21.part

53 2 0
                                    

Zobudili ma slnečné lúče,ktoré mi udierali do oči.
Pomali som odlepila jedno oko a uvidela Damiena ako spí,pri mojej posteli.

Hlavu mal položenu na posteli a rukou mi držal tú moju.
Snažila som sa nahmatať telefón na nočnom stolíku,aby som ho mohla odfotiť jak sladko spí.

Zobrala som telefón do ruky a odfotila a dala na INSTAGRAM : #My#Love#sweet#sleeping#♥
Musela som sa zasmiať na ním,bol strašne rozkošny.

O pár minút na to som pocitila strašnu bolesť brucha,a nevedela som čo robiť.

"Damien,zavolaj sestričku rýchlo"-nechcela som ho budiť ale tá bolesť sa nedá vydržat.

Damien dvihol hore hlavu,a videl jak mi idú slzy,utekal k dverám a už ho nebolo,o pár minút sa otvorili dvere a vošiel doktor zo sestričkou.

Začali si ma obzerať a doktor povedal :"Slečna Love,nemôžte sa roZčulovať,lebo sa môže stať že potratite.A to dufam že nechcete"

"Nie pán dotkor to nechcem"...

"No tqk vám sem pošleme priateĺa,a hlavne budte pokojná.
Ak sa vás stav zlepši tak vas o par dni môžme pustiť"-oznámil mi dotkor a vysiel z izby aj zo sestrickou.

Pozerala som sa von oknom keď sa v tom otvorili dvere a do ných vošiel Damien.

Podisiel ku mne a dal mi pusu na čelo a mal slzy v očiach :"Vieš jak si ma vystrašila?"

"Prepáč,poď sem ku mne si lažkať."

Pomali sa prehla posteľ a Damien ležal v mojom objatí,konečne som citila jeho telo pri tom mojom.
A mohla som si uživať ten pocit,On ma držal za bruško,a na som sa mu hrala z vlasmi.

Keby nás niekto videl pomyslel by si že sme ako z filmu.
Pomali sa mi viečka zatvarali aź pokým som nevidela TMU.

O PÁR HODÍN NESKÔR:

Počula som ako Damien po niekom kričí ale nevedela som po kom,preto som pomali otvorila oči a to som robiť nemala.

Ďakujem za to že podaktorí čitate moju story,do teraz na nu moc casu nebolo ale posnazim sa 3x do tyzdna pridavat ak sa podari tak aj viac :) VOTE poteši ♥
~Nicol

Real love or?Where stories live. Discover now