'Hier komt Stormia met haar eigen liedje Love would bring me nowere else,' zegt Blaise. Ik loop naar het podium en ga er op staan. Ik pak mijn gitaar die ik mee heb en begin te spelen.
I was taking it never had away with it. Never really had love becease it would always be a tric. Yes i'm losing it. i'm feeling so stupid cease i loved you. I'm feeling so dumb cease i trustid you. My life feels like a nightmare whit out a ending. cease i know you never loved me lik i loved you. You hated me and you still do your leaving me in broken peaces hard too mend. I would always love too be dead. Couse then your happy whit out me living and not sitting safly on the shore. I'm trying to end my self yes also know. Couse love whould bring me nowhere else. I'm drooowning in my one blood. I also already cut myself open. For the dead but hell dident let me diie.
Ik sta op en iedreen klapt er is intussen al een traan van mijn wang gevallen die gevolgd word door meerderen. Ik veeg ze snel weg en ga van het podium.' Gaat het,' vraagt Hermione en ik knik.' Nu is Draco met sucker,' zegt Blaise. Draco komt het podium op en gaat zingen. Hij kijkt gek genoeg naar mij.( zoek sucker op! ik ga dit lied niet typen.) Nu het lied klaar is geeft hij mij een knipoog en loopt weg.' Nu is Stormia weer met odds are,' zegt Blaise. Ik loop het podium weer op. Ineens begint iedreen te gillen. Ik kijk achter me en er staan deatheaters ik word gegrepen en ik zie allemaal zwarte rook om me heen.
Draco pov
Er is allemaal zwarte rook om Storm heen. Fenrir Greyback heeft haar te pakken en vliegt snel weg.' Geen zorgen iedreen ze zijn weer weg,' zegt die hersenloze druil oor Dumbledore dus.' Stormia ze is weg!!' schreeuwt het vieze modderbloedje.' We kunnen wel zonder haar roept Potter.' Harry ze is in meer gevaar dan je zal denken,' zegt Dumbledore. Hij zegt nog dat we allemaal moeten slapen omdat het al half 11 's avonds is. Ik ga snel naar mijn kamer en ga naar huis.
Stormia pov
Ik word wakker en zie dat het helemaal donker is.'Ineens hoor ik iemand. ik maak vuur met mijn handen en zie een ander meisje naast me zitten.' Hey ik ben Stormia,' zeg ik lief.' Hey ik ben Saar,' zegt ze.( Saar en Stormia hebben allebei wit blond haar met golven en hebben allebei zee blauwe ogen).' Waar zijn we?' vraag ik.' Bij voldy,' zegt ze. We praten samen en in zo'n korte tijd zijn we al vrienden ze is echt aardig. Ineens komt iemand binnen en ik doof het vuur snel door mijn hand dicht te doen.' Hier komen allebei,' zegt iemand.' Sukkel we zitten vast,' zeg ik. saar kijkt me aan van. Jij hebt lef. Degene komt bij de deur vandaan en maakt ons los maar onze handen zitten wel nog vastgebonden. Hij pakt ons bij de kettingen en Saar en ik worden naar voren geduwd door de deatheater. We zijn aangekomen in een grote witte zaal. Hij gooit ons op onze knieën. Dan loopt iemand naar ons toe. We kijken precies tegelijk op. HET IS VOLDEMOORD. Ik zie mijn moeder zitten. Ze komt op me afgestapt.' Ik wist dat je er in zou trappen lieverd je bent mijn dochter niet je lijkt niet eens op mij,' zegt ze. Ik kijk haar met tranen in mijn ogen aan.' Maar wat Albus zei is ook niet waar,' zegt ze.' WAAROM WORD ER STEEDS OVER MIJN FAMILLIE GELOGEN!!' schreeuw ik.' STIL,' roept Voldy, maar kijkt me aan met een grijns. Ik ben meteen stil. Bellatrix loopt weer naar de tafel.' Waarom