'Hi Draco,' zeg ik als ik hem op de bank zie zitten en ik ga naast hem zitten.' Hoi Storm,' zegt Draco. Draco pakt mijn kin en geeft me een ochtend zoen. Ik zoen hem terug en ga daarna tegen hem aan zitten.' We moeten over een half pas te ontbijten,' zeg Draco na dat hij op zijn horloge kijkt. Pansy zit ineens naast me.' Ik heb je niet horen aan komen,' zeg ik als ik ineens omkijk.' Ik was ook heel erg stil,' grinnikt ze.' Hoi Draco,' zegt Pansy flirterig. Ik sla Pansy best hard op haar arm waar door ze een rooie plek heeft.' Sorry hoor,' grinnikt Pansy. Na nog kletsen.' Het is 5 voor 9,' zegt Draco. Ik sta snel op en trek Draco van de bank af. We lopen snel naar de grote zaal en gaan op onze plek zitten. Na het eten.
' Hermione kom je we gaan naar hogsmeade,' zeg ik ze knikt en samen lopen we naar hogsmeade. Ik heb voor Ron een HELE groete snoepzak, voor Harry een Quiditch boek, voor Draco weet ik al wat ik wil Dumbledore heeft mij een ring gegeven die mijn moeder had gegeven aan mijn vader. Voor Hermione heb ik een boek over old legend Hogwarts. Voor mijn ouders heb ik een kleine foto boek gister kunnen regelen over Hogwarts waar ik en mij vrienden en zo instaan. Ik en Hermione zijn klaar met het shoppen.' Zullen we hier lunchen?' vraag ik en Hermione knikt. Ik en Hermione lunchen en dan pas hebben we door dat het al vier uur is. Na dat we hebben gegeten en betaald lopen we snel terug naar Hogwarts. Ik loop snel terug naar de leerlingenkamer en Draco kijkt me ongerust aan.' Waar was je ik was zo ongerust,' zegt Draco.' Ik was met Hermione aan het lunchen,' zeg ik.' Trouwens zondag nemen we de trein naar het station,' zeg ik en Draco knikt.
Zaterdag
Het is zaterdag en een groot deel van Hogwarts gaat vandaag Harry, Hermione en Ron gaan vandaag ook weg. Ik ben al best lang beneden en wacht tot het acht uur is zodra het acht uur is ga ik hardlopen.' Hi Draco,' zeg ik nu ik terug ben.' Het is tijd om te ontbijten,' zegt Draco en sleurt me mee naar de grote zaal. Ik en Draco gaan op onze gewoonlijke plek zitten en beginnen te eten. Ik weet dat Harry, Hermione en Ron na het eten weg gaan en daarvoor wil ik hun cadeau al geven. Ik eet snel door. Nu ik klaar ben met eten loop ik snel naar Harry, Hermione en Ron. Die aan de gryffindor tafel zitten.' Hi ik heb nog iets voor jullie voordat jullie gaan,' zeg ik.' Oh leuk,' zegt Hermione enthousiast.' Hier dit is voor jou,' zeg ik tegen Ron en geef hem zijn cadeau aan.' Wel wachten op kerstmis,' zeg ik en Ron knikt.' Hier dit is voor jou,' zeg ik tegen Harry en geef hem zijn cadeau.' En dit is voor jou,'zeg ik tegen Hermione en geef die van haar. Ze pakt hem ook aan en legt hem op haar schoot.' Nog een fijne kerst,' zeggen ik en Hermione tegelijk en ik loop weer naar Draco toe.' Wat ging je doen?' vraagt Draco.
' Ik gaf hun de kerst cadeautjes al,' zeg ik en Draco knikt.' Kom we gaan inpakken,' zegt Draco en nu knik ik. We lopen hand in hand naar de leerlingenkamer en gaan daarna naar onze kamers. Pansy zit al in te pakken.' Hi,' zeg ik zodra ik binnen kom.' Hoi,' zegt Pansy terug. Ik loop verder de kamer in en pak mijn hutkoffer. Ik pak al mijn kleren uit de kast en leg ze opgevouwen in de koffer.' Sh!t waar is Snowflake!' zeg ik.' Niet gezien,' zegt Pansy. Ik open het raam.' Snowflake!!!!!!' Roep ik hard uit het raam. Er komt iets wits op me afvliegen en zie dan dat het Snowflake is. Ik ga snel uit de opening van her raam en ze komt binnen vliegen en gaat op bed zitten.' Ga maar in je kooi,' zeg ik en ze doet wat ik zeg.' Caveatis Porcina,' zeg ik en verdwijn aan Pansy's ogen te zien.' Storm waar ben je?' vraagt ze.' Ik ben naast je maar ik heb de onzichtbaar-heids spruik gebruikt,' zeg ik en ze knikt. Ik doe de deur open en loop naar beneden. Ik loop naar de ravenclaw leerlingenkamer.' Corvus,' zeg ik, want dat is het wachtwoord de deur gaat open. Ik weet de kamer van Cho dus loop daar naar toe. Ik kom binnen en ik zie cho verschrikt kijken.' Tantum,' zeg ik en ben er zo te zien.' Ik wil mijn boekje terug,' zeg ik saai.' O-oké,' zegt Cho. Ze pakt het boekje uit haar gewaad en geeft het aan mij.
Ik pak het snel aan.' Slytherin vulgi locum,' zeg ik en sta in de leerlingenkamer van Slytherin. Ik loop naar mijn kamer leg het boekje in mijn koffer en laat alleen mijn spullen voor morgen uit mijn koffer. Nu ik klaar ben ga ik naar Draco's kamer. Zonder aan te kloppen loop ik binnen. Draco heeft geen t-shirt of hemd aan dus ik doe snel mijn hand voor mijn ogen.' Wat is er?' vraagt Draco.' Niks ik wil weten of je al klaar bent,' zeg ik een beetje ongemakkelijk met nog steeds mijn hand voor mijn ogen. Ik hoor Draco niet meer en haal mijn hand van mijn ogen af. Ineens raakt iemand me aan. Ik draai me vliegensvlug om en zie Draco. Die nog steeds niks op zijn bovenlijf heeft.' Waar was dat v........., maar verder kom ik niet Draco heeft zijn lippen al op de mijne gedrukt en ik zoen hem terug. Draco doet zijn armen om mijn middel en ik di van mij om zijn nek. Draco duwt me tegen zich aan.
Ook al weet ik dat Draco geen hemd over t-shirt aan heeft zoen ik terug. Op dit moment maakt het me niks meer uit. Ik weet niet hoelang het duurt, maar ik vind het lang genoeg. We trekken los en ik kijk recht in zijn prachtige ogen.' Ja ik ben klaar,' zegt Draco random.' Oké dan ga ik maar weer,' zeg ik.' Je kan ook hier blijven,' zegt Draco en trekt me neer op zijn bed.' Met wie deel jij je kamer?' vraag ik.' Niemand,' zegt Draco. We gaan bij de kussens liggen en ik lig op Draco's borstkas. Ik voel mijn oogleden zwaar worden en ik val in slaap.
ZONDAG
JE LEEST
My life is a mess and a love story ( Nederlands, HP Fanfiction)
FanfictionHoi, ik ben storm afkorting voor stormia en mijn achternaam is klauw. Ik kreeg een brief van een uil. Ik was echt bijna flauw gevallen, maar ja er stond op de brief, dat ik naar een school genaamd Hogwarts mocht. Ik was 15 jaar oud, maar ik dacht da...