H10 super blij

16 2 1
                                    

En leidt me ergens naar toe. Dan zegt hij dat ik moet gaan zitten en dat doe ik dan haalt hij zijn hand van mijn ogen weg. Ik kijk sprakeloos voor me. Draco heb je dit voor mij gedaan Hij knikt en zet muziek op en zegt dan:'Ga maar op je knieen zitten.' En dat doe ik. En dan beginnen ik en Draco te eten. Opeens stopt Draco met eten en gaat staan waardoor ik ook ga staan. Dan loopt hij naar me toe en gaat op zijn knie zitten en zegt:' Stormia Klauw wil jij met mij naar het bal?'Eerst ik kijk ik hem sprakeloos aan maar dan.' Ja ja ja dat wil ik super graag,' zeg ik blij. Draco staat weer op en ik vlieg hem om de hals en hij knuffelt mij terug. Na nog even gepraat te hebben zeg ik dat ik even naar Hermione moet en hij knikt. Ik ren snel naar de bieb en (toevallig) vind ik haar daar.

 Ik loop ren naar haar toe en kom blij naast haar zitten ze kijkt op van haar boek en kijkt me aan en opeens flapt het er uit.' Ik en Draco gaan samen naar het bal,' zeg ik blij. Hermione  vliegt me om de hals.' Dus wanneer gaan we onze jurken kopen?' vraag ik haar.' Euhm zondag misschien,' zegt ze.' Ja dat doen we tot zondag,' zeg ik en loop weg. Het avond eten begint al dus ik ga met Draco naar de grote zaal. En hij sleept me alweer mee naar de grote zaal in naar zijn plek bij de jongens. Na het avond eten maak ik me klaar om naar bed tegaan en ga slapen.

3 dagen later

Het is zondag ochtend dus doe mijn jogging broek en trui aan en ga hard lopen. Daarna ga ik samen met Draco naar het ontbijt.' Ik ga samen met Hermione shoppen en daar ga ik ook middag eten,' zeg ik tegen Draco hij knikt en ik loop na Hermione.' Kom je Hermione we gaan naar zweinsveld,' zeg ik, ze knikt en we gaan naar buiten. We zijn al langs een paar winkels ge weest maar dan houdt Hermione halt en ik stop daardoor ook.' Wat is er Hermione?' Vraag ik haar. Ze wijst naar de winkel.'Zullen we naar deze winkel gaan en daar onze jurken en zo uitzoeken?' vraagt ze. Ik knik en we lopen naar binnen. Hermione pakt meteen een blauwe jurk en kiest daar ook hakken en een ketting bij ik kijk nog even rond maar vind dan een mooie groene jurk en mooie zilveren oorbellen en een mooie zilveren ketting:

 Hermione pakt meteen een blauwe jurk en kiest daar ook hakken en een ketting bij ik kijk nog even rond maar vind dan een mooie groene jurk en mooie zilveren oorbellen en een mooie zilveren ketting:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Kijk Hermione wat vind je er van?' Vraag ik haar.' Het is prachtig maar waar zijn de hakken?' Vraagt ze.'' Oh ja de hakken kijk dat zijn deze,' zeg ik. Ze zijn groen met zilveren gekrulde lijnen er op.' Ik vind ze prachtig,' zegt ze. Wanneer we alles hebben afgerekend gaan we lunchen. En na de lunch gaan we weer terug naar hogwarts. Ik kom de leerlingenkamer binnen en Draco wil kijken wat er in mijn tas zit. Maar ik trek hem snel weg.' Sorry Draco maar dat mag je pas zien als het bal is,' zeg ik. Draco zucht maar knikt dan ik loop snel naar boven verstop alles en ga me dan klaar maken voor bed en ga dan slapen.  Ik word wakker doe mijn kleding aan en ga naar beneden.'Hai Draco,' zeg ik.' Hoi Storm,' zegt Draco.' Zullen we maar naar het ontbijt gaan?'  Vraag ik.' Ja natuurlijk,' zegt Draco. Wanneer we in de grote zaal zijn loop ik voor de eerste keer met Draco mee naar zijn vrienden.' He je loopt voor de eerste keer mee naar mijn vrienden,' zegt Draco.' Ja, de eerste keer maar ik denk ook de laatste keer,' zeg ik lachend.  Ik ga naast Draco op de bank zitten en ga eten. Na het eten zeg ik:''Ik ga maar alvast naar toverdranken.'' Ik ga wel mee,''zegt Draco. Ik knik en dan lopen we samen naar toverdranken. We gaan aan onze tafel zitten en wachten op de anderen wanneer iedereen er is gaan we beginnen.

