:"No takýto je plán,ty zoberieš Nicol niekam von,na nákupy s ňou pôjdeš alebo ja neviem,proste tento kúsok plánu nechám na tebe len ju hľavne odveď"-Raynovi sa rožiarili oči.
:"Dobre zoberiem ju niekam,a na aký dlhý čas?"-spýtavo sa na mňa pozrel.
:"Celé doobedie"-šibalsky som sa usmial naňho.
Podali sme si ruky a šiel som do spálne,Nicol tam krásne ležala v strede postele:"takže já dnes spím na Gauči"-pomyslel som si.
Podišiel som k skrinke a vytiahol odtiaľ "Núdzový" paplón a vaknúš.
Šiel som dole a lahol si na gauč,pomali mi oťažievali viečka.4:48
Zobudil som na nejaké búchanie v kuchyni,pozrel som sa na hodiny.
O chvíľu 5°°,kto by takto skoro mohol búchať,buchlo to 2x nedalo mi to,postavil som sa a namieril si to tam.Z POHĽADU NICOL
Zobudila som nato že som hladná,pozrela som sa na miesto vedľa seba a bolo prázdne,vonku bola ešte tma.
Postavila som sa z postele,a pomalinky šla do kuchyni si zrobiť niečo pod zub.
Videla som,že Damian spí na gauči.Podišla som k chladničke,vybrala s nej vajíčka,maslo,šunku,slaninku,paradajku.
Položila som to na dosku,keď som šla pomali vyberať panvicu tak sa mi šmykla a padla.Bum-Bum
Zdvihla som ju a pozrela sa na Damiena,ani to s ním nepohlo.
Začala som si pripravovať Panvicu,dala som do néj olej,až som chcela vybrať varechu a padla mi.
Zrazu sa v kuchyni objavil Damien :"Nicol čo tu búcháš tak skoro?"-pozrel sa na mňa spítavo.
:"No vieš,tuto(ukazala som na bruško) je niekto hladný"
Damien sa usmial :"Tak si sadni na gauč a ja ti niečo pripravím"
-Nicol