H20 Het duel met Umb!tch.

9 1 0
                                    

Wat dan?' vraagt Draco.' Ja dat kom je zo meteen wel te weten,' zeg ik en Draco knikt. Na het eten loop ik hand in hand met Draco naar buiten en gaan we onder de treur wilg zitten.' Ne audirent,' zeg ik zodat niemand ons kan horen.' Draco ik moet je iets belangrijks vertellen wat je tegen niemand mag zeggen,' zeg ik en Draco knikt.' Je weet wel met die tornado,' zeg ik en Draco knikt.' Nou ik heb ander soort krachten die ik niet met toverstok hoef te doen,' zeg ik en Draco kijkt me met open mond aan.' Wat zijn die krachten dan?' vraagt Draco voorzichtig.' Het zijn het weer, water bevriezen, telekinese en snelheids krachten ik moet er nog een te weten komen,' zeg ik en Draco knikt.' Beloof je dat je het tegen niemand zegt,' zeg ik tegen Draco.' beloofd,' zegt Draco en zoent me ineens. Na de zoen.'Solve,' zeg ik en de bescherming gaat weg. Ik en Draco staan op en lopen naar de leerlingenkamer en zo te zien is Umbridge er.' Wat moet je!' roep ik brutaal.' Ik zoek jou,' zegt ze.' Ik wil wel eens een duel met jou, je ziet er zo confident uit,' zegt ze. Draco weet dat ik dat helemaal niet ben.' Kom maar op dan,' zeg ik uitdagend.' We gaan morgen een duel beginnen om strikt 2 uur,' zegt ze ik knik en ze loopt weg de deur gaat dicht zonder dat iemand het aanraakt. Draco weet hoe. Draco pakt mijn hand en trekt me mee op de bank. Ik ga tegen hem aan zitten. Na het avond eten maak ik me klaar en ga ik naar bed.

Next day

Ik word wakker maak me klaar en ga naar beneden. Vandaag heb ik een duel met Umbridge. Ik zie Draco naar benden komen en Draco komt naast me zitten pakt mijn kin en zoent me even.' Hi Draco,' zeg ik.' Hoi lieverd,' zegt Draco. Ik ga tegen hem aan zitten met mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik en Draco gaan na een half uur naar het ontbijt. Na het ontbijt loop ik door de tuin en denk na over welke spreuken ik kan gebruiken.' Het middag eten is!' hoor ik Draco roepen.' Ik kom,' zeg ik en ren naar Draco toe. We lopen samen de grote zaal in en gaan zitten. Het is nu 1 uur nog 1 uur en dan moet ik een duel doen.' Over 1 uur moet ik een duel doen,' zeg ik nerveus. Het komt wel goed,' zegt Draco zelfverzekerd. Ik prop snel eten in mijn mond en drink wat.' Het is al 10 voor 2,' zeg ik.' Kom, dan gaan we,' zegt Draco en trekt me mee uit de grote zaal. Het duel is buiten dus ik zorg er voor dat het mooi weer is.

 Umbridge komt pas na tien minuten en er zijn best veel kinderen.' Jullie beginnen in 3, 2, 1 nu,' zegt Blaise.' De storm van de nacht!' roep ik. Ik doe mijn armen omhoog en zak dan door een van mijn knieën. Er komt een grote storm op Umbridge af. Een paar bliksem schichten raken haar.' Ga weg,' zeg ik in mezelf en de storm verdwijnt.' Ik kan ook spreuken hoor,' zegt Umbridge.' Crucio,' zegt Umbridge en het voelt alsof er duizenden messen in me steken en alsof tien olifanten op me staan te springen. Ik gil heel erg hard en er rollen tranen over mijn wangen na een paar minuten stopt ze.' Dat had je niet moeten doen,' zeg ik. Ik vlieg de lucht in en er komt weer zo een straal uit me en die pakt Umbridge. Ze vliegt omhoog en ik laat ineens los. Ze valt naar beneden en ik kom neer op een been. Umbridge staat weer op. Ik laat een beetje regen over haar komen. En ze zit ineens in een ijs pakketje. Ik pak haar toverstaf af en laat haar weer ontdooien.' Einde duel Stormia heeft gewonnen,' zegt Blaise ik gooi Umbridge haar toverstaf naar haar toe en loop samen met Draco weg.

