Prebrala som sa a spomenula si čo som videla,nahrnuli sa mi slzy do oči.
Postavila som sa zo zeme a šla do izby sa prezliecť(MĒDIA)
Vyšla som z izby a šla pomali dole po schodoch a vidala sa ku gynekologovi.
-------------------------------
Sedela som v čakarní a sledovala ženy okolo mňa ktoré sa hladili po brušku,a premýšlala som akē by to bolo keby aj ja mám také.*Z myšlienok ma vyrušila sestrička :"Pani Love podte dnu,doktor vás už očakava"
Postavila som a prešla ku dveram usmiala sa na sestričku a tá mi ukazala že mam vstupit do tych dveri oproti.
Prešla som ku tym dveram a otvorila ich a slušne pozdravila:"Dobry den"
"Dobry aj vam slečna Love,aky mate problem.Sedim si sadnite prosim"-ukazal na stolicku pred ným.
Usmiala som sa a posadila sa.
"Mám pocit že som tehotná,už mesiac som nedostala menštruáciu a zväčšilo sa mi brucho"
"no tak pozrime sa nato"-vstal zo stoličky a ukazal ze si mam ist lahnut.
Lahla som si a vyhrnula tričko,dal mi tam chladivy gel a behal po bruchu s tou onou(neviem to nazvat).
"Slečna Love,musím vám pogratulovať.čakate bábätko"
Jak to povedal aj srdce sa mi zastavilo.A slzy mi sli ani neviem či od radosti alebo od toho že ho/ju budem vychovávať sama.
"Ste v 7.týždni"
"Ďakujem pán doktor"
Ešte som vypísala pár papierov a šla som preč z ambulancie.
---------------------------
Keď som vošla domov som si pozrela telefón a videla zmeškaný hovor : Láska❤Skúšala som volať naspäť ale mal vypnutý mobil.
Čo odomňa mohol chcieť?
Prečo má vypnuty mobil?
Same otazky mi behalo myslou až som ostala hladna.Hmm este tu je pizza zo včera.
Dala som ju ohriat a sadla si aj s ňou na gauč.Pustila som si nejaky film čo bol v DVD-prehrávači,nanestastie to bolo Hviezdy nam nedopriali.
"To bude plaću"-povedala som sama pre seba.Strašne som plakala až kym som nezaspala.
--------------
Rano som vstala na strašny krik.
-Nicol