Stormia pov
We komen steeds dichter bij elkaar en trekken niet weg. Nu zijn we heel erg dicht bij elkaar en hopelijk trekt Draco niet weg. Misschien wel. Ik hoop echt van niet. Er zijn nu nog maar enkele centimeters tussen mij en Draco. En Mijn lippen raken die van Draco ik en Draco gaan helemaal mee in de kus. Mijn hoofd ontploft en ik voel allemaal vlinders in mijn buik. Na 45 seconden ofz laten we los en kijken we elkaar voor enkele minuten aan zonder te knipperen of weg te kijken. We pakken tegelijk elkaars hand en lopen samen de grote zaal uit. Wanneer we uit de grote zaal lopen beginnen we tegelijk te praten.' Ga jij maar eerst,' zeg ik hij knikt.' Het was niet de bedoeling maar ik vind je altijd al een lange tijd leuk,' rateld Draco in een stuk door.' Ho ho Draco,' zeg ik.' Ik vind jou ook al een tijd leuk maar ik dacht dat je mij gewoon leuk vond als vrienden,' zeg ik verlegen.' Dat zou ik niet kunnen,' zegt Draco en we beginnen te lachen.' Lieve Stormia Klauw wil jij mijn vriendin worden?'
vraagt Draco dan ineens. Ik kijk hem met open mond aan.' Ja dat wil ik!' zeg ik blij en lief en vlieg hem om de hals. Dan lopen we weer terug naar de grote zaal. Maar dit keer echt als vriendje en vriendinnetje. En er is een slow op dus we gaan op de vloer staan en beginnen te dansen. Na nog een tijd daar geweest te zijn en gedanst te hebben. Kijken we even rond en zien dat er nog maar een paar mensen zijn.' Zullen we ook maar gaan,' zeg ik Draco knikt en we lopen samen de grote zaal uit naar de leerlingenkamer. Ik geef Draco nog snel een kus op zijn mond, wanneer we in de leerlingenkamer zijn en loop naar mijn kamer. Ik plof gelukkig op mijn bed neer. Opeens zie ik Pansy huilen en loop naar haar toe.' Wat is er?' vraag ik.
' Blaise en ik gingen samen naar het bal, maar toen heeft hij met een ander meisje gezoend,' zegt ze snikkend. Ik ga naast haar zitten en knuffel haar zachtjes.' Rustig maar ik handel wel even met hem af,' zeg ik. Echt?' zegt ze nog steeds huilend.' Ja, ook al vind ik je niet heel aardig niemand mag dit overkomen,' zeg ik.' Ik ga wel weg en ga naar Blaise,' zeg ik ze knikt en ik loop naar de leerlingenkamer. Eerst loop ik naar Draco's kamer en klop aan.' Draco mag ik even binnen komen?' vraag ik. Ja natuurlijk,' zegt hij. Ik open de deur en kom binnen Draco heeft geen t-shirt aan dus ik doe mijn hand voor mijn ogen.' Draco weet jij misschien waar Blaise zijn kamer is?' vraag ik.' Ja dat weet ik maar waarom wil je dat weten?' vraagt Draco onzeker en ik leg alles uit Draco trekt een t-shirt aan.' Oké'kom maar mee,' zegt hij en we lopen zijn kamer uit naar die van Blaise. Ik klop op de deur.'Mag ik binnen komen?' vraag ik.' Natuurlijk,' zegt Blaise. Ik open de deur met een klap en loop naar Blaise toe.Ik pak mijn toverstok erbij.' Ik heb gehoord dat jij met iemand heb gezoend terwijl je met Pansy naar het bal ging,
' zeg ik.' Ja dat is waar maar wat moet jou dat boeien?' vraagt hij.' Nou ik mag Pansy misschien niet maar zelfs zij verdient beter,' zeg ik en gooi hem tegen de muur aan.' parietem,' zeg ik en hij gaat nog een keer tegen de muur aan maar nu hard.' Zo dat is genoeg denk ik,' zeg ik en loop naar Draco toe geef hem een kus op zijn wang en we lopen dan samen naar de leerlingenkamer.' Doei Draco,' zeg ik en geef hem nog snel een kusje op zijn lippen en loop dan naar mijn kamer.' Ik heb hem denk ik wel duidelijk gemaakt dat hij dat niet moet doen,' zeg ik.' Dankje Stormia,' zegt Pansy.' Maar waarom was je eigenlijk zo blij toen je hier kwam?' vraagt ze.' Oh ik weet niet of je het wel wilt horen,' zeg ik.' Nee vertel maar,' zegt ze.' Oké dan, nou ik en Draco zijn samen,' zeg ik.' Ik ben blij voor jullie het zou toch nooit iets worden tussen mij en Draco, zegt Pansy.' Vrienden?' vraag ik en steek mijn hand uit.' Vrienden,' zegt ze en schud mijn hand.' Weet je alle jongens gaan echt jaloers zijn op jou en Draco,' zegt ze.' Waarom?' vraag ik haar.' Nou heel veel jongens vinden je leuk,' zegt ze.'Oh nou ik heb tenminste wel de beste gekozen,' zeg ik en ze knikt. Na nog wat gepraat te hebben vallen we in slaap.
Ik word wakker sta op maak me klaar en ga met een blij gevoel naar beneden. Het is nu half 8 dus ga ik even op de bank zitten ineens komt iemand naast me zitten ik kijk niet en kijk gewoon naar het vuur dan gooit die gene ineens zijn/haar arm om mij heen en geeft me een kus op mijn wang ik duw degene van me af en kijk degene aan. Het is Draco maar dus ik ga tegen hem aan zitten en hij gooit weer zijn arm om me heen.' Sorry Draco ik dacht dat je iemand anders was,' zeg ik.' Maakt niet uit je keek toch naar het vuur,' zegt hij lief. Ik kijk even naar boven en glimlach naar hem net voordat ik weer mijn blik op het vuur kan doen raken mijn lippen die van Draco en beginnen we te zoenen. Ineens horen we iemand achter ons kuchen.' Sorry Pansy,' zeg ik.''Maakt niet uit jullie zijn wel schattig samen, maar ik denk dat er zo meer mensen komen die dat liever niet zien,' zegt ze en ik glimlach naar haar.
Ik ga nu tegen Draco echt aan zitten en Draco aait me.' Draco wist je al dat je echt lief bent,' zeg ik.' Nee, maar het is goed om het te horen van mijn vriendin,' zegt hij. Ik glimlach even naar hem en kijk dan even op mijn horloge en zie dat het 3 over 8 is geweest. Ik spring op en Draco kijkt me raar aan.' Sorry Draco maar ik moet hardlopen,' zeg ik. Ik ga wel mee,' zegt Draco ik knik en we gaan samen de leerlingenkamer uit naar buiten. Nu we buiten zijn.' We moeten eerst deze kant op,' zeg ik en Draco knikt. En we beginnen te hardlopen.' Wist je al dat je goed kan zoenen,' zegt Draco.' Nee, dat wist ik niet maar wist jij al dat jij dat ook kan,' zeg ik.' Weet je dat wel zeker misschien moet je nog even kijken,' zegt hij ondeugend en we stoppen met hardlopen gaan zoenen na een paar seconden trekken we los en zeg ik:
' Ik weet het zeker.'' Nou dan is het goed zegt Draco en we gaan weer hardlopen. Na 45 minuten zijn we weer terug in de leerlingenkamer. En we lopen hand in hand naar binnen en ploffen tegelijk op de bank neer.' Leuk he,' zeg ik.' Ja, maar wel vermoeiend,' zegt Draco. Ik grinnik.' Niet als je het al drie jaar doet,' zeg ik. Draco kijkt me ongelovig aan.' Al drie jaar?!' roept hij en iedereen kijkt ons aan. 'Ja al drie jaar,' zeg ik.'' Jullie kunnen ook naar de vloer kijken,' zeg gemeen tegen ze en ze kijken meteen weg.' Het ochtend eten is al,' zeg ik na dat ik op mijn horloge heb gekeken.' Kom dan gaan we,' zegt Draco. Hij pakt mijn hand en geeft me een kusje op mijn wang. We lopen hand in hand naar de grote zaal. En lopen nu hand in hand de grote zaal in iedereen kijkt ons aan en Hermione kijkt me erg blij aan want ze wist al dat ik hem leuk vind. Harry en Ron kijken me een beetje raar aan en Ginny kijkt me best aardig blij aan. Ik loop met Draco mee naar zijn vrienden en zijn vrienden eigenlijk alle jongens van slytherin en gryffindor kijken Draco aan. 'Zullen we ze nog meer jaloers maken.' fluistert Draco dan ineens in mijn oor. IK kijk naar hem om.' Hou dan?' vraag ik.'Zo,' zegt Draco, en................................
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorry voor dit slechte stuk🥺! Ik ga 1 keer per week proberen te posten! Het gaat gewoon lastig en ik ben een nieuw boek aan het schrijven die ik waarschijnlijk over een paar weken post!
JE LEEST
My life is a mess and a love story ( Nederlands, HP Fanfiction)
FanficHoi, ik ben storm afkorting voor stormia en mijn achternaam is klauw. Ik kreeg een brief van een uil. Ik was echt bijna flauw gevallen, maar ja er stond op de brief, dat ik naar een school genaamd Hogwarts mocht. Ik was 15 jaar oud, maar ik dacht da...