11.part♥

81 2 0
                                    

Zobudila som sa a chcela som sa otocit na druhy bok ale niečie ruky ma držali.

Pomalinky som otvorila oči

a uvidela Damiena.Musela som sa pousmiať,lebo bol strašne rozkošňy.

Nejako som sa vybojovala z jeho pevného objatia a šla do kuchyne.Rozhodla som sa na raňajky spraviť WAFLE.

Uz som ich ukladala na tanier keď v tom som pocítila ruky na mojich bokoch..

Zachvela som sa a spravili sa mi zimomriavky,jeho ruky si obmotal okolo mojho pasu a vtisol mi bozk na krk a milión malych bozkov.

"D-dobré ráno"-jedina vec ktora sa zo mňa dokázala dostať.

"aj tebe kráska"-povedal mi pri uchu.

Nad tou kráskou som sa musela pousmiať.

"Ranajky sú hotové,poď ku stolu"- povedala som a zobrsla taniere na stôl a ešte šla pre džus.

Vytiahla som dva pohare a nalila džus a polozila na stol.Zasadla zaň a pustila sa do jedenia.

Po ranajkach som vybehla hore po schodoch a rozhodla si dat sprchu.

Ked som sa vyzliekla,otvorili sa dvere a Damien pozeral na mna s otvorenymi ustami.Jasne ze ma nenapadlo ze som NAHÁ.

"J-j-a l-e-n ž-e č-i s-a m-ož-e-m í-s-ť
Osprchovat"-povedal dost koktavo a ja som sa pousmiala na tom.

"jasne ze mozes,ked chces pod somnou"-boze co som to prave povedala? No nevadi.

Vošli sme do sprchy a zacali sa umyvať,vysli sme a rozhodli sa ist nakupovat.

*V obchode*
"Toto musim mať!"-ukazala som na taky červeny svetrík.

Vošli sme do obchodu a hned som ho schytila do ruk.

Sla som k pokladni a povedala " 32,59€" podala som jej peňaze a spokojne vyšla z obchodu.

Damien sa na mňa usmieval ako kuriatko.

*O 2 hodiny *

Vyčerpane som otvorila dvere a Damien bol ovešany taškami ako vianočny stromček.

Všetky tašky sme zobrali hore do izby a jak som bola pri skini tak ma Damien zvalil na posteľ.

Ruku položil na môj bok a prevalil sa na mňa.Jednou rukou sa podopieral aby ma úplne nazalahol.Chytila som ho za lem trička a pretiahla mu ho cez hlavu.On mi odopol rifle a stiahol mi ich po kolená a ja som ich potom zo mňa skopla úplne.Z mojich úst sa premiestnil na môj krk a začal mi ho dravo bozkávať.Dal ruku pod môj chrbát a trochu ma nadvihol.Strhol zo mňa tričko a hneď za ním aj podprsenku.Z môjho krku si robil mokrú cestičku až na moje prsia,ktoré začal mojkať a bozkávať.Načiahla som sa po jeho teplákoch a jedným pochybom mu ich stiahla.Vrátil sa znovu k mojim perám a jeho ruka sa sklzala nižšie po mojom brušku.Keď bol pri leme mojich nohavičiek ruku som mu chytila a tým ho zastavila.Odtrhol sa od mojich pier a nechápavo sa na mňa pozrel.,,Bez predohier'' pošepkala som mu do ucha.V tpm zo mňa strhol nohavičky a pošepkal mi ,,tým lepšie" usmiala som sa.Dala som mu dolu boxerky a ja som zbadala jeho veľky úd.Musela som sa zahryznut do spodnej peri.V tom ho domňa silno strčil až po koreň a ja som hlasno zdychla.Konečne som sa cítila plná Začal rychlo a tvrdo prirážat a ja som zarýva nechty do postele.Naše vzdychy boli čoraz hlasnejšie. Cítila som že môj orgazmus sa blíži ,,Damien" Povedala som a zaryla mu nechtz do chrbátu.Ako na povel ma poslúchol a začal prirážať ešte rýchlepške.Orgazmus sa už blížil tan som nohy obmotala okolo jeho pásu.Posledný krat priraz a obydvaja sme sa takmer naraz urobili.Prevalil sa vedľa mňa a obydvaja sme sa snažili dať nase vzdychy do poriadku.Po chvilke sme obaja zaspali.

-NICOL

Real love or?Where stories live. Discover now