Otočila som sa a videla tam Sam.
Vtiahla ma do silného objatia a hneď nabiehali moje otázky:
1.Čo tu robis??
2.Ako si sa sem dostala?
3.Do kedy si tu?
4.Kde byvas?
5.Ako je na Slovensku?Ani nestiahala odpoveďať..Pytate sa kto je Sam?
Sam je zo Slovenska,moja sestrička ❤Moje Dvojčiatko..Vyzera tak isto ako ja..A z myslienok ma vytrhlo jej odpovedanie: "Noo,prišla som na navštevu k Tete,žeby lietadlom? Do konca prazdnin, u nej.Mega top..Ked si odisla Chaz sa na teba pytal..
*Niečo o mojom starom živote*
Bývali sme na Slovensku od mojho narodenia,keď som mala 15 prišli sme sem do Californie.Kvôli ockovej práci,a moja zivotna láska od 9-tich bol Chaz.Keď som odchádzala ani slovo som mu nepovedala.Na fb som si ho blokla..Ale Späť do Prítomnosti.
Asi tak hodinu sme sa tam rozprávali a rozhodla som sa ju zoznámiť s Damienom.
Tak sme vyšli z izby a šli hladať Damiena,ale nikde som ho nevidela a iba Nica som zahliadla.
Nicol:"Nico,kde je Damien?"
Nico:"Šiel s takou brunetkou hore"
Vtedy keď to povedal spustili sa mi slzy a Sam to počula,schytila som ju za ruku a rozhodla sa ho najsť.Prešli sme všetky izby v dome,ale nikde ho nebolo.Až kym nebolo z kúpeľne počuť vzdychy.
Otvorila som dvere a videla ako ho nejaká baba mu fajči.
Ešte viac som sa rozplakala a utekala preč,nič som nechcela počut ani nikoho vidieť.
Keď som otvorila doma dvere,buchla som s nimi a rozutekala sa do kupelne..Prva vec čo mi padla popod ruku bola moja verná ŽILETKA.Začala som jednou slabou ranou na nohe a skoncila na žile na ruke.
Počula som ako sa Ray snaži dobiť ku mne do kupelne až kým nevyvalil dvere.Nič som nevidela iba tmu.
*Z POHĽADU RAYENA*
Počul som velke buchnutie dvery a vzlyky na chodbe a dupot.Aj som si myslel že Nicol sa až tak ozrala ale počul som zamknutie dvery v kupelni.Hneď som vedel čo ide robit.
Nevedel som nijako otvorit dvere az kym som sa nerozhodol vyvalit ich.Našiel som ju nehybne ležať na zemi v kaluži krvy.Snazil som sa ju prebrať ale márne.Zavolal som zachranku a tá tu bola do 6 minut.
*V NEMOCNICI*
Čakal som kým mi doktor povie čo je s Nicol.
"Pán Love?"-počul som Doktora
"Prosim?"
"Vaša Sestra je na tom dobre,ešte že ste ju našli v pravu chvilku"-pousmial sa Doktor
"A mohol by som isť za ňou?"
"Mohli,ale ešte spí a bude do rána"
Zdvyhol som svôj zadek z kresla a šiel za doktorom.Zaviedol ma do izby a odišiel,videl som Nicol jak tam nehybne leži a nevedel som jej pomoc.
Prisunul som si stoličku k jej posteli a držal ju za ruku.
Započul som zvonenie telefóna ktorý mala položeny na stole vedľa jej postele.Pozrel som sa kto volá :Elluška❤.
Ray:"Prosim?"
Ellie:"Ray? Kde je Nicol?"
Ray:"V nemocnici"
Ellie:"P-prečo?"-bolo počuť že plače
Ray:"snažila sa zabit"
Ellie:"ked sa prebere napíš mi,po škole idem za nou"
Ray:"odkážem,Ahoj"
Ani neviem ako ale zaspal som pri nej.Ranno som sa zobudil na to že mi niekto hladkal hlavu,zdvihol som zrak a uvidel Nicol jak sa usmieva na mna.
Nicol:"Taky zlaty si keď spinkaš"
Usmial som sa a lahol si spät.
*Z POHĽADU NICOL*
Zobudila som sa a uvidela som že som v nemocnici zas.
Pozrela som sa na spiaceho Rayena,velmi zlaty je keď spinka.Ale prečo mam obviazane ruky? O.o
Vôbec si nepamätam čo sa včera stalo..Zavrela som oči a spomenula si na všetko..Začala som plakať a Ray sa zobudil.
Ray:"Nicol,prečo si to spravila?"
Začala som mu to všetko vravieť a videla som aké má nervy.
Ray:"Nicol,idem do školy.Poobede pride Ellie a večer zas Ja..Donesem ti nejake veci.Ahoj"
Akurat Ray odisiel a ja som zavolala Sam aby došla za mnou.
Prišla a rozpravali sme sa cely cas.A povedala že bude za mnou chodit kazdy den do kym budem v nemocnici.
Ale musela ist uz lebo šli s tebou na pohreb.Ale že vecer mi napise.
Akurat mi doniesli obed,najedla som sa a pozera sa von oknom.v tom sa otvorili dvere a v nych ..
DNESKA UŽ DVE ČASTI NAPISANE ❤ ďakujem kazdemu kto čita..Ale prosim si NÁZORY ❤❤ ĎAKUJEM ❤
-Nicol