Otvorili sa dvere a v ních stála Ellie a Damien.
Pozrela som na Ellie zabijackym pohľadom aby vedela že niečo nie je dobre.
Poslala Damiena na chvíľu na chodbu,a podišla ku mne.
Ellie:"No a teraz mi všetko povieš"
Povedala som to ako to cele bolo a ona povedala :
"Teraz ma budeš počuvať mladá dáma!On to nechcel!! Bol opitý na mol!!Ale dobre vieš aká je Brith sviňa!Mohla si to čakať! Jeho to mrzí!
Jak to Ellie vravela tak mala pravdu mala by som brať ma to ohlad. "Ellie,prosim zavolaj mi sem Damiena,Ďakujem"-povedala som.
O 3 minuty na to sa otvorili dvere a v ních stál Damien.Bol totalne smutný.Prisadol si ku mne na posteľ a slzy mu šli a povefala som:"Dami,Prosim neplac,nebola to tvoja vinna.Ja ti to nedavam za vinu,mal si veľa toho v sebe (Alkoholu),Ja ti to odpustim."-snažila som sa usmiať a dala som mu pusu na noštek.
Pozrel sa mi do oči a vtisol bozk,ja som spolupracovala som ale v tom najlepsom vošiel doktor.
"Slečna Love,zajtra by sme vás už mohli pustiť doma.Ale musim sa ešte porozprávať s vašim bratom.Večer vam oznamím"
V tom momente sa mi rozbušali srdce od radosti že uz zajtra budem ležat vo svojej mäkkej postielke.
Bolo už po navštevnych hodinach tak Ellie aj Damien šli domov a ja som sa snazila zaspať ale Rayen vošiel do izby cely uplakany.Nevedela som čo deje až kym nepovedal :"M-m-a-a-m-m-a-a"- mal moc roztraseny hlas a začali aj mne ist slzy."čo sa stalo?"-povedala som.
Rayen:"m-mala havariu,ostala na SK a je v kome,zajtra rano ta prepustia a na obed JA poletim za ňou a ty musis ostat doma,prepac"
Nicol:"fajn,Ray preoac ale som moc unavena.."
Ray:"chapem,sladke sny"
Ray si sadol do kresla a zaspal.
*Ráno*
"Nicol,nezabudni si niečo.Lebo budeš za tým pištať"-podotkol Rayen.
"Mám všetko"-Usmiala som sa.
"Tak tu mate priepustku,a davajte si pozor"-povedal doktor..Este som sa podakovala a šli sme dole do garaži,nasadla som do Rang Roveru (čierneho) ako spolujazdkyna a mohli sme vyrazit domov.
*DOMA*
Položila som tašku na chodbe,vyzula a šla hore do izby.
Rozhodla som sa dať si sprchu.
Zo skrine som si vybrala kratase(Čierne) a tielko s napisom FUCK a čierne spodne prádlo,položila na posteľ a šla do sprchy.
Vyšla som a vybrala s poličky fén a fénovala vlasy,keď som ich mala dofénované,prešla som do izby a obliekla sa a lahla do postele.Do izby vošiel Ray.
Ray:"Nicol,ja už idem.Keby niečo volaj mi.Nerob sprostosti prosim.Ellie ta bude chodit kontrolovat,pá"
Odzdravila som a šla na net.
Správa od Damien Swag:
"Ahoj Zlato,čo robiš? Už si doma?"
Sprava pre Damiena Swaga:
"Ahoj Laska,Ehm akurat som si lažkala..Ano už som,neprides vecer? Pozrieme si filmík"
Od Damiena Swaga:
"rad pridem ak ti to spraví radost kráska,este idem pomoct nasim s potom pridem.Pá Lubim ťa ❤ :*"
Pre Damiena Swaga:
"ohh,dobre.Aj ja teba"
Lahla som si a zaspala.Zobudila som sa na to že niekto zvoní.Zbehla som dole,otvorila dvere a ostala stat s otvorenými ústami do tvaru O.
PREPÁČTE,TÁTO ČAST JE DOSŤ ONIČOM.:/ NÁZORY?
-NICOL