ben ik hier eigenlijk,' zeg ik niet boeiend.' Ik wil dat je je bij mij aansluit net zoals Saar,' zegt hij. Saar kijkt vol schaamte, maar dat maakt mij niet uit ik weet gewoon dat ze het niet wilde je kant het van haar gezicht lezen. Ik kijk nog even de tafel rond en zie DRACO!! zitten.' En waarom zou ik me bij jou aansluiten?' vraag ik brutaal waardoor zijn grijns groter word.' Omdat je geen keus hebt,' zegt hij.' Kom op heb ik dan nergens een keus,' zeg ik waardoor een paar dooddoeners waaronder Saar een beetje begint te lachen.' Stilte,' zegt Voldy en ze zijn stil.' Maar even serieus Ik ga niet bij jou aan sluiten Voldy,' zeg ik. Ik ga staan en iedereen kijkt me aan. Ik maak ijs om het staal hen en maak het dan warm waardoor het staal breekt. Nu sta ik oog in ook met Voldy zonder staf. Ik zie een van de dooddoeners mijn toverstok vast houden. Ik steek mijn hand uit en sluit hem en mijn toverstok zit in een flits in mijn hand.' Ben je niet slimmer?!' vraag zeg ik.' Nee, want nu weet ik dat jij het bent,' zegt hij.' Wie?' vraag ik.' De dochter van..,' zegt hij maar wordt afgekapt door bellatrix.' Lord moeten we het niet later vertellen,' zegt ze.' Je hebt gelijk,' zegt Voldy.' Nou ik heb geen zin in een gevecht,' zegt Voldy. Ik loop lans hem en denk even na maar als mijn haar voor mijn ogen valt is het donkerblauw. En dat betekent paarse ogen.' Ik wil wel een doodelijk gevecht,' zeg ik. Voldy krijgt een grijns.' AVADA KEDAVRA,' zegt hij. Saar kijkt me geschrokken aan en ik grijns, want net voordat de straal mij raakt richt ik de spreuk met mijn krachten naar een random dooddoener.' Je gaat mij niet dood krijgen,' zeg ik.' Weet ik maar nu is het een doodelijk gevecht geworden,' zegt hij.' Goed punt,' zeg ik.' Breng ze maar naar Draco's kamer,' zegt hij en we worden naar Draco's kamer gebracht. Ik maak Saar los en Draco komt binnen.' Is het leuk een dooddoener zijn?' vraag ik sarcastisch aan Draco en ik zie meteen schaamte. Schaamt hij zich ook al.' Sorry zo bedoelde ik het niet,' zeg ik.' Weet ik.' zegt hij. En hij kijkt me aan met zijn prachtige ogen.' Is het uit met Pansy?' vraag ik.' Ja maakte het uit nadat ze dat lied zong, want ik had door dat mijn hard bij iemand anders toe behoort,' zegt Draco. Draco komt mijn kant op en zoent me ik zoen terug.' Uhmm niet mijn broer inslikken he,' zegt Saar.' Ben jij zijn zusje?' vraag ik.' Nee zijn tweeling,' zegt ze.' Oh,' zeg ik. Draco loopt op haar af en gaat door haar haar.' Hey Dray,' zegt Saar.' Hey favo,' zegt Draco.' Uhmm Storm wil je misschien mijn vriendin zijn?' vraagt Draco.' Mhmm miss,' zeg ik en begin te lachen.' Ja natuurlijk,' zeg ik terwijl ik mijn arm om Saars schouder doe.' Mag ik dan een kusje?' vraagt hij onschuldig. Ik maak me los van Saar.' Natuurlijk,' zeg ik. Ik loop naar hem toe en geef hem een zoen.' Asje,' zeg ik.' Die heb ik gemist,' zegt hij.' Ik die van jou ook, Harry kan echt niet zo goed zoenen als jou,' zeg ik.' Goed zo,' zegt Draco. Iemand doet de deur open het is................
JE LEEST
My life is a mess and a love story ( Nederlands, HP Fanfiction)
FanfictionHoi, ik ben storm afkorting voor stormia en mijn achternaam is klauw. Ik kreeg een brief van een uil. Ik was echt bijna flauw gevallen, maar ja er stond op de brief, dat ik naar een school genaamd Hogwarts mocht. Ik was 15 jaar oud, maar ik dacht da...