Zobudil ma ten otravný budík..Vypla som ho a pozrela sa ma hodinky,bolo 6:30..Povedala som si :"no super,este si stihnem spravit hygienu"..Zdvyhla som sa s posteľe prešla do kupelne urobila si rannu hygienu..Vyšla som z kupeľne a namierila si to do šatníka a vybrala šaty a hlavne spodne pradlo..Položila to na posteľ,zbehla som do kupelne a naniesla si na pleť menšiu vratvu make-upu,na oci som si naniesla jemne špiralu a na zaver linku.
Vysla som z Kúpelne a začala sa obliekat (na obrazku)
K tomu som si dala Biele Vansky.
Vlasy som si dala do drdolu,zobrala mobil,klúče,peňaženku a bežala dole na raňajky tam bola Mama s otcom,zborovo ma pozdravili :"Dobré ráno Slniečko" mama mi dala pusu na líčko a povedala :"sadni si,pripravila som tvoje oblubene jedlo!"-po kuchyni rozvoniavali wafle..
Do kuchyne prišiel môj naivný brat Rayen a pozdravil nas..
Sadol si vedľa mňa a mama donieala Wafle a pustili sme sa do toho ked som dojedla povedala som :"Ďakujem,bolo to vyborne".
Zdvihla som sa od stola pozrela na hodinky,bolo 7:20 najvysši čas ist do školy..Zobrala som si este z predsiene malú kabelku a šla..
*V Škole*
"Ahoooj"-Pribehla ku mne Ellie a objala ma celou silou,objatie som jej opätovala.Po chodbe šiel nadherný chlapec a vyzeral totalne pohode..
Zazvonilo na hodinu,celu cestu do triedy sme sa Ellie rozpravali..Vsimla som si ze jej nejako narastlo bruško.Že by bola tehotna?! Nemám odvahu sa jej na to opytat.
*V triede*
S Ellie sme si sadli do poslednej lavice v strednom rade,pred nami bola volna lavica..Do triedy vošiel učiteľ a s ním ten sexy chalan z chodby.
Profesor povedal:"Toto je váš nový spolužiak volá sa Damien,povec nam niečo o sebe"
Dodal ucitel,cely cas som nevedela z neho spustit oči..
*Z Pohľadu Damiena*
Na chodbe sa rozprávali dve baby az kym sa jedna z nych nepozrela na mňa,mala krásne hnede oči a v nych iskričky..
Myslel som si že ju aspon na chodbe budem výdavat až kym som ju nezbadal v tej istej triede co ja..Z myslenia ma vyrušil pan R.Croon a povedal:"Povec nam nieco o sebe"..
Nevedel som kde začat..Tak som začal takto"Ahojte,Volam sa Damien Swag,som z NY.Pristahovali sme sa kvoli otcovej práci.Mám 17 rokov,milujem adrenalín,hlavne rychle auta a co viac dodat.."
Profesor:"Damian,sadni si do tej volnej lavice"
Boze ja mám sediet pred nou?
Neviem jak to vydržim ale budem musieť..
Sadol som si tam a v tom som započul jak sa ona a ta druha rozpravali..
*Z POHLADU NICOL*
Pozorne som počúvala ako o sebe vraví v tom sa začal približovať až kým si nesadol predomna v duchu som kricala :"Bosee,on sedi predomnov " z myšlienok ma vytrhla Ellie..
Ellie:"Nicol,Nicol?
Ja:"Prosím?"
Ellie:"Neslintaj toľko ;)"
Ja: "Bosee,ale veď pozri aký je ňuňu,a teraz sedí pred nami,ooohh :("
*Z POHLADU DAMIANA*