H1, het begin

56 2 2
                                    




Hallo, ik ben Storm afkorting voor Stormia en mijn hele naam is Stormia Klauw.                    Geslacht? Meisje. Hoe oud? 15 jaar oud. Ik ben dol op zingen en dansen.

Meestal ga ik uit m'n dak in mijn kamer en ga dan keihard zingen en ook lekker dansen ik heb nog nooit op een podium gestaan. Ik zit op dans-les maar ik dans met de kinderen tussen de 16 en 18, want mijn juf vind dat de kinderen tussen de 14 en 15 jaars groep te makkelijk voor mij is.  Maar ik heb nooit echt vrienden gehad omdat, ze vinden dat ik anders ben. Maar ik ben toch gewoon zoals alle mensen? Of ben ik echt anders? Zit ik soms te denken net zoals nu, maar ik kan niet anders zijn. Ik ben ook gewoon een mens toch of ben ik ook een heks zoals in boeken maar dat zijn gewoon verhalen dus dat kan niet. Soms denk ik dat ik krachten heb, want ik heb wel een keer getekend zonder mijn handen te gebruiken. En het maakte iets wat ik heel graag wou maken maar bang was dat het niet lukte. Ik raakte de potlood niet eens aan dus dat was wel raar. Maar ik kan geen heks zijn dat kan gewoon niet. Of toch wel?

'Nee Stormia haal die gedachten uit je hoofd,'denk ik in mijn hoofd. Mijn moeder roept me voor het avond eten dus ik ren de trap af en ga aan tafel zitten. We eten pasta. Na het eten ren ik weer naar boven en ga een boek lezen terwijl ik muziek luister en neurie een beetje mee. Uit eindelijk val ik in slaap met mijn boek op mijn hoofd. De volgende ochtend maakt mijn moeder me wakker, ook al is het zaterdag, maar ik ga altijd elke zaterdag en zondag in de ochtend en avond 9km rennen. Dus het  is wel normaal voor mij om zaterdag ochtend om 8:00 wakker te worden. ik ga snel ontbijten en dan naar buiten. ik heb mijn jogging broek aan met mijn hoedie en ga  hardlopen na 3 kwartier ben ik weer thuis. En ga weer lezen en muziek luisteren plots vliegt er een uil voor mijn raam ik doe het raam open en de uil laat een brief vallen en gaat weer weg. Ik denk echt dat ikmoet flauw vallen, want ik val ook bijna flauw. Ik kijk naar de brief en maak het open er komt een groot stuk perkament uit en een brief er staat op, hogwarts (school van hocus spocus). Ik ren naar beneden en laat het aan mijn ouders zien. Mijn moeder zegt 'dat kan niet waar zijn' ik kijk mijn moeder niet begrijpend aan. Weet ze hier van? Waarom heeft ze het dan nooit vertelt. Ik ben in mijn gedachten gezonken totdat mijn moeder iets zegt en ik vraag of ze het wil herhalen en dat doet ze. 'Lieverd, je bent een heks', zegt ze ik kijk haar geschrokken, verward en raar aan.

'Hoe kan dat mam?,' vraag ik aan mijn moeder. Ze zegt dat ze dat niet kan vertellen en ik er zelf wel achter kom. Ik kijk haar boos aan en loop naar boven en gooi met een klap mijn deur dicht. Ik kijk naar het perkament en er staat op:

1.toverstok

2.gewaad

3.uil,kat of pad.

en zo kan ik nog wel even door gaan. Maar aan het einde staat er dat ik het in Londen kan vinden ik denk zo van, hoe kan dit alles in Londen zijn? Ik ren weer naar beneden bied mijn excuses aan en vraag of ik er naar toe mag. Mijn moeder zegt dat ik er wel naar toe moet omdat ik een brief heb gekregen. Mijn moeder zegt dat we over 5 dagen gaan winkelen voor de spullen. Mijn vader is al de hele tijd stil maar uit eindelijk zegt hij dat hij blij voor me is. wat ik erg waardeer, want ik en mijn vader hebben niet echt een goeie band. Na het avond eten ga ik naar bed en ga met de gedachten in slaap met dat ik kan toveren. het is al 5 dagen later en dat betekent dat we gaan shoppen voor mijn nieuwe school. Mijn moeder heeft wel gezegd dat ik niet aan andere pubers mag vertellen dat ik kan toveren, want het is niet normaal dat je kan toveren zegt mijn moeder. We komen iemand die Hagrid ofzo heet tegen en laat ons zien waar we naar toe moeten. Het is een geheime plek en het heet Diagon Ally ofzo iets. Twee uur later zijn we klaar en gaan we weer naar huis. volgende week hebben we zomer vakantie en daarna ga ik al naar hogwarts. Ik ging alleen met mijn buurjongens spelen in de vakantie en ging naar Spanje. Morgen ga ik al naar hogwarts ik heb al alles in gepakt. Na het avond eten ren ik naar boven en ga slapen. Vandaag ga ik naar hogwarts denk ik wanneer ik wakker word. Ik ren naar beneden en zie dat het al zeven uur is. Ik pak mijn koffer ga eten doe mijn kleren aan kijk of ik alles wel heb en stap in de auto, want het is al drie uur geleden dat ik opstond. het is half 11 nu we in Londen zijn. Ik zoek voor het station maar zie het nergens. Dan zegt mijn moeder ineens dat ik tussen 9 en 10 moet rennen. Ik en m'n moeder rennen er doorheen en dan zijn we op het station. Ik stap in de trein met mijn uil en mijn koffer. Ik leg mijn koffer weg in mijn lege coupé die ik pas na 10 minuten vind.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

is het een leuk boek ik heb nog nooit eerder                                                                                                  een boek geschreven. en plsss geen haat rea's.

dit is het schema:

maandag en donderdag

het begin is wat saai.

My life is a mess and a love story ( Nederlands, HP Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu