H8 de krachten

14 2 0
                                    

En zegt:' Kom maar weer binnen zo te zien ben je niet meer door gedraaid.' Ik loop langzaam de klas in en iedereen kijkt me raar aan. Ik ga snel op mijn plek zitten terwijl Draco naast me gaat zitten.' Oké Klauw ga maar weer op de vloer staan en spreek alle spreuken uit tegen deze kast, zegt de professor en wijst naar een kast die tegen de muur aan staat. Ik knik en loop naar beneden. en zeg:' Expelliarmus, Dolor, Anictu, Frangeretur.' 

Maar er gebeurt niks en begin dan weer spreuken op te noemen:' An, Ictu.' Maar ik bedenk me dan weer een hele goeie spreuk om een ijzeren kast mee te breken en zeg:'Ab Intus Preavaricationem.' En de kast knapt en dan zeg ik:'Solve.' en de kast is weg en op gelost.' Nou jij kan al een hoop spreuken misschien moet jij volgende week wel even invallen voor mij. Ik draai me met een ruk om en kijk de leraar aan. Ja jij moet mij volgende week invallen,goed?'Vraagt hij ik knik. Nou iedereen de les is afgelopen ik en Daco lopen sprakeloos naar buiten en zeggen dan tegelijk hieper:' AAAh.' van blijdschap. Wanneer ik in de leerlingen kamer loop kijkt iedereen me heel cool aan alsof ik een prinses ben.

Draco weet je waar de kamer van Crabbe is?' Vraag ik aan Draco Hij knikt.' Ik loop wel even mee,' zegt hij.' Hier we zijn er,' zegt Draco. Ik klop op de deur.' Kom maar binnen,' zegt Crabbe. Ik doe de deur open ga naar binnen. Crabbe kijkt me verschrikt aan.' Sorry ik had niet door wat ik deed en ik wou je echt geen pijn doen,' zeg ik verdrietig.' Oh maakt niet uit joh het was wel leuk om slachtoffer te zijn van de beste heks op deze school,' zegt hij. Dan komt Draco opeens binnen.' Probeer je nou met haar te flirten,' zegt Draco een beetje boos. 

En Draco gooit zijn arm om mijn middel en duwt me tegen hem aan en ik begin een beetje te blozen.'En dan trekt Draco me mee naar de leerlingenkamer.' Oh Sh*t we hebben het middag eten gemist,' zeg ik.' Ach ja ik had toch niet echt honger,' zeg ik.' Ik ook niet,' zegt Draco.' Euhm Draco ik moet even naar Dumbledore wil je me brengen?' vraag ik.' Tuurlijk,' zegt Draco. Na een paar minuten.' We zijn er,'zegt Draco.' Oké wacht je hier op me?' Vraag ik Draco.' Tuurlijk,' zegt hij. Ik zeg het wachtwoord en loop naar boven en klop op de deur.'

 Kom maar binnen,'zegt Dumbledore. Ik ga naar binnen en ga zitten.' Professor ik kan mijn huid branden en ik kan ook opeens heel veel krachten bezitten zijn dat mijn andere krachten,' zeg ik.' Ja dat zijn je andere krachten maar je moet wel nog 2 andere te weten komen, 'zegt hij.' En Voldemoord ging achter je moeder aan voor die krachten maar je moeder werd vermoord,' zegt hij.' Oké,' zeg ik en ga weer weg.' Hoi Draco,' zeg ik wanneer ik beneden ben.' Hoi Storm Zullen we naar buiten gaan?' Vraagt hij.' Ja tuurlijk,' zeg ik lief. Wanneer we buiten zijn gaan we voor 3 uur wandelen.' Het is tijd voor het eten,' zegt Draco en we lopen naar binnen.

' Ik ga eerst even naar het toilet,' zegt Draco ik knik en loop door. Net wanneer ik aan het hoekje van de tafel ga zitten. Rukt iemand me voorzichtig van de bank af en gooit zijn of haar hand voor mijn ogen. en geeft me een duwtje zodat ik wel moet lopen. En gooit me dan de bank op ik begin te lachen. Dan kijk ik naar Draco.' Ik dacht dat je naar het toilet moest,' zeg ik. 'Nee ik wou je gewoon laten schrikken en dat is me aardig gelukt,' zegt hij en gooit dan zijn arm om mijn schouders heen. En drukt me tegen zich aan. Alle jongens kijken Draco jaloers aan.' Jeejtje wat hebben ze?' Vraag ik aan Draco.'' Oh ik denk dat ze je leuk vinden,' zegt Draco.

 Ik begin heel hard te lachen. En kijk Draco dan weer aan.' Wie wat mij nee echt niet,' zeg ik nog steeds lachend. Ik raak met mijn hand even het water in mijn glas aan en het wordt ijs. Maar maak het dan snel ongedaan.' Ik meen het,'zegt Draco zo te zien echt meenend.' Oh, niemand heeft me ooit leuk gevonden,' zeg ik.' Zullen we het er niet over hebben,' zegt hij dan en ik knik.' Stilte! Over 3 weken is het kerst bal en alleen de 4de jaars of ouder mag komen tenzij je wordt gevraagd,' zegt Dumbledore en meteen begint iedereen te fluisteren. Na het eten ga ik me klaar maken en naar bed.

2 dagen later

Het is zaterdag ochtend. Dus ik sta snel op en doe een jogging broek aan met een trui er boven en ga naar beneden. Ik stap de leerlingen kamer uit en ga naar buiten na 45 minuten ben ik weer terug. Ik stap de leerlingen kamer binnen en iedereen kijkt me raar aan. Dan komt Draco naar me toe gelopen.' Waar was je?' Vraagt hij.' Oh ik was hardlopen,' zeg ik.' Dus dat is wat jij doet in de ochtend van zaterdag,' zegt Draco, ik knik.' Nou het is tijd voor het ontbijt,' zegt hij. Ik knik. 'Zullen we dan maar gaan,'zeg ik Draco knikt en samen lopen we naar de grote zaal. Het is buiten gaan regenen. Dan zegt Draco ineens dat hij wat vergeten is dus ik knik en ga aan het hoekje van de tafel zitten.

Opeens voel ik twee sterken armen om mijn middel die me optillen en ik begin te trappelen. Wanneer we bij het midden van de tafel zijn laten ze me pas weer los.' Draco je kan me ook gewoon mee trekken he,' zeg ik.' weet ik maar dat is minder leuk,' zegt hij grijnzend. Ik begin te lachen en opeens wordt het zonnig buiten. Na het eten zeg ik even dat ik naar Dumbledore ga. Ik klop op de deur.' Kom maar binnen, zegt Dumbledore. Ik doe de deur open en ga zitten.' Is mijn andere kracht het weer?' Vraag ik, Dumbledore knikt. Dat was het? ' Vraagt hij ik knik en ga weer naar de leerlingen kamer en ga lezen. Ik zie dat het al lunch tijd is dus ik ga eten na het eten ga ik buiten lezen en het weer is zonnig, omdat ik dat wil. Het is al avond en ga weer hardlopen en daarna eten en maak me dan klaar voor bed en ga slapen.

4 dagen later  

My life is a mess and a love story ( Nederlands, HP Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu