Ik word wakker en kijk even hoe laat het is. Het is 6 uur dus ik sta op ga douchen doe mijn kleren aan en ga naar de leerlingenkamer.' Natuurlijk is nog niemand er en we hebben vandaag ook geen lessen. Dus ik ga maar naar buiten naar de treurwilg,' zeg ik tegen mezelf. Ik sta op en loop naar het portret-gat loop er door heen en ga naar beneden en ren naar buiten naar de treurwilg. Ik ga in kleermakerszit zitten en kijk naar het meer. het is hier altijd zo prachtig. Niemand kan je hier zien en dat is ook fijn. Na een half uur begin ik pas te voelen hoe koud het is. Ik sta op en loop weer naar binnen de trappen op. Wanneer ik er ben.
'Puurbloed,' zeg ik en het portret begroet me en doet dan de deur open. Ik loop er door heen en ga weer voor het vuur zitten. Opeens tikt iemand op mijn schouder. Ik trek mijn toverstok uit mijn gewaad sta op en richt hem op degene die op mijn schouder tikte. Het is Draco ik doe snel mijn toverstok weer in mijn gewaad en loop naar hem toe.' Je liet me schrikken,' zeg ik.' Oh sorry,' zegt Draco.' Oh geeft niet hoor kom je zitten,' zeg ik. Ik ga weer zitten en klop naast me op de bank. Draco knikt en gaat naast me zitten. Wanneer hij zit ga ik tegen hem aan zitten en hij doet zijn arm om mijn middel heen en duwt me tegen zich aan.' Vandaag is het bal al,' zeg ik.''Ja dan kan ik eindelijk je jurk zien,' zegt Draco.' Ja maar je moet wel wachten tot vanavond,' zeg ik.' Ja ja dat weet ik,' zegt Draco zuchtend.
'Ey wat zucht je nou,' zeg ik. En ik begin Draco meteen te kietelen. En al snel kietelt hij me terug. We moeten alle bij heel hard lachen en tot mijn verbazing wordt niemand wakker. Na een half uur hangen we buiten adem op de bank.' Nou ik kan wel weer naar bed,' zeg ik.' Ja ik ook,' zegt Draco.' Ik denk dat ik maar naar bed ga,' zeg ik.' Nee wacht,' zegt Draco en houdt me vast.' Wat is er?' vraag ik lief.' Kan je niet gewoon hier blijven?' vraagt Draco.' Ja tuurlijk wel,' zeg ik.' Magnum Stratum,' zegt Draco en er ligt een grote deken.' Dan kan je toch wel slapen,' zegt Draco. Ik kijk hem dankbaar aan.' Bedankt Draco,' zeg ik en ik ga weer zitten. En ik Draco drukt me weer tegen zich aan. Hij gooit de deken over mij en zich zelf heen en al snel val ik in slaap. Opeens schud iemand me heen en weer. Het is Draco.' Het ochtend eten is zo meteen,' zegt Draco.' Oh,' zeg ik. We staan snel op en lopen naar beneden. Als we in de grote zaal zijn loop ik met Draco mee naar zijn vrienden en gaan we zitten.
' Ey je loopt mee naar mijn vrienden,' zegt Draco.' Ja, omdat ik vandaag met jou naar het bal ga,' zeg ik.'Oh dus je doet ongeveer alles voor mij vandaag?' vraagt Draco.' ja, bijna alles,' zeg ik.' Oké, nou wanneer ben je jarig?' vraagt Draco.' 9 oktober,' zeg ik.' Waarom heb je dat niet eerder gezegd dan kon ik wat voor je halen,' zegt Draco.' Ik hou niet echt van mijn verjaardag,' zeg ik.' Oh nou volgend jaar haal ik wel iets voor je,' zegt Draco ik kijk hem lief en verlegen aan.' Dat is lief van je maar-. Draco doet zijn hand voor mijn mond dus ik moet wel stil blijven.' Niks te maren ik haal wat voor je en dat kan je niet veranderen,' zegt Draco vast besloten en haalt zijn hand van mijn mond af. Ik begin te lachen.' Wat is er?' vraagt Draco.' Ik vind het grappig dat je iets voor me wilt halen,' zeg ik. Hij kijkt me raar aan.' Nou ik krijg meestal alleen cadeau's van mijn familie,' zeg ik.' Nou ik ga jou ook wat geven,' zegt Draco nu stoer.' Waarom zeg je dat zo stoer?' vraag ik en kijk hem met een opgeheven wenkbrauw aan.
' Nou ik mag jou iets geven en dat vind ik stoer,' zegt hij.' Dat zou elke jongen in slytherin en gryffindor wel willen,' fluistert Draco en ik begin te blozen. Ik prop snel eten in mijn mond eet het snel op en sta op net wanneer ik wil weg lopen pakt Draco mijn hand en ik blijf staan en draai me om op een been.'Wat is er Draco?' vraag ik.' Waar ga je heen?' vraagt Draco.'Oh als je me zoekt ik ga gewoon naar de leerlingenkamer,' zeg ik. Nog net voordat ik me omdraai knipoogt Draco naar me en ik begin te blozen maar maak me dan los en loop ren weg. Als ik in de gang ben ren ik snel naar de leerlingenkamer. Als ik in de leerlingenkamer ben ren ik snel naar mijn kamer en pak mijn teken boekje. Ik pak mijn potlood die ik van thuis heb mee gebracht en ren met het boekje en mijn potlood in mijn hand naar beneden ik ga aan een tafel zitten en begin te tekenen.
Ik schets Draco en ik in het gras. En sla dan mijn bladzijde om als ik er mee klaar ben en schets dan dat Draco en ik aan het zoenen zijn wat natuurlijk noot gaat gebeuren maar ja. Dan komen opeens heel veel kinderen binnen en ik zie Draco ook. Maar Pansy hangt aan hem. Ik sla mijn boekje dicht ook al ben ik nog niet klaar sta op en loop naar Draco en Pansy toe.' Ik zei toch dat je uit zijn buurt moest blijven,' sis ik. Ze laat Draco meteen los en deinsd achteruit.' Laat ik het niet nog eens zien dat jij bij Draco in de buurt bent,' zeg ik. Ze slikt en knikt dan en rent weg. Draco is op de bank gaan zitten en ik plof naast hem neer.' Zo zo je haat haar echt he,' zegt Draco.' Ja en ze moet uit je buurt blijven,' zeg ik boos.' Ja weet ik maar ik heb haar al tientallen keren van me af geduwd maar ze blijft maar komen,' zegt Draco zuchtend.'Maakt niet uit jij kan er niks aan doen,' zeg ik. Ik glimlach naar hem en die krijg ik al snel terug. Draco doet zijn arm om mijn middel en duwt me tegen zich aan. Ik doe mijn hoofd op zijn schouder en doet zijn hoofd op mijn hoofd.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Vandaag post ik toch een hoofdstuk omdat mijn BESTE vriendin jarig is!!!
JE LEEST
My life is a mess and a love story ( Nederlands, HP Fanfiction)
FanfictionHoi, ik ben storm afkorting voor stormia en mijn achternaam is klauw. Ik kreeg een brief van een uil. Ik was echt bijna flauw gevallen, maar ja er stond op de brief, dat ik naar een school genaamd Hogwarts mocht. Ik was 15 jaar oud, maar ik dacht da...