' Nou dat was een leuk duel,' zeg ik.' Storm, god je zit te bloeden,' zegt Draco.' Niet waar,' zeg ik verward.' Ja echt wel,' zegt Draco en zet zijn hand op mijn arm. We stoppen met lopen. Draco haalt zijn hand van mijn arm en er zit bloed op zijn hand.'Prope,' zeg ik. En het verdwijnt.' Nu niet meer,' zeg ik.' Is het goed als ik even naar mijn vrienden ga?' vraagt Draco ik knik en Draco loopt weg. Ik loop door en ga tegen een muur aan zitten.' Zo zo wie hebben we daar,' hoor ik iemand achter me zeggen. Ik sta snel op. Het zijn jongens uit gryffindor.' Wat is er?' vraag ik beleefd. Ze komen op me afgelopen. Er staat een muur achter me. Een van de jongens duwt me tegen de muur aan met een hand en duwt zijn hand tegen me aan zodat ik niet weg kan lopen.

' wat is er?' vraag ik opnieuw.' Jij verdient straf niemand durft het maar wij wel,' zegt een van de jongens en ze gaan allemaal om me heen staan. Ik krijg een hele harde klap in mijn gezicht en ik voel mijn wang gloeien van de pijn. Dan trapt iemand anders me in mijn buik. Ik voel me op dit moment super zwak. Ik krijg nog een trap in mijn buik en er rollen tranen van mijn wangen. Ik glij via de muur naar beneden en begin een beetje te wenen er rollen nu allemaal tranen over mijn wangen.' Wat heb ik fout gedaan?' vraag ik met een trillende stem.' Je hebt Cho pijn gedaan,' zegt een van hen.' Zelfs Harry is boos op je,' zegt de zelfde jongen. Ze zitten nu op hun hurken. Ik krijg weer een paniek aanval. Ik begin heel erg snel te ademen en de jongens kijken me raar aan. Dan zien ze dat alle stoelen en tafels vliegen en knappen en het raam boven mij knapt ook en er vliegen stukjes glas op mijn en de jongens. Ik hoor iemand mijn naam roepen het is Draco maar ik kan niet antwoorden ik zie zwarte vlekken en dan zwart.

Draco pov

Ik zie storm niet bij bewust liggen terwijl vijf jongens heel erg snel weg rennen. Ik til haar snel op en breng haar naar de zieken zaal. Ik praat met madame Pomfry en ze denkt dat ze morgen weer bij bewust zijn is. Ik ben heel erg blij dat ze morgen er weer is.

Next Day

Ik word wakker en ren meteen naar de ziekenzaal. Ik zie Storm recht op zitten tegen haar kussen ik loop naar haar toe. Ze ziet me en er verschijnt een glimlach op haar gezicht.

Stormia pov

Hi Draco,' zeg ik.' Storm ik was zo ongerust,' zegt Draco.' Ah je bent wakker je mag gaan,' horen we madame Pomfry tegen ons zeggen. We knikken ik sta op en Draco en ik lopen weg.' Als ik die jongens tegen kom oh dan ga ik vermoorden niet letterlijk,' zeg ik.' En terecht,' zegt Draco. Draco en ik gaan naar buiten. Daar staat het groepje jongens. Ze kijken me aan.' Sorry van gister,' zegt een van de jongens als ze naar ons zijn toe gelopen.' Ik hoef geen sorry,' zeg ik. Ze kijken me angstig aan.' Ictu,' zeg ik en van plaats dat een van hen naar achteren gaat vliegen ze allemaal naar achteren. Ik zorg ervoor dat er twee sterke tornado's komen en ze voeren hen naar het verboden bos. En zeg dan in mezelf dat ze moeten verdwijnen en aan het gegil te horen is dat gebeurt.' Hun verdiende loon,' zeg ik en Draco knikt. We gaan al bijna naar huis.

Next Day 

Ik ga vandaag samen met Hermione kerst cadeautjes kopen. Ik maak me klaar en loop naar beneden.' Hi.................

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vandaag weer 3 hoofdstukken!

My life is a mess and a love story ( Nederlands, HP Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu