naar kruiden- kunde,' zegt Draco.'Oké,' zeg ik. En we lopen de grote zaal uit op weg naar kruide-kunde beginnen we over van alles te praten.'He je rugzak zweeft,'zegt Draco.'Oh sh*t,.. fluister ik onhoorbaar.'Oh dat is een spreuk die ik heb geleerd,' zeg ik snel. 'Oh handig,' zegt Draco meenend. 'We zijn er', zeg ik.'Goed werk Storm als of ik dat niet wist,' zegt Draco lachend. We lopen naar binnen en beginnen. De les is eindelijk afgelopen. We hebben even pauzen. 

'Doei Draco', zeg ik.

'Waar ga je heen?' Vraagt  Draco.

'Naar de treurwilg dus als je me zoekt ben ik daar, zeg ik. Nog voor dat hij kan antwoorden ben ik al weg ik ren naar de treurwilg en ga op de rots over het water zitten. Ik begin een beetje te neurien en daarna te zingen:'

I know i can't take one more step towards you, case all that's waiting is regret. Dont you know i'm not your ghost anymore, you lost the love i loved the most. I've learned to live, half alive. And now you want me one more time. And who do you think you are runnin round leaving scars.   Collecting your jar of haerts, and tearing love apart. Your gonna catch a cold, from the ice inside your soul. So don't come back for me, who do you think you are? I hear your asking all around, if i am anywhere to be found. But i have grown too strong, to ever fall back in your arms. i've learned to live, half alive. and now you want me one more time. And who do you think you are? Runnin round leaving scars. Collecting your jar of hearts, and tearing love apart. Youre gonna catch a cold, from the ice inside you soul. So don't come back for me, who do you think you are? Dear it took so long, just to feel alright. Remember how to put back the light in my eyes. i wish i had missed the first time that we kissed. Draco komt achter me staan zonder dat ik het door heb en ik zing gewoon verder. Cause you broke all your promises. And now you're back, your don't get to get me back. And who do you think you are? Runnin round leaving scars. Collecting your jar of harts, and tearing love apart. Youre gonna catch a cold, from the ice inside your soul. So don't come back for me, don't come back at all. And who do you think you are? Runnin round leaving scars. Collecting your jar of harts, and tearing love apart. You're gonna catch a cold, from the ice inside your soul. Don't come back for me, don't come back at all. Who do you think you are? Who do you think you are? Who do you think you are? Hi Storm mooi.


My life is a mess and a love story ( Nederlands, HP Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu