25.part

46 3 0
                                    

Zazvonil zvonček,tak som si dala späť tričko a šla dole,sa pozrieť kto otravuje v túto nočnú hodinu.

Pomali som schádzala zo schodov,a blížila sa k dverám,bola som veľmi zvedava kto to môže byť.

Otvorila som a medzi nimi stál môj brat Rayn.

"Braček bože,jak davno som ta nevidela,hrozne si mi chýbal"-skočila som mu do náručia.

"Nicki,ohh..sestrička moja ako si mi chýbala"-pritisol si ma na svoju hruď.

"Ohh,Rayn davaj pozor prosim"
-odtiahol sa odomna,a premeral si ma od hlavy po päti.

"Nicki,nejako si pribrala,mala by si začať obmedzovať sladkè a makať na sebe"-podvihol nad tým obočie.

"Ty ťulpas,ja nie som tučna ale tehotná"-Zasmiala som sa.

"N-nick,že si zo mňa utahuješ?"-Pozeral na mňa prekvapene

"Nie Rayn,budeš strýko"-usmiala som sa na neho a on ma vtiahol do objatia.

Niekto na schodoch si odkašlal,pozreli sme sa tým smerom a tam stál Damien.

"Ohh,Rayn toto je Damien môj priateľ,Damien toto je Rayn môj Brat"

Damien zišiel dole po schodoch smerom k nás,podal ruku Rayn-:"Som rád že ťa spoznávam".

"Aj ja som rad že spoznávam človeka čo mi nabúchal sestru"-zasmial sa.

Rayn,nestoj medzi tými dverami a poď do kuchyne.

V KUCHYNI

Rayn si sadol na barovú stoličku a Damien vedľa neho.

"TAK CHLAPCI,STE HLADNY?"

"ano"-Odvetili zborovo

Začala som pripravovať Kuracie prsia na prírodno a k tomu ryžu.
Oni sa medzi tým rozprávali o mne,mojom tehotenstve.
Rayn si zmyslel že o 4 mesiace sa prestahuje k nam ked sa Honey narodí.
Ako rozhodli sme sa nakoniec jej dať meno ako HONEY ako Med :)

Miešala som ryžu a niečo ma zabolelo v bruchu a vykríkla som od bolesti.

Real love or?Where stories live. Discover now