' Oké'we maken vandaag verouderingsdrank je moet kijken op bladzijde 415,' zegt Snape. Ik en Draco beginnen heel snel en zijn Daarom ook als eerste klaar. Dan komt hij naar ons toe en geeft ons een goedkeurend knikje. Ik kijk Draco heel erg blij aan. En Draco kijkt mij ook blij aan. Na deze les hebben we Umbridge weer. Ik en Draco gaan naar verweer-tegen-de-zwarte-kunsten. We moeten alleen maar lezen wat eigenlijk super saai is. Na de les gaan we lunchen en zoals ik al tegen Draco had gezegd. Ga ik nu niet mee en ga gewoon aan mijn hoekje zitten. Maar zoals gewoonlijk trekt Draco me mee naar zijn vrienden.''Draco mag ik asjeblieft gewoon aan het hoekje zitten?' Vraag ik een beetje geergerd.' Nee dat mag niet,' zegt Draco.' Oké dan,' zeg ik zuchtend. Dan slaat Draco zijn arm om me heen en ik voel een kleine tinteling en begin te glimlachen.' Oh ben je weer aan het glimlachen,' zegt Draco. Na het middag eten.' Ik ga even naar buiten oke?' Vraag ik aan Draco.' Ga maar, want ik ga mee,' zegt Draco. Ik begin weer te glimlachen. Ik trek Draco van de bank af en ren met hem naar buiten.

Draco pov

Storm trekt me van de bank af en trekt me rennend mee naar buiten. Oh wat is ze toch fantastisch. De hele tijd als ze bij me is voel ik me goed. En als ze me aanraakt voel ik een soort tinteling. Ben ik verliefd? Vind ik haar leuk? Wat heb ik toch. Ze is wel het leukste, liefste, slimste en het mooiste meisje die ik ooit heb gezien en ontmoet heb. Ben ik dan echt verliefd? Zij zal mij wel niet leuk vinden.

Storm pov

'Draco let nou op.' zeg zacht in zijn oor ik.' Huh wat zei je?' Vraagt Draco zacht.' Kijk een hert.' Zeg ik nog steeds zacht.' oh.' Zegt Draco en hij kijkt naar het hert.' Draco blijf hier ik ga kijken of ik dichter bij kan komen.' Zeg ik. Ik sluip een klein stukje naar voren, en nog een stukje tot dat er nog maar een meter tussen mij en het hert. Dan wenk ik naar Draco dat hij voorzichtig naar voren kan komen. En dat doet hij wanneer hij naast me staat kijken we nog even en gaan dan weer terug naar het meer bij de treurwilg. En daarna ga ik lezen en daarna naar het avond eten maar Draco trekt me zoals gewoonlijk naar zijn vrienden. Na het eten maak ik me klaarvoor bed en val redelijk snel in slaap.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Super veel dank aan mijn trouwe lezer Saarlovewrite

!!!!!!!!!. Ik hoop dat iedereen die dit boek leest er van geniet en jullie moeten me vertellen wat ik in nog in andere hoofdstukken moet vertellen.

Ik heb hoofdstuk 1 bijgewerkt.

My life is a mess and a love story ( Nederlands, HP Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu