ZONDAG
Ik word wakker en zie dat ik in een totaal andere kamer ben. Ik kijk opzij en zie Draco daar liggen. Ik ga recht op zitten. Ik weet weer dat ik hier op Draco's borstkas lag. Ben ik hier in slaap gevallen? Vast wel. Ik wil net het bed uitstappen.' Waar ga je naartoe?' hoor ik Draco vragen.' Naar benden,' zeg ik.' Blijf nog even?' vraagt Draco. Ik ga weer liggen met mijn hoofd naar Draco's kant. Draco ligt ook met zijn hoofd aan mijn kant. Draco schuift een beetje mijn kant op. Draco pakt mijn heup vast en duwt me tegen zich aan. Hij doet zijn tedere lippen tegen de mijne. Ik zoen hem liefdevol terug. na het zoenen sta ik op. 'Ik ga even douchen,' zeg ik. Ik loop naar de badkamer. Doe de deur op slot en ga douchen. Na het douchen. Ik doe mijn kleren aan die ik gister aan had en loop weer naar Draco Draco heeft ook zijn kleren aan. Ik tover snel een tandenborstel en begin te poetsen. Daarna gaan ik en Draco naar beneden en beginnen te eten. Over een uur gaan we weer naar huis. Nu na het eten is het half tien en om tien uur gaan we. Ik en Draco pakken alvast onze koffers en ik heb gedag gezegt tegen Pansy. Het is nu tien voor tien ik en Draco rennen snel naar de trein met de spullen en zoeken voor een lege coupé. het is niet zo moeilijk en gaan in de gevonden coupé zitten. Ik zit naast Draco we houden elkaars handen vast en ik zit tegen Draco aan. We zitten al uren in de trein en het is al donker. Ineens horen we de bel en zien het station. We staan snel op pakken alle spullen en gaan de trein uit. Ik zie mijn moeder staan en ren op haar af Draco komt rustig achter me aan lopen. Ik leg snel mijn spullen neer en omhels mijn moeder, want ik heb haar ontzettend gemist.' Wie komt logeren?' vraagt mijn moeder. Draco komt aan lopen en komt naast me staan.' Hij,' zeg ik en wijs naar Draco.' Hoe heet je?' vraagt mijn moeder nieuwsgierig.' Draco, Draco Malfoy,' zegt Draco beleefd.' Ik heet Hazel Klauw,'zegt mijn moeder en steekt haar hand uit. Draco schud mijn moeders hand.' Zullen we naar huis gaan?' vraag ik mijn moeder knikt en we gaan naar de auto nu we uit de muur zijn. Draco en ik leggen onze spullen in de achterbak. Draco doet de deur voor me open. Ik stap de auto in en na mij stapt Draco de auto in. Na een half uur zijn we thuis en pakken we onze spullen. Mijn moeder loopt eerst naar binnen en daarna ik en Draco.' Mam!' roep ik. Mijn moeder was al weg gelopen voordat ik wat kon zeggen dus roep ik haar. Ze loopt best snel naar me toe.' Ik ben niet helemaal eerlijk geweest tegen je, want Draco hier is mijn vriendje,' zeg ik.'Zo zo, nou ik hoop dat jullie het leuk hebben,' zegt mijn moeder en ze loopt weer weg. Ik laat Draco het hele huis zien. Ik loop daarna met Draco naar buiten.' Mam heb je geregelt dat ik kan toveren?' vraag ik.' ja het kan,' roept mijn moeder terug. Ik en Draco lopen samen naar een grote boom.' Arbor Domus,'zeg ik wijzend op de boom en er komt een grote mooie boomhut te voorschijn.' Hier gaan we slapen,' zeg ik.' Wow,' zegt Draco. er komt een ladder van uit de boomhut. Ik ga er op staan en wenk Draco dat hij het zelfde moet doen. We klimmen naar boven en komen binnen. De boomhut is nog groter van binnen dan je kan zien van buiten. Er is een keuken woonkamer en een hele mooie slaap kamer met een twee persoon's bed. We klimmen weer naar beneden en gaan naar binnen pakken alle spullen en brengen ze naar boven.' Wat gaan we eten?' vraag ik mijn moeder.' Wij eten iets dat je waarschijnlijk niet lekker vind dus haal maar iets bij de snackbar en je mag ook sushi halen,' zegt mijn moeder ik knik en trek Draco de gang op. Ik pak snel mijn geldt uit een kastje.' Draco trek je jas aan we gaan naar de stad,' zeg ik en Draco doet wat ik zeg. Ik doe ook mijn jas aan en we lopen eerst naar de snackbar.' He lang niet gezien,' zei de gene achter de bar.' Ja ik ziet nu op een kostschool,' lieg ik en de vrouw knikt.' Mogen we friet, 4 kroketten en 4 frikandellen?' vraag ik.' Natuurlijk ik pak het even,' zegt ze en loopt weg. Ze komt even later weer terug.' Hier heb je het,' zegt ze en geeft een tas mee.' Het is 8,50,' zegt ze.' Mag ik pinnen?' vraag ik en ze knikt. Ik reken af pak de tas en loop hand in hand met Draco de zaak uit.' Wat is dat eigenlijk allemaal?' vraagt Draco.' Dat is een snackbar en daar kan je allemaal gefrituurde dingen halen,' zeg ik en Draco knikt. Na een paar minuten lopen zijn we bij de sushi winkel.' Hoi,' zeg ik.' Hey meissie hoe is je kostschool?' vraagt de vrouw.' Leuk,' zeg ik.' Ik wil graag 2x kappa maki, 2x avocado maki, 2x handrol, granaal avocado..... en zo ga ik nog even door.' Okéhier heb je het,' zegt de vrouw na 10 minuten. Ik knik en pak de twee tassen aan.' Het kost voor jou 55,50,' zegt de vrouw en ik kijk haar dankbaar aan. Ik betaal en samen met Draco loop ik weer naar huis.' We zijn thuis!' roep ik.' Oké' zegt mijn moeder. Ik en Draco gaan naar de boomhut en gaan aan tafel zitten.' Ik weet zeker dat je dit lekker vindt,' zeg ik. Ik haal twee bordjes uit de keuken en verdeel de sushi en de gefrituurde dingen. Draco stopt de sushi in zijn mijn met soja saus en als hij het op heeft.' OMG Storm dit is ZOOO goddelijk,' zegt Draco.' Dat vind ik nou ook,' zeg ik giechelend. We eten alles op en Draco vindt alles super lekker.' Kom we gaan.......................................
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
clifhanger!!!
hopelijk is het boek leuk!
JE LEEST
My life is a mess and a love story ( Nederlands, HP Fanfiction)
FanfictionHoi, ik ben storm afkorting voor stormia en mijn achternaam is klauw. Ik kreeg een brief van een uil. Ik was echt bijna flauw gevallen, maar ja er stond op de brief, dat ik naar een school genaamd Hogwarts mocht. Ik was 15 jaar oud, maar ik dacht da...